Pak de spaarpot maar want je kunt een nieuwe delorean bestellenWJ schreef: 07 mei 2020, 19:39 DeLorean zou van mij wel terug mogen komen, maar dan met een EV. (yes yes, burn me with fire) Maar ik vind dat wel bij dat merk passen.
De Tomaso mag van mij ook terugkomen, daar word aan gewerkt want het is overgenoment een aantaal jaar terug en er is vorig jaar een prototype onthuld (P72) maar of of die echt gaat komen?
De oude wagen heel erg gaaf.
Oude De Tomaso Pantera;
![]()
Die bouwden ze op met reserve onderdelen toch? Of persen ze ook nieuwe plaatdelen?
Ik heb in de Simca 1000 gereden, want anders had ik 'm ook niet total loss kunnen rijden.alt schreef: 09 mei 2020, 08:37 Het volgende draadje zou kunnen heten: "Wie heeft in een auto van een verloren merk gereden"?
Ben benieuwd wie zoiets heeft meegemaakt.
Toch...Opa schreef: 10 mei 2020, 01:42 Ik mis Datsun nog in het rijtje, hoewel dat tegenwoordig Nissan heet.
Maar toch.....het blijft een Datsun 240Z en geen Nissan 240Z.![]()
En de grilletjes in de voorschermen ook. Wel een apart ding. Ik heb werkelijk nog van driekwart van de merken hier nooit gehoord.
+100!!
Maar Opel is van Peugeot.Joop schreef: 09 mei 2020, 12:18 Bitter is tegenwoordig een beetje de Alpina van Opel geworden, maar het bestaat nog steeds:
https://bitter-cars.com/
Alejandro de Tomaso was een Argentijn en oprichter van DeTomaso Automobili in 1959:indobesar schreef: 11 mei 2020, 08:45 Of een deTomaso. Was Frank Williams niet een van de mede-oprichters?
In 1959 he founded the De Tomaso car company in Modena, originally to build prototypes and racing cars, including a Formula One car for Frank Williams' team in 1970.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten