Audi S5

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
HSR

Bericht door HSR » 18 mei 2007, 00:24

volvoc30 schreef:
We kunnen lang discusieren over zijn presentatie techniek (jatwerk?) maar hij maakt mooie filmpje met exclusieve autos. Laat het geluid van de motor altijd goed horen, is niet vies van wat driftwerk. Dus ik denk dat we aan de ene kant wel blij mogen zijn met sjoerd.

Driftwerk mijn tokus.
Laatst gewijzigd door HSR op 18 mei 2007, 00:27, 2 keer totaal gewijzigd.

HSR

Bericht door HSR » 18 mei 2007, 00:26

die krullebol krijgt een M3 met 100% sper niet eens haaks! :wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 18 mei 2007, 03:25

Die porsche is leuk. De targa heeft eigenlijk een veel mooiere zijlijn dan de gewone 911 :)

Sjoerd is wel ok. Beter dan het gemiddelde testwerk. Alleen is het nog steeds bagger (wat dus iets over het nivo van de rest zegt).

Geluid? Valt mee. Kan veel meer. In ELKE rijtest moeten ze gewoon standaard het volgende doen:

1. Duidelijk filmpje waarin de HELE auto te zien is. Zo mis ik bijvoorbeeld de velgen, de zijkant in beeld, zo mis ik de achterkant, de uitlaten, ik mis het HELE interieur, ik mis de motor en de kofferbak. Waarom dit er niet bij doen? Waarom zes keer met een camera bewegend filmen hoe de auto langsrijdt ??? Na drie keer heb ik dat wel gezien.

2. Standaard filmpje vanachter, vanaf de uitlaat, waarbij een paar keer achter elkaar GAS gegeven wordt, om het te horen. Ditzelfde ook rijdend.

3. Verder een leuk tellerfilmpje, bijv acceleratie vanaf 80-160 om te zien hoe die trekt.

Maar goed. Het valt ook niet mee :(

Tristan

Bericht door Tristan » 18 mei 2007, 11:52

Ach, het is wel vermakelijk.

Maar hij flikt het wel elke keer om in zeer exclusieve en nieuwe auto's te rijden. Dus doet hij toch iets beter dan de andere reporters.

Plaats reactie