Definitieve deelnemerslijst CBR07 -> opgeven
- frank de jonge
- wjn
Wel een stukje "Duitsland" waar vaker dit soort filmpjes worden opgenomenOpa schreef: Hier staat 't orgineel:
http://www.youtube.com/watch?v=htFR1vgRY_k#GU5U2spHI_4
Deze opnamen zijn natuurlijk wel in Duitsland gemaakt. 8)

- Jelmer850i
-
Thnx allemaal...gaat best weer goed komen,was btw niet de ascona maar een senator..ook wel zonde want was een hele harde roestvrije auto en die zie je ook niet veel meer van die senators...maar de andere senator is al onder het stof vandaan gehaald en nu heb ik weer wat te doen..
Wordt wel weer vervolgd
...grtz..
Wordt wel weer vervolgd

-
-
Sodeju, dat is schrikken! Hoe kwam het eigenlijk dat je grip verloor? Viezigheid op de weg?Toes schreef:Nou uhm,het is een lange doorlopende bocht met over de hele lengte een vluchtheuvel..halverwege de bocht verloor ik alle grip en schoof zijdelings over vier wielen richting de vluchtheuvel en werdt via de schuine zijkant ven de vluchtheuvel gelanceerd en ging dus zijdelings vliegen..
- Jochem Vaartjes
- Downforce Hans
- Downforce Hans
- Maik
Gisteren heb ik via mijn dealertje nog iemand meegevraagd. Er is dan wel een inschrijfstop maar deze mag denk ik wel meedoen
Ik weet nog niet of hij mee kan, dat hoor ik later pas, maar de eigenaar van deze auto is er gek genoeg voor om mee te doen...
Zou jammer zijn als hij niet zou kunnen, had het eigenlijk ook nog even stil moeten houden, maar ik vond het ook wel leuk om de mensen hier een beetje te teasen
Hint: die auto zal de gunstigste pk/gewichts verhouding hebben van alle auto's die tot nu toe meedoen 8)

Ik weet nog niet of hij mee kan, dat hoor ik later pas, maar de eigenaar van deze auto is er gek genoeg voor om mee te doen...
Zou jammer zijn als hij niet zou kunnen, had het eigenlijk ook nog even stil moeten houden, maar ik vond het ook wel leuk om de mensen hier een beetje te teasen

Hint: die auto zal de gunstigste pk/gewichts verhouding hebben van alle auto's die tot nu toe meedoen 8)
- Peter Tunissen
-
Grrrr nieuwsgierig..Maik schreef:Gisteren heb ik via mijn dealertje nog iemand meegevraagd. Er is dan wel een inschrijfstop maar deze mag denk ik wel meedoen![]()
Zou jammer zijn als hij niet zou kunnen, had het eigenlijk ook nog even stil moeten houden, maar ik vond het ook wel leuk om de mensen hier een beetje te teasen![]()
- Maik
Euhmmm, hoeveel zal ik verklappen?
Ex-speedster van Jans is het niet.
En de goede pk/kg verhouding komt door 2 dingen:
- heul veul peekaa
- heul weinig kilogrammen
Ik durf wel te stellen dat die auto op deze 2 punten op het uiterste randje van de schalen zit vergeleken met alle andere deelnemende auto's

Ex-speedster van Jans is het niet.
En de goede pk/kg verhouding komt door 2 dingen:
- heul veul peekaa
- heul weinig kilogrammen
Ik durf wel te stellen dat die auto op deze 2 punten op het uiterste randje van de schalen zit vergeleken met alle andere deelnemende auto's