Re: Corvette C8
Geplaatst: 06 okt 2019, 19:39
Jup. Zo'n ding hebben wij ook 5 jaar gehad. Niet vooruit te branden. 


En dat is geen compliment?
Een C8 ook niet......
De nieuwe/huidige vind ik wel gaaf. Alleen niet meer de allure van de voorganger.
Gaaf hoor. Zeker die 'spider' bulten achter de stoelen. I like it.JP schreef: 03 okt 2019, 13:35
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... nvertible/de nieuwe Corvette is in de basis ontwikkeld als Convertible en dat is de reden dat de reguliere versie over een handmatig verwijderbare hardtop beschikt en deze écht open versie een elektronisch wegklapbaar exemplaar heeft. Het dakje, dat door middel van zes elektromotoren in beweging wordt gebracht, laat zich in 16 tellen bij een snelheid van maximaal 48 km/h openen of sluiten. Het achterdek van deze Convertible is designtechnisch duidelijk anders dan het exemplaar van de reguliere Corvette. Het dak is standaard in carrosseriekleur gespoten. Een Carbon Flash-kleurig exemplaar is optioneel leverbaar.
+1, ze zijn wel een beetje hun identitet aan het verliezen daar bij GM.Eric H schreef: 31 okt 2019, 07:34 Lamborghini meets Ferrari meets Corvette.
Gaat ongetwijfeld af als een kanon met bijpassend Amerikaans spectakel, maar ik word er niet warm of koud van.
Jammer, want bijvoorbeeld het model wat Hans rijdt vind ik nog wel echt Corvette.
De kleur die ik wilde was op dat moment niet leverbaar helaas.....JP schreef: 31 okt 2019, 09:26 Ik wil die van Hans niet afbranden (...) maar zoân sportauto en dan die grijze bejaardenkleur.....![]()
Toen ze Opel verkochten aan PSA in 2017 waren ze doomed:)///Joost schreef: 31 okt 2019, 09:16+1, ze zijn wel een beetje hun identitet aan het verliezen daar bij GM.Eric H schreef: 31 okt 2019, 07:34 Lamborghini meets Ferrari meets Corvette.
Gaat ongetwijfeld af als een kanon met bijpassend Amerikaans spectakel, maar ik word er niet warm of koud van.
Jammer, want bijvoorbeeld het model wat Hans rijdt vind ik nog wel echt Corvette.
Niet klassiek in de porsche zin, als in âverander maar niks want zelfs als we de lampen vervang horen we dat nog 10 jaarâRobin schreef: 31 okt 2019, 17:20Toen ze Opel verkochten aan PSA in 2017 waren ze doomed:)///Joost schreef: 31 okt 2019, 09:16+1, ze zijn wel een beetje hun identitet aan het verliezen daar bij GM.Eric H schreef: 31 okt 2019, 07:34 Lamborghini meets Ferrari meets Corvette.
Gaat ongetwijfeld af als een kanon met bijpassend Amerikaans spectakel, maar ik word er niet warm of koud van.
Jammer, want bijvoorbeeld het model wat Hans rijdt vind ik nog wel echt Corvette.
Tja die fotosjop wel leuk, maar 'geen klassieke Corvette' al rijdt hij blijkbaar meer dan prima.
Ik vind zilver ideaal als je geen poetser bent inderdaad.
Is in ieder geval 1000x beter als er een ev suv van maken zoals bij de MustangRoy RS schreef: 05 nov 2019, 23:10Niet klassiek in de porsche zin, als in âverander maar niks want zelfs als we de lampen vervang horen we dat nog 10 jaarâRobin schreef: 31 okt 2019, 17:20Toen ze Opel verkochten aan PSA in 2017 waren ze doomed:)///Joost schreef: 31 okt 2019, 09:16
+1, ze zijn wel een beetje hun identitet aan het verliezen daar bij GM.
Tja die fotosjop wel leuk, maar 'geen klassieke Corvette' al rijdt hij blijkbaar meer dan prima.
Ik vind zilver ideaal als je geen poetser bent inderdaad.
Maar het is wel degelijk een klassieke corvette! Voor het minste geld vrijwel de snelste usa build sportscar. De looks zijn anders, maar t concept âbrand builderâ en âbargain supercarâ is onverandert.
Elke amerikaan kan ervoor sparen ( of lenen) en er ooit 1 kopen.
Ik snap alle kritiek niet zo, moeten ze dan nog 100 jaar een auto bouwen met de motor op de verkeerde plek omdat dat zoals vroeger is?
Ik vind het te gek dat ze een ferrari concurrerend product maken voor een fractie van de prijs en ik ben blij dat ze het oude concept wat nog meer vooruitgang tegenhield niet angstvallig vast houden zoals porsche dat doet. Porsche is nogal commercieel op dat vlak, begrijpelijk natuurlijk...