Martijn Koevoets meldt zich!
- Peter Tunissen
- GTRene
-
Schitterende foto's zeg!
Wat voor statief gebruik je voor die rijdende foto's als ik vragen mag?
Verder ben ik erg benieuwd of je mij iets over de bewerking (ala Top Gear) kan vertellen. Ik weet niet of dit een soort geheim van de smit is of dat je dit wel met ons wilt delen
Zou zelf ook graag dit soort bewerkingen onder de knie krijgen.
Wat voor statief gebruik je voor die rijdende foto's als ik vragen mag?
Verder ben ik erg benieuwd of je mij iets over de bewerking (ala Top Gear) kan vertellen. Ik weet niet of dit een soort geheim van de smit is of dat je dit wel met ons wilt delen

Zou zelf ook graag dit soort bewerkingen onder de knie krijgen.
- MartijnGizmo
- MartijnGizmo
-
- MartijnGizmo
Dat stelde ik je een tijdje geleden al voor.Rico v Velzen schreef:Martijn moet de M3 maar eens op de foto gaan zetten

Als dat geen probleem voor je is, zou ik daar dankbaar gebruik van maken! 8)david schreef:dat worden erg mooie aparte groepsfoto's in duitsland. moet ik nog een ladder meenemen?
- Maik
- MartijnGizmo
Ik heb weinig ambities om hier mijn brood mee te gaan verdienen.Maik schreef:Zou Dex ook geen mooie ladder meenemen? Vindt hij zelf ook vast heel makkelijk en past makkelijk in z'n touring 8)
Maarja, jullie zijn natuurlijk wel een beetje concurrenten van elkaar, ik weet niet of hij zomaar zijn trap uitleent aan jou!

-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Echt weer mooie plaatjes! [img:29:15]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... on_yes.gif[/img] [img:23:18]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... on_tmb.gif[/img]
-
Martijn Koevoets schreef:
Ik heb weinig ambities om hier mijn brood mee te gaan verdienen.
Kan ik lastig begrijpen Martijn...
Ik zou voor een bovenstaande reportage wel willen betalen. Alhoewel ik me kan voorstellen dat een "vergoeding" van bv. 200 euro natuurlijk niet in verhouding staat voor de tijd en energie die je erin steekt.
Tevens kan ik niet begrijpen dat jouw talent onopgemerkt blijft in autoland. Heb drie gerenomeerde autobladen voor me liggen van deze maand en kan er amper een aantal foto's uithalen die zoveel dynamiek bezitten.
Mijn respect, je bent een ware kunstenaar.
Laatst gewijzigd door Rebel op 28 mar 2007, 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joop
+1. Moet je meer mee gaan doen Martijn. Topfoto's.Rebel schreef:Martijn Koevoets schreef:
Ik zou voor een bovenstaande reportage wel willen betalen. Alhoewel ik me kan voorstellen dat een "vergoeding" van 200 euro natuurlijk niet in verhouding staat voor de tijd en energie die je erin steekt.
Tevens kan ik niet begrijpen dat jouw talent onopgemerkt blijft in autoland. Heb drie gerenomeerde autobladen voor me liggen van deze maand en kan er amper een aantal foto's uithalen die zoveel dynamiek bezitten.
- GTRene
+2. Ik had het je al gezegd, maar hier onderschrijf ik het nogmaals...Joop schreef:+1. Moet je meer mee gaan doen Martijn. Topfoto's.Rebel schreef:Martijn Koevoets schreef:
Ik zou voor een bovenstaande reportage wel willen betalen. Alhoewel ik me kan voorstellen dat een "vergoeding" van 200 euro natuurlijk niet in verhouding staat voor de tijd en energie die je erin steekt.
- MartijnGizmo
Kijk, als ik dit fulltime zou gaan doen in de toekomst, dan 'moet' je ook. Als je wilt eten, moet je foto's maken, even simpel gesteld. Dat is nou precies wat ik niet wil. Op dit moment is het gewoon mijn hobby, ik kan hier prima mijn ei in kwijt en het is gewoon een uitlaatklep voor me. De baten (tientjeswerk) wegen niet op tegen de kosten (een leuk autootje), maar daar is het me eigenlijk ook niet om te doen. Vandaar dat ik ook gewoon lekker mijn HBO-studie af maak.Rebel schreef:Martijn Koevoets schreef:
Ik zou voor een bovenstaande reportage wel willen betalen. Alhoewel ik me kan voorstellen dat een "vergoeding" van bv. 200 euro natuurlijk niet in verhouding staat voor de tijd en energie die je erin steekt.
Als ik dan van een kennis hoor dattie voor zijn gepubliceerde shoot in PerformanceVW £300 ontvangt kriebelt het bij mij natuurlijk ook wel. Maar eigenlijk vooral omdat ik mijn vriendin heb beloofd dat we van mijn eerste echte fotoverdiensten lekker uit eten gaan. 8)
Tot die tijd ben ik op deze manier in ieder geval weer lekker met auto's in de weer, ik zie het nu als mijn entreekaartje voor de wondere wereld van snelle voertuigen. En als ik na ga dat ik me nu pas sinds 2 maanden op autofotografie richt, kan ik alleen maar duimen dat de toekomst me nog een hoop leuks gaat brengen.

- RVV
Rebel, proffesionele autofotografie zit muurvast. Allemaal handjes boven het hoofd houd mentaliteit. Je dacht toch niet dat al die fotografen op een Martijn Koevoets zitten te wachten (met alle respect Martijn)? Die zitten allemaal zo die in de redactiewortels verankerd van de Nederlandse autobladen uitgeverij dat je als nieuwkomer geen voet tussen de deur krijgt. En als je al geluk hebt dan kun je een paar free lance opdrachtjes krijgen, maar leveren vooral geen kwaliteit want dan word je er vakkundig door de collega's via de achterdeur er weer uitgewerkt.
Je kunt je brood er niet mee verdienen, en wat je er mee verdient is geen HBO studie waardig. Martijn je doet het slim zo. Gewoon gaan voor je studie en straks een leuke job waarbij je het veelvoudige verdient van een autoweek fotograaf.
Martijn we spreken nog wat af, we hebben het er wel over tijdens de CBR07. Ik kom je die dag tegen 8 uur ophalen in Grunn.
Je kunt je brood er niet mee verdienen, en wat je er mee verdient is geen HBO studie waardig. Martijn je doet het slim zo. Gewoon gaan voor je studie en straks een leuke job waarbij je het veelvoudige verdient van een autoweek fotograaf.
Martijn we spreken nog wat af, we hebben het er wel over tijdens de CBR07. Ik kom je die dag tegen 8 uur ophalen in Grunn.
- MartijnGizmo
Zo zie ik het dus ook. Daarnaast is de markt voor autobladen nou ook niet bepaald oneindig groot hier in Nederland. En ik heb ook gewoon geen zin om me een eind in de ronte te slijmen alleen maar om m'n foto's terug te zien in een boekje. Natuurlijk is het wel leuk om je foto's zo terug te zien, maar tegen dat ik daar goed genoeg voor ben komt dat vanzelf wel. 8)
-
Niet geheel waar Rico.
Ik ken iemand die pas amper 4 jaar bezig is met fotografie, en met name met auto's, en zich dusdanig in de kijkerd heeft gewerkt, dat de redactie van een nieuw autoblad "Autoreview" (ik ken het blad niet echt goed) hem benaderd heeft en hem een voorstel heeft gedaan om voor het komend jaar alle racefoto's van de grote nederlandse races, o.a. DTM, A1GP, WTCC te verslaan tegen een meer dan interressante vergoeding.
Betreffende persoon heeft gewoon een full-time job, en doet dit puur als hobby.
Ik vind vreemd dat uitgerekend jij als ondernemer zou moeten weten, dat je je niet bij voorbaat verloren moet geven. Martijn zijn werk, staat ver boven de foto's van gemiddeld autoblad.
Verder vind ik het erg generaliserend om alle fotografen op een hoop te vegen. Martijn steekt er met kop en schouder boven uit. En juist daardoor zou het een lucratieve hobby kunnen worden naast zijn studie.
Voor niks gaat de zon op....
Martijn mijn aanbod van hierboven was serieus en ik wil wel iets afspreken.
Ik ken iemand die pas amper 4 jaar bezig is met fotografie, en met name met auto's, en zich dusdanig in de kijkerd heeft gewerkt, dat de redactie van een nieuw autoblad "Autoreview" (ik ken het blad niet echt goed) hem benaderd heeft en hem een voorstel heeft gedaan om voor het komend jaar alle racefoto's van de grote nederlandse races, o.a. DTM, A1GP, WTCC te verslaan tegen een meer dan interressante vergoeding.
Betreffende persoon heeft gewoon een full-time job, en doet dit puur als hobby.
Ik vind vreemd dat uitgerekend jij als ondernemer zou moeten weten, dat je je niet bij voorbaat verloren moet geven. Martijn zijn werk, staat ver boven de foto's van gemiddeld autoblad.
Verder vind ik het erg generaliserend om alle fotografen op een hoop te vegen. Martijn steekt er met kop en schouder boven uit. En juist daardoor zou het een lucratieve hobby kunnen worden naast zijn studie.
Voor niks gaat de zon op....
Martijn mijn aanbod van hierboven was serieus en ik wil wel iets afspreken.
Laatst gewijzigd door Rebel op 29 mar 2007, 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.