Maar dat is dan ook (in de middenklasse) onovertroffen mooi

Beetje middenklasse 3 cilinder is tegenwoordig al sneller op de 100

Met de eerste generatie heb je niet het gevoel iets te kort te komen vond ik maar de tweede generatie is met z’n 4wd gewoon te zwaar om indruk te maken. Niettemin wel een lekkere auto lijkt me.Martijn_bmw schreef: 30 nov 2018, 19:03 Vr6 is ook “traag” die koop je voor het geluid niet voor ze enorme snelheid
Beetje middenklasse 3 cilinder is tegenwoordig al sneller op de 100![]()
Zoals te verwachten zijn ze relatief zwaar aan de voorkant, de Corrado is eigenlijk gewoon een Golf 2. Eigenlijk is het dus een beetje een samen geraapt zooitje net als de Z3///Joost schreef: 30 nov 2018, 22:07 Corrado's vond ik altijd prachtige wagens, en nog steeds. Vooral in het knalrood. Echt prachtig! Hoe was zo'n ding qua wegligging eigenlijk, want toen ik mijn eerste auto kocht, ben ik toch bij BMW gaan shoppen...Corrado was toen al te oud. Dus nooit echt naar gekeken.
De 12v 2.8 is niet de snelste zoals de ‘oude’ vr6 Golf.Martijn_bmw schreef: 30 nov 2018, 19:03 Vr6 is ook “traag” die koop je voor het geluid niet voor ze enorme snelheid
Beetje middenklasse 3 cilinder is tegenwoordig al sneller op de 100![]()
Dat wel. Ik hoop ooit nog een golf 4 usa Vr6 te kunnen scoren. Solide auto & motor.Niels schreef: 01 dec 2018, 00:43 De 12V voelt rapper aan dan de 24V hoor, met dank aan de zwaarlijvigheid natuurlijk....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten