De M3 is een beest maar ik heb na het zien van de Cosworth het internet ook direct een slinger gegeven.
De uitkomst viel wel tegen, die zijn er ook niet goedkoper op geworden zeg! Jeugdsentiment

Een beetje zoals de e46 m3 dat ook heeft? Daarbij merk je ook dat ie (tenminste op lage snelheden) vrij fel kan uitbreken omdat het diff in één keer gaat sperren. Als je het weet ben je erop voorbereid en kun je hem opvangen, al zal een F8x wel feller zijn door nog bredere banden en veel meer koppel. Op hoge snelheid vind ik dat de e46 een mooie balans heeft. In bijvoorbeeld Pouhon of Blanchimont op Spa komt ie dan bij het uitkomen van de bocht heel beheerst om en kun je hem met een handje tegenstuur perfect in bedwang houden en dan rijd je toch ruim boven de 180. Ik ben een beetje bang (obv. die reviews, heb er nog geen meter in gereden) dat een F8x op die momenten in één keer onaangekondigd een grote stap opzij zou zetten die je niet meer zomaar opvangt. Dat zou voor mij tot gevolg hebben dat ik bang wordt voor de auto en hem niet meer op de limiet zou durven rijden. Dat ervaar jij niet?FreudeamFahren schreef: 22 aug 2018, 12:43 Het blijft een diff dat slip nodig heeft voor het gaat sperren. En het tempo waarin het dan spert is vrij hoog. Dat maakt de break away relatief giftig.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten