+1Reind schreef:Is het niet beter dat je eerst probeerd je wagenbeheersing te verbeteren voordat je met een s50 motor aan de gang gaat. In dat filmpje spin je immers in elke bocht. Wanneer je auto uitbreekt ga jij vervolgens vol op het gas op een natte ondergrond. Is niet zo handig en met een s50 motor word het er zeker niet makkelijker op. Zie op Zandvoort eerst maar eens onder de 2:10 te komen voordat je aan een s50 gaat beginnen. Anders is het gewoon onverantwoord. Met alle respect overigensspykerboy schreef:tja wat anders? ik zat eerst zelfs nog aan een M5 blok te denken maar dat is nog zwaarder... dus d8 ik een m3 blok die heeft standaard het meeste vermogen dus dat is dan mooi.... wat zou jij kiezen dan als je ± 300 pk wilt (of meer) wat ook een beetje betaalbaar is... want om mijn 325i blok te gaan tunen naar die hoeveelheid ben je veeeeeeel meer geld kwijt.. aleen nokkeassen ben je al snel 2000 euro kwijt. ongeveer netzoveel als m3 blok en daar haal je geen 300 pk mee
Ga eerst leren rijden en dan langzamerhand met snellere auto's/meer vermogen gaan rijden.
Weet nog wel op een DF circuitdag. Ik reed met mijn 170pk E30 achter een E30 M3 met M5 blok (300+pk) waarbij de E30 M3 niet van me weg kon rijden. Wie voelt zich dan lullig? En wat heb je dan aan al het vermogen? Haal eerst het uiterste uit je huidge setup en ga dan verder. Is ook veel leuker.