Refresh je, staat het bericht er niet. Tik je een nieuw bericht, lijkt dat je enige, na een kwartier staat de ander er ook ineens bij

Hmmm, da's mooi klote inderdaad; ik heb zelf nergens last van, dat is helemaal gek, maar zie inderdaad wel veel dubbelposts, dacht dat dat gewoon mensen met dikke vingers waren die aan het posten waren.partyondude schreef:Sja, dan post je iets, loopt de site vast.
Refresh je, staat het bericht er niet. Tik je een nieuw bericht, lijkt dat je enige, na een kwartier staat de ander er ook ineens bij
Ik zal er naar laten kijken. Krijg zelf ook wel eens een smtp fout, maar het posten gaat dan wel even snel.Joy Jolliffe schreef:Hebben nog meer mensen problemen met het posten van berichten ?
Elke keer als ik een bericht post staat het er wel maar moet lang wachten en krijg uiteindelijk een foutmelding.
Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in c:\domains\driving-fun.com\wwwroot\forum\includes\smtp.php on line 34
Krijg ook nog wel eens een andere melding.
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Berry1000RR, beske, Beut67, EricYellow, Forza, Google [Bot], Joost H., Kadett, Martijn M, maurizio, MParallel, Peter-Paul, Wimo, WJ en 2 gasten