Misschien leuk om een keer een AWD-thread te starten, met welke systemen je wel en niet wilt hebben. Want als ik alleen al lees hoeveel verschillende systemen Audi volgens mij gebruikt heeft...Rico v Velzen schreef:Dan werden ze niet meer verkocht, Quattro is een USP van Audi en elke Audi quottro rijder weet dat zijn auto heel erg veilig is met AWD. Uitbreken ??? brrr levensgevaarlijk.. Heb het nu even over de average quattro koper en niet over DF leden die een Quattro hebben.
Er is nogal wat aanbod nu de 2004 en 2005 modellen ingeruild worden op M6-en en dergelijk materiaal. Vandaar dat ik de mijne ook nog maar even hou, bij inruil mag ik blij zijn als ik er nog 55k voor vang.Rico v Velzen schreef:ah oke, je ziet die prijzen toch dalen, voor een klein jaar terug zag je ze bijna niet onder de 80K.
56euro is niet zo gek duur lijkt me, wel mooi zo'n verlichte pook.Sander Spoolder schreef:Ik betaal er 56eu voor inc. verzendkosten vanuit Belgie.
Wat vind jij van zwarte E39 M5 wielen Erik?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Google [Bot], Sam van der Put en 11 gasten