100K met een koppeling, achja, kan op een sportieve auto.
VANOS is vervangen, maar het probleem was dit dus niet. Deze was dus gewoon goed. Mij hoor je niet klagen, ik heb voor weinig een nieuwe VANOS.
Gierend dif met deze kmstand, kan. Zelf had ik een revisie gedaan, of eerst andere olie geprobeerd.
Waterpomp is normaal met deze kmstand, net als een riempje en wat spanners en rollen.
Allemaal geen gekke dingen.
Zelf had ik deze reparaties dan ook wel met het grootste gemak voor minder dan de helft kunnen laten doen hoor. Dit zijn gewoon dealer-prijzen en methodes.
Maandag gaat hij terug voor bakolie verversen en ik denk dus zelf dat het tussenlager van de cardan de boosdoener is voor wat betreft het gierende geluid. De rammel tijdens opwarmen zit er nog steeds in, maar daar komen we uiteindelijk ook wel een keer achter. heb nog 9 maanden garantie, dus ach

En laten we wel wezen: aan elke auto moeten tzt zaken vervangen worden. Ik wist toen ik deze kocht dat er nog nooit ook maar 1 onderdeel vervangen was en dat er dus wel wat dingen aan zouden komen.
Ik rij gemiddeld 1:9,5 tot 1:10 overigens. Vooral stadsverkeer. Er moeten wel nieuwe achterbanden op inmiddels, die gaan best hard

komende maand de Eibach-veren maar eens laten monteren trouwens. Die liggen alweer ff klaar.