Het zal wellicht Engelse humor zijn dat ze Chris Evans als hoofd presentator neer hebben gezet, maar ik kan er de humor niet van in zien

Maar denk (na al die 'negatieve'aandacht) dat ze wel wat hebben geleerd bij de BBC voor bv het volgende jaar

+1 het lijkt Oranje wel.....Wouter81 schreef:(...)
Hier zijn allemaal losse bekende namen bij elkaar gezet. Stuk voor stuk bekende personen maar dat wil nog niet zeggen dat het als team goed functioneert. Enige chemie tussen de heren (...) is nog niet te bespeuren (...)
Zou dat nou komen omdat die 3 vrienden al jaren samenwerken ? Nee toch ? Ik bedoel je mag er toch op vertrouwen dat als een nieuw programma wordt gemaakt met nieuwe mensen die (nog) geen vrienden zijn en nog moeten wennen aan elkaar dat het precies dezelfde chemie oplevert ?Wouter81 schreef:Het sterke van Clarkson, Hammond en May is de chemie tussen die drie. Het zijn eigenlijk 3 vrienden die leuke dingen met auto's doen en elkaar continue op de hak nemen. Individueel zijn ze sterk maar als team nog sterker. Het is de som der delen.
Dat mis je hier compleet.
+1MartijnGizmo schreef:Vergeet ook niet dat Andy Wilman, de producer, goede vrienden was met Jeremy Clarkson, en ze een aanzienlijk deel van de show samen bedachten, al dan niet samen met de getalenteerde scriptschrijver Richard Porter. Die chemie achter de schermen was misschien wel net zo belangrijk als die tussen het presentator-trio op het scherm.
Zoiets kun je niet zomaar hercreëren met een ander team, wat natuurlijk het grootste dilemma is voor de BBC. Het oude monster dat ze in handen hadden was niet meer te controleren, een nieuwe show zal daar (voor de kijkers) nooit aan kunnen tippen. Misschien waren ze beter af geweest met een andere naam cq setting, iig qua verwachtingspatroon, al kun je je dan afvragen of er überhaupt zoveel mensen hadden gekeken.
MartijnGizmo schreef:Ik vond het gisteravond een stuk beter te doen dan vorige week, maar dat kwam omdat ik naar House of Cards keek in plaats van naar Top Gear.
tomgtr schreef:Link staat op vorige pagina Robin. Heb de eerste 3 afleveringen geprobeerd te kijken. Vond het alle 3 niks. Ok laatste aflevering eindelijk een mooi item van Chris Harris. Maar Chris Evans blijft even irritant, Matt LeBlanc is even grappig hier als de serie friends was en Sabine is niet te pruimen inderdaad op tv. Moet eerlijk zegen dat ik bij alle 3 de afleveringen in slaap ben gevallen maar misschien moet ik ze iets eerder kijken.