Tuurlijk kost die wel iets, maar het ging om de rekensom waarbij je er een upje naast zet. Niet in plaats van...Arthur schreef:Dacht ik ook al, dat vergeet ie voor t gemak
Vlokmans schreef:En zo'n Maserati kost ook niks in verzekering en belasting zeker?![]()
Maserati 3200GT...
-
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 31 okt 2011, 14:19
Re: Maserati 3200GT...
- Arthur
- Berichten: 43227
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Maserati 3200GT...
Je hebt gelijk...
-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Eerste ervaringen na +/- 1000 km.
Het rijden:
De handbak is even wennen. Koppeling is redelijk zwaar, maar zeker niet te zwaar. Koud schakelt hij een beetje stroef, maar zodra hij warm is klopt het. De bakverhoudingen vind ik erg fijn, in 6 op de snelweg draait hij rond de 2100 rpm bij 100 km/h. Gisteren voor het eerst even een wat langer stuk met hogere snelheid kunnen rijden, en boven de 200 is hij pas écht in z'n element. Jammer dat dat in NL niet altijd gaat. Op de snelweg is hij gewoon super fijn, in '6' hoef je nooit terug te schakelen om vlot ergens voorbij te gaan. Genoeg koppel onderin dus.
Op de B wegen voelt hij ook erg goed, zeker met bochten erbij. Eigenlijk voelt hij hier het beste. Spoort goed, lekker stabiel en geeft goed vertrouwen. Sturen is ook strak en duidelijk, onderstel geeft alles goed door. Een bocht hoef je alleen maar in te kijken en hij duikt er al in. Het nadeel is dat ik de auto wel oncomfortabel vind. Er zit een 'sport' knop op die alles nog even wat strakker maakt, maar eigenlijk mis ik de 'comfort' knop een beetje.
Zodra het gaat regenen wordt hij wel wat gevaarlijker. De ASR is leuk maar het is geen stabiliteits regeling volgens mij, als je wat vlotter rijdt zie je het lampje hier en daar knipperen.. Een stukje gereden zonder ASR en dan is het eigenlijk alleen maar leuker.
Ken de auto nog niet goed genoeg om echt lekker door te rijden maar een beetje corrigeren hier en daar ging erg goed.
In de stad is het best een dramatische auto. Stapvoets over alle drempels, en dan nog hoor je 'schraaaaap' bij de hogere drempels. Door de velgen die naar buiten komen ipv naar binnen zoals meestal moet je bij elke stoeprand ook oppassen met parkeren. Spiegels zijn ook niet al te groot dus dat parkeren moet op gevoel, geen auto voor de gemiddelde bestuurder dus. Wonderbaarlijk genoeg heb ik nog geen last gehad van de lange deuren met in en uitstappen, ik kan mij van de E31 nog herinneren dat dat een irritatie puntje was.
Remmen nog geen klachten over, goed gevoel in het pedaal en vertraagd ruim voldoende.
Afwerking:
Prima. Klokje in het dash vind ik niet heel mooi, doet een beetje playmobil-achtig aan. Plakkerige knoppen zijn een typisch probleem, nog geen last van maar mooi is anders. De kwaliteit van het leer is wel erg goed, de stoelen zitten goed. Grappig is dat als je de stoel naar voren klapt om passagiers achterin te laten stappen, dat de stoel zelf helemaal naar voren schuift om meer ruimte te creëren bij het instappen. En daarna weer vanzelf terug naar de originele positie.
Geen BMW of Mercedes qua afwerking maar ook geen Alfa uit die tijd.
Over Alfa gesproken, heb een Alfist gesproken die herkende de ventilatieroosters en de hendels achter het stuur uit Alfa Romeo's. De knipperlicht hendel klikt ook niet altijd vanzelf terug als je naar links afslaat, een typisch Alfa-kwaaltje.
Ruimte:
Gisteren met 4 volwassen personen (2 heren voorin en 2 dames achterin) in de auto gezeten en dat ging verbazend goed. Ruimte zat! De kofferbak vind ik wat aan de kleine kant, maar is groot zat voor 2 grote weekendtassen. Meer zal je ook niet echt nodig hebben, maar het is voor mij weer even wennen. De kofferbak gaat alleen open met de sleutel of met een knopje in het dashboardkastje, en dan ook alleen als de motor niet draait. Erg onhandig.
Zo dat is wel even genoeg voor nu.
Ben niet 100% tevreden over het werk, ga ook nog even op zoek naar een plek waar ze dit beter kunnen doen. Maar dit hoorde nog bij de aflevering, en mag ook terugkomen als ik het beter gedaan wil hebben. Kijken nog wel.
Eerst even babydoekjes halen voor de knopjes, leer spul voor de stoelen en even kijken naar een anti roest of protection laagje.
Het rijden:
De handbak is even wennen. Koppeling is redelijk zwaar, maar zeker niet te zwaar. Koud schakelt hij een beetje stroef, maar zodra hij warm is klopt het. De bakverhoudingen vind ik erg fijn, in 6 op de snelweg draait hij rond de 2100 rpm bij 100 km/h. Gisteren voor het eerst even een wat langer stuk met hogere snelheid kunnen rijden, en boven de 200 is hij pas écht in z'n element. Jammer dat dat in NL niet altijd gaat. Op de snelweg is hij gewoon super fijn, in '6' hoef je nooit terug te schakelen om vlot ergens voorbij te gaan. Genoeg koppel onderin dus.
Op de B wegen voelt hij ook erg goed, zeker met bochten erbij. Eigenlijk voelt hij hier het beste. Spoort goed, lekker stabiel en geeft goed vertrouwen. Sturen is ook strak en duidelijk, onderstel geeft alles goed door. Een bocht hoef je alleen maar in te kijken en hij duikt er al in. Het nadeel is dat ik de auto wel oncomfortabel vind. Er zit een 'sport' knop op die alles nog even wat strakker maakt, maar eigenlijk mis ik de 'comfort' knop een beetje.
Zodra het gaat regenen wordt hij wel wat gevaarlijker. De ASR is leuk maar het is geen stabiliteits regeling volgens mij, als je wat vlotter rijdt zie je het lampje hier en daar knipperen.. Een stukje gereden zonder ASR en dan is het eigenlijk alleen maar leuker.


In de stad is het best een dramatische auto. Stapvoets over alle drempels, en dan nog hoor je 'schraaaaap' bij de hogere drempels. Door de velgen die naar buiten komen ipv naar binnen zoals meestal moet je bij elke stoeprand ook oppassen met parkeren. Spiegels zijn ook niet al te groot dus dat parkeren moet op gevoel, geen auto voor de gemiddelde bestuurder dus. Wonderbaarlijk genoeg heb ik nog geen last gehad van de lange deuren met in en uitstappen, ik kan mij van de E31 nog herinneren dat dat een irritatie puntje was.
Remmen nog geen klachten over, goed gevoel in het pedaal en vertraagd ruim voldoende.
Afwerking:
Prima. Klokje in het dash vind ik niet heel mooi, doet een beetje playmobil-achtig aan. Plakkerige knoppen zijn een typisch probleem, nog geen last van maar mooi is anders. De kwaliteit van het leer is wel erg goed, de stoelen zitten goed. Grappig is dat als je de stoel naar voren klapt om passagiers achterin te laten stappen, dat de stoel zelf helemaal naar voren schuift om meer ruimte te creëren bij het instappen. En daarna weer vanzelf terug naar de originele positie.

Over Alfa gesproken, heb een Alfist gesproken die herkende de ventilatieroosters en de hendels achter het stuur uit Alfa Romeo's. De knipperlicht hendel klikt ook niet altijd vanzelf terug als je naar links afslaat, een typisch Alfa-kwaaltje.
Ruimte:
Gisteren met 4 volwassen personen (2 heren voorin en 2 dames achterin) in de auto gezeten en dat ging verbazend goed. Ruimte zat! De kofferbak vind ik wat aan de kleine kant, maar is groot zat voor 2 grote weekendtassen. Meer zal je ook niet echt nodig hebben, maar het is voor mij weer even wennen. De kofferbak gaat alleen open met de sleutel of met een knopje in het dashboardkastje, en dan ook alleen als de motor niet draait. Erg onhandig.
Zo dat is wel even genoeg voor nu.
Ben niet 100% tevreden over het werk, ga ook nog even op zoek naar een plek waar ze dit beter kunnen doen. Maar dit hoorde nog bij de aflevering, en mag ook terugkomen als ik het beter gedaan wil hebben. Kijken nog wel.
Eerst even babydoekjes halen voor de knopjes, leer spul voor de stoelen en even kijken naar een anti roest of protection laagje.
Laatst gewijzigd door S-J op 16 aug 2015, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Maserati 3200GT...
dat van de bak ligt waarschijnlijk aan het soort olie wat gebruikt is, deze is wellicht iets te dik.
bv die BMW 6-bak wat ik heb is daar ook heel gevoelig voor, had een hele tijd terug heel duur spul gekocht, speciaal voor 6-bak blabla dus oude eruit en verse er in...
hm, bij koud zwaar schakelen en sommige waren naar de eerste schakel niet eens meer terug te leggen, tot je een paar 100 meter verder bent en wat opgewarmd is, dan beter en bij warm helemaal perfect.
toch baalde ik daarvan op den duur, dus de verse dure versnellingsbak olie er weer an en wat originele BMW specs bak-olie gekocht (hoeft geen bmw merk te zijn) wat op de bak staat er in...en geen probleem meer tijdens de opwarmfase of koude bak.
zo gevoelig kan dat dus zijn, misschien ook met jou bak? weet je wat erin zit en of wat er in hoort?
bv die BMW 6-bak wat ik heb is daar ook heel gevoelig voor, had een hele tijd terug heel duur spul gekocht, speciaal voor 6-bak blabla dus oude eruit en verse er in...
hm, bij koud zwaar schakelen en sommige waren naar de eerste schakel niet eens meer terug te leggen, tot je een paar 100 meter verder bent en wat opgewarmd is, dan beter en bij warm helemaal perfect.
toch baalde ik daarvan op den duur, dus de verse dure versnellingsbak olie er weer an en wat originele BMW specs bak-olie gekocht (hoeft geen bmw merk te zijn) wat op de bak staat er in...en geen probleem meer tijdens de opwarmfase of koude bak.
zo gevoelig kan dat dus zijn, misschien ook met jou bak? weet je wat erin zit en of wat er in hoort?
-
- Berichten: 2316
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
Re: Maserati 3200GT...
Dat is best snel gegaan, die eerste 1000km. Ik had niet verwacht dat 'ie nog zo sportief zou zijn, ik had meer in mijn hoofd dat het vooral een snelle, comfortabele auto zou zijn.
Als leer een beetje uitgedroogd is, werkt handcreme ook erg goed (is ten slotte ook voor droog 'leer').
Als leer een beetje uitgedroogd is, werkt handcreme ook erg goed (is ten slotte ook voor droog 'leer').
-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Zal even in de papieren moeten kijken of en wanneer de bakolie is vervangen. Denk dat ik sowieso de bakolie laat verversen.
Beetje veel mee gereden inderdaad.
Zal iets vaker een andere auto meenemen vanaf de zaak..
Maar ga nu toch nog even m'n date ophalen in dat oncomfortabele kreng.

Beetje veel mee gereden inderdaad.

Maar ga nu toch nog even m'n date ophalen in dat oncomfortabele kreng.

-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Sinds maandag staat er een 323F Mazda naast voor woon-werk voor tijdelijk. Oude auto van een maatje van me, had er geen ruimte voor dus heb hem maar overgenomen. Heeft toch zo een 500 maserati km's gescheeld afgelopen week.
Toch grappig om te zien dat de beleving van mensen bij een Maserati heel erg uiteen lopen. "Oh, die is al best oud, heb je vast voor een paar ruggen opgepikt" en "JE RIJDT IN EEN MASERATI DIE DINGEN ZIJN HONDERDDUIZEND EURO" zijn ongeveer de twee uitersten die ik gehoord heb.
Ook leuk: veel petjes/sjonnies/etc willen 'racen'. Heb mij tot nu toe 2x laten verleiden, 1x door een lichtblauwe 4200GT en 1x door een Suzuki GSX-R750.
De auto heeft over het algemeen stil gestaan afgelopen week, beetje druk gehad. Deze week tijd maken om langs MaseratiSpares te gaan.

Toch grappig om te zien dat de beleving van mensen bij een Maserati heel erg uiteen lopen. "Oh, die is al best oud, heb je vast voor een paar ruggen opgepikt" en "JE RIJDT IN EEN MASERATI DIE DINGEN ZIJN HONDERDDUIZEND EURO" zijn ongeveer de twee uitersten die ik gehoord heb.
Ook leuk: veel petjes/sjonnies/etc willen 'racen'. Heb mij tot nu toe 2x laten verleiden, 1x door een lichtblauwe 4200GT en 1x door een Suzuki GSX-R750.

De auto heeft over het algemeen stil gestaan afgelopen week, beetje druk gehad. Deze week tijd maken om langs MaseratiSpares te gaan.
-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Spritmonitor.de maar weer even ingelogd (grappig om te zien dat ik in 2009 nog heel fanatiek alles van m'n Sierra 2.0i bij hield en daarna steeds minder met elke volgende auto). De eerste 500/1000 km staan er niet bij want die had ik niet met de tankpas betaald volgens mij.
Consumption:
16,21 l/100km 2.044 km and 331 l
CO2 emission: 378 g/km 2.044 km and 772 kg
Fuel costs: 25,01 EUR/100km 2.044 km and 511 EUR
Ik blijf nog steeds netjes bij de 16,1L/100 km in de buurt die Maserati opgeeft.
Heb wel al een liter olie bij moeten vullen...
Het valt nog mee met de gemaakte kilometers, laatste tijd rijd ik wat meer in de 300E die ik nog had staan (... was ik eerlijk gezegd een beetje vergeten). De 323F is weer weg, een klant had toevallig tijdelijk een auto nodig dus heb die 323F maar gegeven.
Anyway, de auto. Ben bij een Alfa-fanaat langs geweest die héél veel Alfa en/of Fiat onderdelen herkende onder de motorkap en in het interieur. Was daar eigenlijk langs gegaan om de auto uit te laten lezen omdat ik twee keer op de vluchtstrook stond met 'check engine' en wegvallend vermogen.
Uiteraard eenmaal daar aangekomen niks aan de hand, en de afgelopen 500 km sindsdien ook als een zonnetje. Afgelopen weekend zelfs nog even 'open getrokken' bij het invoegen in Den Haag op de A4. Gaat aardig rap 200+.
Nog steeds op de to-do lijst
- Bakolie verversen
- Stuurbekrachtigingsolie verversen (nieuw op de lijst, ivm geluid. Olie die erin zit gecheckt, op peil en de juiste olie.)
- Sticky knopjes (moet zeggen dat ik er eigenlijk geen last meer van heb, maar mooi is anders)
- Versnellingspook (stiksels laten een beetje los, al bij aankoop, maar irriteer mij er wel aan)
- Ik hoor een lichte kraak rechtsachter. Schokbreker? Na laten kijken.
Consumption:
16,21 l/100km 2.044 km and 331 l
CO2 emission: 378 g/km 2.044 km and 772 kg
Fuel costs: 25,01 EUR/100km 2.044 km and 511 EUR
Ik blijf nog steeds netjes bij de 16,1L/100 km in de buurt die Maserati opgeeft.
Heb wel al een liter olie bij moeten vullen...
Het valt nog mee met de gemaakte kilometers, laatste tijd rijd ik wat meer in de 300E die ik nog had staan (... was ik eerlijk gezegd een beetje vergeten). De 323F is weer weg, een klant had toevallig tijdelijk een auto nodig dus heb die 323F maar gegeven.
Anyway, de auto. Ben bij een Alfa-fanaat langs geweest die héél veel Alfa en/of Fiat onderdelen herkende onder de motorkap en in het interieur. Was daar eigenlijk langs gegaan om de auto uit te laten lezen omdat ik twee keer op de vluchtstrook stond met 'check engine' en wegvallend vermogen.
Uiteraard eenmaal daar aangekomen niks aan de hand, en de afgelopen 500 km sindsdien ook als een zonnetje. Afgelopen weekend zelfs nog even 'open getrokken' bij het invoegen in Den Haag op de A4. Gaat aardig rap 200+.
Nog steeds op de to-do lijst
- Bakolie verversen
- Stuurbekrachtigingsolie verversen (nieuw op de lijst, ivm geluid. Olie die erin zit gecheckt, op peil en de juiste olie.)
- Sticky knopjes (moet zeggen dat ik er eigenlijk geen last meer van heb, maar mooi is anders)
- Versnellingspook (stiksels laten een beetje los, al bij aankoop, maar irriteer mij er wel aan)
- Ik hoor een lichte kraak rechtsachter. Schokbreker? Na laten kijken.
- Hitz
- Berichten: 1989
- Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
- Auto: KIA
- Locatie: Flevoland
Re: Maserati 3200GT...
Het blijft een Italiaan hèS-J schreef:Was daar eigenlijk langs gegaan om de auto uit te laten lezen omdat ik twee keer op de vluchtstrook stond met 'check engine' en wegvallend vermogen.
Uiteraard eenmaal daar aangekomen niks aan de hand, en de afgelopen 500 km sindsdien ook als een zonnetje.

-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
X Bakolie verversen -> Check! Scheelt wel iets met schakelen.
X Stuurbekrachtigingsolie verversen (nieuw op de lijst, ivm geluid. Olie die erin zit gecheckt, op peil en de juiste olie.) -> Geen verandering. Misschien de pomp?
- Sticky knopjes (moet zeggen dat ik er eigenlijk geen last meer van heb, maar mooi is anders)
- Versnellingspook (stiksels laten een beetje los, al bij aankoop, maar irriteer mij er wel aan)
X Ik hoor een lichte kraak rechtsachter. Schokbreker? Na laten kijken. -> Check.
Er zit blijkbaar een schroefset onder. Schokbreker was goed, zat wat zand tussen. Alles laten schoonmaken en gelijk laten tectyleren.
Zit nog in dubio over het naar binnen rollen voor de winter of toch hier en daar ermee te gaan rijden.
X Stuurbekrachtigingsolie verversen (nieuw op de lijst, ivm geluid. Olie die erin zit gecheckt, op peil en de juiste olie.) -> Geen verandering. Misschien de pomp?
- Sticky knopjes (moet zeggen dat ik er eigenlijk geen last meer van heb, maar mooi is anders)
- Versnellingspook (stiksels laten een beetje los, al bij aankoop, maar irriteer mij er wel aan)
X Ik hoor een lichte kraak rechtsachter. Schokbreker? Na laten kijken. -> Check.
Er zit blijkbaar een schroefset onder. Schokbreker was goed, zat wat zand tussen. Alles laten schoonmaken en gelijk laten tectyleren.

Zit nog in dubio over het naar binnen rollen voor de winter of toch hier en daar ermee te gaan rijden.
- Bijlagen
-
- 12107071_10153223806391279_7575523378595790767_n.jpg (108.58 KiB) 4760 keer bekeken
- Niels
- Berichten: 22511
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Maserati 3200GT...
Ff weer bij lezen
Ik zou em stil zetten voor de winter, een maandje of vier. Wel 1x per maand even laten draaien met de airco aan. Het heeft mij wel eens een airco pomp gekost en ik gok dat die in dit geval niet goedkoop zal zijn.
Wat voor schroefset zit er onder? Daar wordt het vaak ook niet comfortabeler van..

Wat voor schroefset zit er onder? Daar wordt het vaak ook niet comfortabeler van..
- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Maserati 3200GT...
Met Niels eens. Zo te zien toch een e39 touring gevonden? 

-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Nou the fun has started. Check engine en bijna geen vermogen meer.
Geen idee wat voor schroefset eigenlijk.
En dat terwijl ik hem net binnen wilde gaan zetten..
E39 rijdt super
530i

Geen idee wat voor schroefset eigenlijk.
En dat terwijl ik hem net binnen wilde gaan zetten..
E39 rijdt super

- Roberto
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 15 feb 2013, 13:18
- Locatie: Grunn
Re: Maserati 3200GT...
Toch wel erg benieuwd hoe dit is afgelopen? Kan alles zijn van een 'karaktertrek' tot een plof motor lijkt me?
-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Geen tijd voor gehad/gemaakt. Auto staat aan de druppellader. Druk maandje gehad!
Zodra ik het weet zal ik het laten weten.
Zat wel te denken om van de zomer een andere einddemper te plaatsen voor wat meer geluid.. Suggesties zijn welkom. ( eps net een mailtje gestuurd )
Zodra ik het weet zal ik het laten weten.
Zat wel te denken om van de zomer een andere einddemper te plaatsen voor wat meer geluid.. Suggesties zijn welkom. ( eps net een mailtje gestuurd )
-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Net nieuwe wielbouten besteld a 250 euro. Die van mij waren niet 100% netjes meer, dus wat doe je dan.. 

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Maserati 3200GT...
wielbouten 250 euro?
zilver/goud? benieuwd hoe die eruit zien, zijn die zo apart oid?
zilver/goud? benieuwd hoe die eruit zien, zijn die zo apart oid?
-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Zijn binnen, maak van het weekend wel foto's.
Uit Engeland, via het Maserati forum.
(20 stuks maakt iets meer dan een tientje per stuk, zo gek is dat toch niet?)
Uit Engeland, via het Maserati forum.
(20 stuks maakt iets meer dan een tientje per stuk, zo gek is dat toch niet?)
- Ferdi
- Berichten: 3092
- Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
- Locatie: Drenthe
Re: Maserati 3200GT...
Ik was laatst voor originele Volvo bouten goed 5 euro per stuk kwijt.
Zijn die van een Maserati mogelijk wat sterker, maar goedkoop vind ik ze niet
Zijn die van een Maserati mogelijk wat sterker, maar goedkoop vind ik ze niet

-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Knock sensor, foutcode P0331. Gelukt met uitlezen dankzij een vriend en ontzettend grote alfist.Roberto schreef:Toch wel erg benieuwd hoe dit is afgelopen? Kan alles zijn van een 'karaktertrek' tot een plof motor lijkt me?
Bouten nog in de doos.

- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
Re: Maserati 3200GT...
Voor een uitlaatsysteem wil ik je ook aanraden om eens met Jelmer te praten van JM Tuning in Dirkshorn. Hij bouwt ook alle systemen voor onze wagens van vipers tot volledige racewagens.
Mocht je eens willen bellen kan je mijn naam wel doorgeven, Kees Mets dus
Mocht je eens willen bellen kan je mijn naam wel doorgeven, Kees Mets dus

-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Sensor binnen, kijken of ik dit weekend tijd heb om te knutselen.
Goeie tip, dankje! Pas over een maandje of 2/3 hoor, heb al wat meer tips gekregen voor locaties.
Heb begin van de week een nieuwe daily erbij gekocht omdat ik de E39 de laatste twee weken 2x per week moet volgooien. Lekker zuinig karretje en is ontzettend leuk om te rijden.
Mooi is anders maar ach, de 3200 compenseert daar weer voor. 
Goeie tip, dankje! Pas over een maandje of 2/3 hoor, heb al wat meer tips gekregen voor locaties.
Heb begin van de week een nieuwe daily erbij gekocht omdat ik de E39 de laatste twee weken 2x per week moet volgooien. Lekker zuinig karretje en is ontzettend leuk om te rijden.


- Bijlagen
-
- 12642844_10153405876931279_4802145000823394109_n-1.jpg (97.22 KiB) 2842 keer bekeken
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Maserati 3200GT...
mooie compact 

-
- Berichten: 494
- Lid geworden op: 15 jan 2016, 18:38
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Volgens mij... Shiva? Haha ik kom jou nu opeens ook overal tegen! Leuk om te lezen over die 3200GT zeg! Ik heb heel lang getwijfeld een 4200GT te kopen voor ik de Z3M kocht en nu kriebelt het soms toch nog.. Die achterlichten, de lijnen... Schitterend! De Italiaanse 'kuren' nog niet zat? 

-
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 22 apr 2008, 00:12
- Locatie: Amsterdam
Re: Maserati 3200GT...
Lawrence?
Nog niet zat, het is tot nu toe 'zelf' redelijk goed op te lossen geweest. Het scheelt dat ik altijd wel een andere auto heb om te rijden, dus als hij niks zou doen is er geen man overboord.
Een Z3M is veel leuker dan een 4200GT joh, veel speelser en minder 'hoofdpijn'.
Moeten maar even meeten binnenkort.

Nog niet zat, het is tot nu toe 'zelf' redelijk goed op te lossen geweest. Het scheelt dat ik altijd wel een andere auto heb om te rijden, dus als hij niks zou doen is er geen man overboord.

Een Z3M is veel leuker dan een 4200GT joh, veel speelser en minder 'hoofdpijn'.
Moeten maar even meeten binnenkort.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten