Joy schreef:Inhalen.

Zo'n RS is toch wel hele andere auto, vooral qua interieur.
Joy schreef:Inhalen.
Ik ook. En ja, ik heb de 1.8t quattro 190pk gehad.En ik zou eerder voor een RS gaan dan voor een standaard A4 1.8T. Maar dat is mijn mening.
Wil zo'n motor wel eens voelen. Punt is alleen dat al die dealers eerst zo goed als rond willen zijn over de prijs voordat je een ritje kunt maken. Zeker met deze omstandigheden sturen ze een auto niet graag de modder/pekel in voor een proefritje.Joy schreef:Dit zijn gewoon geen geweldige motoren. Relatief gevoelig voor storingen (Google maar even) en gutless als de pest. Ik zou daar een BMW voor laten staan.
Klopt, stukje rijden is niet het punt. Qua garantie e.d. is het wel lastig als je hem zo ver koopt.Martin van der Zwaard schreef:Wat maakt het uit of een auto ver weg staat. Als ie naar je zin is en de prijs is goed dan ga je toch lekker een dagje op stap. Die 100,- aan benzine maakt dan ook niks meer uit.
En ik zou eerder voor een RS gaan dan voor een standaard A4 1.8T. Maar dat is mijn mening.
Betrouwbaarheid van een Lexus is denk ik beter dan een BMW maar ik durf er m'n handen niet voor in het vuur te steken. Daarvoor heb ik er te weinig ervaring mee.
Onderhoud zal gelijk zijn. Onderdelen zijn wel duurder dan bij europese auto's.
Naast Offenga of niet? Mooi exemplaar! Je hebt wel vaker leuk spul staan!MR M POWER schreef:Ik heb deze week een BMW 318i E91 Touring binnen gekregen van 2009, belangrijkste opties; Xenon, Sportstoelen, Navi Prof, Bluetooth, PDC, M Sportstuur + pook.
http://www.mdjautos.nl/aanbod/bmw-318i- ... ness-line/
Wellicht is dit iets voor je?
Verbruik van een 325i is wel wat hoger.Tristan schreef:Voor dat geld is er ook wel een 320i of 325i te vinden. Hetzelfde verbruik alleen net even meer oempf.
Scherp geprijsd! Kleur vind ik alleen beetje saai en velgen ook niet echt.MR M POWER schreef:Ik heb deze week een BMW 318i E91 Touring binnen gekregen van 2009, belangrijkste opties; Xenon, Sportstoelen, Navi Prof, Bluetooth, PDC, M Sportstuur + pook.
http://www.mdjautos.nl/aanbod/bmw-318i- ... ness-line/
Wellicht is dit iets voor je?
508 SW is imo geen fijn sturende auto. Dan zijn er betere opties in dat segment te koop.allen schreef:Als het niet snel hoeft te zijn kun je bijvoorbeeld eens denken aan een 508 sw met dieseltorretje?
Vast een saaie wagen, maar een 318 is dat, afgezien het logo op de neus, net zo.
Ruime wagen en tweedehands kosten ze geen drol.
Overdrijven is ook een vakdvh schreef:Als je met een gezin in zo'n auto zit en je geeft gas dan gebeurd er gewoon weinig..
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, matthyssie en 17 gasten