+1HarryC schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Arrogante houding, bah...

+1HarryC schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Arthur schreef:Goede optie momenteel![]()
524 Adaptieve vochtverlichting (ALC)
Ik heb hier anders al eens een auto gekocht en verkocht. Hoewel ik meer lees dan post, vind ik het wel prettig om van "forum-bekende" personen een auto te kopen. De 1M is een beetje teveel "gehyped" waardoor er in mijn ogen minder realistische bedragen voor gevraagd worden. Misschien verandert dat als de M2 er is.Andre schreef:Hier verkoop je nog niet eens het reserve wiel van die 1M Romo
Rnd schreef:Ik heb hier anders al eens een auto gekocht en verkocht. Hoewel ik meer lees dan post, vind ik het wel prettig om van "forum-bekende" personen een auto te kopen. De 1M is een beetje teveel "gehyped" waardoor er in mijn ogen minder realistische bedragen voor gevraagd worden. Misschien verandert dat als de M2 er is.Andre schreef:Hier verkoop je nog niet eens het reserve wiel van die 1M Romo
Misschien heb ik mij verkeerd uitgedrukt. Ik bedoel niet dat de auto niet marktconform geprijsd is, maar ik vind de prijzen van de 1M over het algemeen hoog...wat natuurlijk fijn is voor de verkoper.romo schreef:
De vraagprijs is marktconform (zie autoscout)
Ik heb toch ook de 1M via dit forum gekocht, dus het kan welAndre schreef:Hier verkoop je nog niet eens het reserve wiel van die 1M Romo
Ik geef je een mooie korting als je me nu mailt.............Nutkees schreef:Een 1M gaat er hier ook nog wel komen, maar zonder haast. Prijzen zijn nog redelijk hoog nu en ik ben wel benieuwd of dat gaat veranderen nu er een 2M gaat komen. Ik wacht het nog wel even af.
Same here! Z4M doet het intussen ook nog welNutkees schreef:Een 1M gaat er hier ook nog wel komen, maar zonder haast. Prijzen zijn nog redelijk hoog nu en ik ben wel benieuwd of dat gaat veranderen nu er een 2M gaat komen. Ik wacht het nog wel even af.
Andre schreef:Romo willen ze die GTS niet inruilen op een GT4? Of schrijf je dan teveel af?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten