http://www.telegraaf.nl/autovisie/blog/ ... weg__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel verder dan mijn iPhone komt hij niet, wat je op het scherm ziet is het beeld van de (BMW) camera in de voorbumper, vroeger had je daar 2 cams zitten maar dit is één super wide angle waardoor je naast de auto kan kijken.RutgerK schreef:Het blijft een mooie auto!
Hoe heb je die Blackvue aangesloten op de navigatie?
'Optisch bedrog' in die foto dus.JWD schreef:Veel verder dan mijn iPhone komt hij niet, wat je op het scherm ziet is het beeld van de (BMW) camera in de voorbumper, vroeger had je daar 2 cams zitten maar dit is één super wide angle waardoor je naast de auto kan kijken.RutgerK schreef:Het blijft een mooie auto!
Hoe heb je die Blackvue aangesloten op de navigatie?
Ah ok, en laadt die 6 cilinder ook de accu's bij tijdens t rijden zodat die accus altijd bij de pinken zijn, of zijn er ook momenten dat je sportief wilt rijden en geen voorwielaandrijving erbij hebt omdat de accu's niet aan de stroom hebben gehangen?JWD schreef:Roy;
Er zit een 231pk 3 cylinder op de achterwielen die een geluidje maakt die het best te vergelijken is met een 6 cylinder boxer, of het nu wel of niet door de ActiveSound komt hij klinkt gewoon erg lekker.
Dus ja, op de snelweg klinkt hij net als een normale auto, alleen onder de 70kmh gooit hij (in comfort) de verbrandingsmotor uit en is hij in plaats van 4wd alleen aangedreven op de voorwielen door de elektromotor.
In de Sport stand loopt de 3 cylinder altijd mee en is merk je weinig meer van het feit dat het een hybride is, behalve dan wat licht gegil van de elektromotor onder vollast.
3 Cylinder 1,5L maar klinkt als...Roy RS schreef: Ah ok, en laadt die 6 cilinder ook de accu's bij tijdens t rijden zodat die accus altijd bij de pinken zijn, of zijn er ook momenten dat je sportief wilt rijden en geen voorwielaandrijving erbij hebt omdat de accu's niet aan de stroom hebben gehangen?
Met die snap-on wand van JD customs kun je complete auto's reviseren volgens mij. Een motorkap lijkt me dan niet het moeilijkst.Hugo Bos schreef:Wow, je hebt de 'motorkap' open gekregen, knap
Op de foto kan ik er ook niet echt warm van worden.WJ schreef:Ik denk dat ik hem maar eens in het echt moet spotten, want zo op de foto vind ik het helemaal niks.
Gebruikers op dit forum: RJK en 3 gasten