E46 M3 SMG
-
Re: E46 M3 SMG
Mooiste kleur op een E46 M3! Nog steeds spijt dat ik die van mij heb weggedaan maar is wat moois voor in de plaats gekomen. Hou hem heel, ze worden schaars. 

- GTRene
vind ze ook mooi, vraag me alleen af hoe dat rijd, sommige zeggen dat een e36 M3 meer DF is?
een M coupe in elk geval denk ik
een M coupe in elk geval denk ik

- Martijn 327i
- Auto: X3 M40i // M Performance
Over Driving fun geen klachten met de M3.
Dit is mijn 2e E46 M3 en eigenlijk verveeld het nog steeds absoluut niet.
Nou rij ik alleen in de zomer wat hobby kilometers waardoor het iedere keer weer een genot is om de M3 van stal te pakken. Als je maar af en toe eens rijdt blijft het gewoon leuk en gaat het niet vervelen.
Nog een paar weken wachten en dan kan hij weer van stal. Ik kan bijna niet wachten totdat ik de heerlijke sound van de S54 met Eisenmann weer hoor en wat mooie tripjes kan maken.
Dit is mijn 2e E46 M3 en eigenlijk verveeld het nog steeds absoluut niet.
Nou rij ik alleen in de zomer wat hobby kilometers waardoor het iedere keer weer een genot is om de M3 van stal te pakken. Als je maar af en toe eens rijdt blijft het gewoon leuk en gaat het niet vervelen.
Nog een paar weken wachten en dan kan hij weer van stal. Ik kan bijna niet wachten totdat ik de heerlijke sound van de S54 met Eisenmann weer hoor en wat mooie tripjes kan maken.
- Niels
- Auto: Prius+
Martijn 327i schreef:Ik kan bijna niet wachten totdat ik de heerlijke sound van de S54 weer hoor en wat mooie tripjes kan maken.

- Macboy
Die van jou staat al 2 jaar stil denk ik Niels ?
- Niels
Nee dat nog niet maar wel meer dan een jaar.
- Martijn 327i
Wat duurt die winter toch altijd lang.....
Afhankelijk van het weer en zout op de weg nog een weekje of 6-9 en dan kunnen we weer genieten van de S54
Dat is toch wel een nadeel als je een normale auto voor dagelijks hebt (GTE in mijn geval) en een hobby auto voor goed weer in de weekends. De winter duurt dan wel erg lang.
Van de andere kant, omdat ik zo weinig gebruik maak van de M3 went het vermogen ook niet echt en blijft het iedere keer weer een genot om hem uit de garage te halen voor een plezier ritje.

Afhankelijk van het weer en zout op de weg nog een weekje of 6-9 en dan kunnen we weer genieten van de S54

Dat is toch wel een nadeel als je een normale auto voor dagelijks hebt (GTE in mijn geval) en een hobby auto voor goed weer in de weekends. De winter duurt dan wel erg lang.
Van de andere kant, omdat ik zo weinig gebruik maak van de M3 went het vermogen ook niet echt en blijft het iedere keer weer een genot om hem uit de garage te halen voor een plezier ritje.
- Tristan
Hier hetzelfde. Kan niet wachten om de speeltjes weer naar buiten te halen. De M3 bv is laatste ritje ergens in Oktober geweest. 

-
OnlineMartijn_bmw
Kan me voorstellen ja dat dat wachten veel te lang duurt
wat een fantastische sound zit er toch in de e46 m3

- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
duurt eeuwen, wil mijn s54 ook wel weer eens horen. staat al sinds eind augustus stil 

- Martijn 327i
Eindelijk goed weer, eindelijk uit de stalling en weer frisse vloeistoffen en apk'tje.
Nu weer lekker genieten van de S54.
Deze zomer maar weer eens met de originele uitlaat.
De Eisenmann race was ik toch wel echt zat nu, dat gedreun constant.
Die ligt dus weer lekker in de kelder.
Ik moet zeggen dat het geluid met originele demper me toch helemaal niet tegenvalt.
Het is iig weer een stukje relaxter in de auto nu.
Nu weer lekker genieten van de S54.
Deze zomer maar weer eens met de originele uitlaat.
De Eisenmann race was ik toch wel echt zat nu, dat gedreun constant.
Die ligt dus weer lekker in de kelder.
Ik moet zeggen dat het geluid met originele demper me toch helemaal niet tegenvalt.
Het is iig weer een stukje relaxter in de auto nu.
- Niels
Lekker he, ik heb zonet ook nog ff van de S54 genoten 

-
Originele uitlaat is gewoon het best. Die van mij had een Italiaanse herrie maker eronder. Blij dat ik weer terug naar origineel ben terug gegaan. Werd helemaal gek van die herrie.
Een airbox lijkt me dan wel weer wat. Alleen dure upgrade.....
Een airbox lijkt me dan wel weer wat. Alleen dure upgrade.....
-
- Auto: Renault Clio 1.0 six speed fwd
Heb bij mijn E90 M3 ook weer origneel, rijdt veel prettiger en geluid is prima zo!
Je hoort de motor ook beter...
Je hoort de motor ook beter...
- Martijn 327i
Twijfel twijfel
Verkopen of niet ?

Verkopen of niet ?

Laatst gewijzigd door Martijn 327i op 22 apr 2018, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMartijn_bmw
wat zou er voor terug komen?
- dvh
kostie?

- RS-Ron
Zo’n exemplaar ga je nooit meer vinden voor het geld wat jij er toen voor hebt betaald. Je had al spijt van de verkoop van je carbonzwarte toch ? Schitterende combi wbt kleur en velgen. Heb je de auto al voorzien van CSL en REV Matching software ? Krijg je een andere M3 door.
Gr Ron
Gr Ron
- Martijn 327i
Het is een hobby auto dus er hoeft niet iets voor terug te komen.
Echter mijn dagelijkse auto, Golf GTE wil ik dan tzt wel weer vervangen voor een BMW. 335i Touring of B3s Touring.
Eigenlijk heb ik gewoon veel te weinig tijd voor de M3 en rij er gewoon echt te weinig mee.
In 4 jaar tijd nu 6.000km op gezet en de laatste 2 jaar echt maar heel weinig.
Daarbij opgeteld baal ik er eigenlijk van dat ik niet een mooie dagelijkse BMW heb.
Ik heb hem niet dagelijks nodig en ik vind het vaak ook te zonde om hem gewoon ergens neer te zetten als ik ergens heen ga waardoor ik dus echt alleen maar af en toe een rondje ga toeren.
Dus spijt krijgen, denk het niet mits ik dan weer dagelijks wat moois heb zodat ik meer voldoening heb van een mooie BMW als dat ik nu heb.
Het is absoluut zo dat ik een M3 in deze staat nooit meer ga vinden. Ik ben de 2e eigenaar en hij is gewoon echt heel erg mooi. Top km-stand, bouwjaar, opties, kleur, nooit zout gezien enz.
keuzes keuzes.........
Echter mijn dagelijkse auto, Golf GTE wil ik dan tzt wel weer vervangen voor een BMW. 335i Touring of B3s Touring.
Eigenlijk heb ik gewoon veel te weinig tijd voor de M3 en rij er gewoon echt te weinig mee.
In 4 jaar tijd nu 6.000km op gezet en de laatste 2 jaar echt maar heel weinig.
Daarbij opgeteld baal ik er eigenlijk van dat ik niet een mooie dagelijkse BMW heb.
Ik heb hem niet dagelijks nodig en ik vind het vaak ook te zonde om hem gewoon ergens neer te zetten als ik ergens heen ga waardoor ik dus echt alleen maar af en toe een rondje ga toeren.
Dus spijt krijgen, denk het niet mits ik dan weer dagelijks wat moois heb zodat ik meer voldoening heb van een mooie BMW als dat ik nu heb.
Het is absoluut zo dat ik een M3 in deze staat nooit meer ga vinden. Ik ben de 2e eigenaar en hij is gewoon echt heel erg mooi. Top km-stand, bouwjaar, opties, kleur, nooit zout gezien enz.
keuzes keuzes.........
Laatst gewijzigd door Martijn 327i op 23 apr 2018, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMartijn_bmw
Verkopen en dagelijks genieten zou mijn devies zijn 
ik denk ook vaak aan een hobby auto en dan simpelere daily maar kom elke keer tot de conclusie die jij nu ook trekt.
Liever elke dag genieten van iets moois, in het licht van tijd tekort voor hobby rijden.
Denk dat vele van ons inmiddels in die levensfase zijn gekomen van drukke baan, kinderen, gezin e.o. andere verwantwoordelijkheden waardoor ruime tijd voor hobby klussen en rijden er niet meer bij is.

ik denk ook vaak aan een hobby auto en dan simpelere daily maar kom elke keer tot de conclusie die jij nu ook trekt.
Liever elke dag genieten van iets moois, in het licht van tijd tekort voor hobby rijden.
Denk dat vele van ons inmiddels in die levensfase zijn gekomen van drukke baan, kinderen, gezin e.o. andere verwantwoordelijkheden waardoor ruime tijd voor hobby klussen en rijden er niet meer bij is.
Laatst gewijzigd door Martijn_bmw op 23 apr 2018, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik zou hem lekker houden:) EN een leuke 335 ofzo kopen.
ik rij in mijn m3 ook maar paar duizend per jaar... zijn wel altijd gouden kilometers dan:D
ik rij in mijn m3 ook maar paar duizend per jaar... zijn wel altijd gouden kilometers dan:D
-
OnlineMartijn_bmw
^^ haha tja, niet iedereen heeft een onuitputtelijk spaarvarken neem ik aan 
als én én kan hoef je niet te kiezen nee

als én én kan hoef je niet te kiezen nee

-
Over het algemeen zou ik zeggen houden. Een leuk speeltje voor de hobby trekt mij meer dan iets leuks voor de saaie kilometers. Echter is 6k in 4 jaar wel heel weinig. Als je zo weinig tijd hebt om er mee te rijden wordt het haast wel zonde. Dus snap je moeilijke keus. Is het geen mogelijkheid om de GTE te vervangen voor wat leukers in dezelfde prijscategorie? Iets van een E9x met zespitter?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Als er een 335i of B3S als daily komt zet je in plaats daarvan deze toch gewoon als daily in?