Bericht
door D20VT » 01 mar 2013, 17:07
Indien de schijven de minimale dikte hebben bereikt, geef je dat neem ik aan netjes aan bij de klant.
Volgens mij hebben ze daar een werkplaatsreceptionist voor. Tring tring meneer, tijdens de reparatie komt onze monteur eea tegen, dit zijn de mogelijkheden. Bla bla bla
En een auto meegeven met slechte remschijven (onder minimale dikte) Of banden met een minimale hoeveelheid profiel, is voor een dealer ook geen punt hoor.
Een net regeltje op de werkorder : Let op let op ondanks advies vervanging remschijven ivm slijtage op uitdrukkelijk verzoek van klant geen nieuwe remschijven gemonteerd geen garantie, klant risico's uitgelegd. Bij ophalen klant laten tekenen klaar.
Ik zou er idd ook heel makkelijk mee zijn. Reparatie is niet uitgevoerd zoals opgegeven door de klant, meerwerk dient in overleg te gaan. Of oude delen terugmonteren of een hele goede regeling voor de gemaakte kosten.
Ik neem aan dat je niet te maken hebt met een Poolse stukadoor die voor een net prijsje je badkamer even doet en naderhand met een iets hoger factuurtje komt. Ga er vanuit dat een dealer tegenwoordig wel beter weet