Geeft wel wat een puinhoop het is in NL, dat dan weer wel

Michel
Mijn idee, PVDA opgeheven ivm overbodig.......romo schreef:PvdA kan zich zelf beter opheffen c.q. opgaan/ fuseren met de SP.
D`66 moet echt zichzelf gaan opheffen, die zijn zo besmet, zelfs met chirurgische handschoenen aan, zal niemand zich daar nog aan branden.
Juist wouter dat bedoel ik nu!!Wouter81 schreef:"Als ik mocht stemmen... "emiel307sw schreef:ouders groenlinks gestemd, als ik mocht stemmen; SPhoopte nog op een links kabinet maar dat is er niet van gekomen
Je hebt nog geen baan, eigen auto, eigen huis dus.Over een paar jaar roep je wel anders en stem je VVD. :twisted:
Het kan ook zijn dat propaganda vanaf Sesamstraat/jeugdjournaal basis en voorgezetondewijs er weer een linkse rakker geprogrameerd en al zal worden opgeleverd :twisted: Mijn zoon heeft mogen stemmen op de middelbareschool, maar PVV en EenNL stonden niet op de lijst......... waarom kijk ik hier niet verbaasd van op.......... :twisted:Marc schreef:Wilbert en Wouter,
Nee hoor. Hoeft helemaal niet. Het zou ook kunnen zijn dat hij zich blijft herinneren dat er meer is om voor te stemmen dan zijn eigen portemonnee. Maar het kan ook zijn dat ie zich tegen die tijd inderdaad een lege beurs heeft gezopen en daar door de Korsakov niet meer aan denkt. Dan is het enige dat zijn bestaan nog vult zijn beurs.
:twisted:
ja dat dus, over meer stemmen dan je eigen portemonnee dan, vergeet dat andere stuk, ik vind het gewoon belangrijker om een sociaal nederland te hebben, dan betaal ik maar wat meer belasting...Marc schreef:Wilbert en Wouter,
Nee hoor. Hoeft helemaal niet. Het zou ook kunnen zijn dat hij zich blijft herinneren dat er meer is om voor te stemmen dan zijn eigen portemonnee. Maar het kan ook zijn dat ie zich tegen die tijd inderdaad een lege beurs heeft gezopen en daar door de Korsakov niet meer aan denkt. Dan is het enige dat zijn bestaan nog vult zijn beurs.
:twisted:
De taalverloedering?Marc schreef:Maar als ik rechts stem zijn er weer andere zaken waar ik zo mogelijk nog verdrietiger van wordt.
Tuurlijk mag je wel een mening hebben, graag zelfs anders zijn we zo klaar met discussieren. Maar kom dan met steekhoudende argumenten en geen loze kretenWilbert schreef:Ik zeg ook zeker niet dat meneer wilders goed volk trekt! Maar die gaat in mijn ogen niet voor sinterklaas spelen. Dat is wat me tegen staat..partyondude schreef:Waar in hemelsnaam baseer jij op dat SP stemmers niet slim zouden zijn?Wilbert schreef: Alle stemmen die hij gehaalt heeft zijn van mensen die niet slim zijn en alles geloven wat ze voorgehouden wordt. Mensen wat de SP wil bereiken gaat niet lukken dat kost ons land zo veel geld dat wij straks allemaal aan de geeuwhonger liggen. Huizen die niks meer waard zijn geen dikke auto meer voor de gene die hier een eigen bedrijf hebben net zo als ik dan kunnen we geen boetrham meer verdienen en moeten wij mensen op straat schoppen dat is toch niet wat dit wil. Kijk even naar de afgelopen 4 jaar eerste puinhoop opgeruimt en daarna weer aan het opbouwen gegaan en wat hebben zie je meer mensen hebben een baan minder staatsschuld enz..
Gisteren toevallig naar het publiek gekeken bij 1NL en Wilders? Sommigen daarvan zagen er ook niet al te snugger uit. Voetbalsjaaltjes, bierbuiken en flink aan het tikken.
Mensen over een kam scheren en daarbij vooroordelen gebruiken is wel zo makkelijk en o zo gevaarlijk. En vooral niet zo snugger![]()
Feiten, daar draait het om.
Dus ik mag ook geen mening meer hebben of val ik jou er soms mee aan???
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], EricYellow, Peter-Paul en 7 gasten