Mustang 05 zwart/wit. Dodge viper rt/10 vanaf p4
-
Re: Mustang 05 zwart/wit
Ze zijn zowiezo zielig bij de politie, ze weten dat mensen met zulke autos rijden dus komen ze express want nederland komt geld tekort omdat ze griekenland steunen etc.. (nee ik ben geen fan van de politie)
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Alsof ze veel verdienen aan zo'n dag. Ze hebben veel mensen nodig en in de controles gaat veel tijd zitten. Als ze makkelijk geld willen verdienen kunnen ze beter alleen gaan flitsen langs de weg. En het is gewoon een feit dat er veel te hard en asociaal gereden word rond deze evenementen en dat er veel auto's zijn die optisch en technisch niet in orde zijn. Als je weet dat je auto niet in orde is kan je dit soort evenementen beter vermijden of even de originele plaat op de bumper plakken of gewoon de boete accepteren wat Berry ook doet volgens mij.
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Is ook wel te verwachten dat er bij zulke evenementen gecontroleerd gaat worden. Dat weet je van tevoren.
Ik vind het juist goed dat de politie daar gaat staan tijdens zulke evenementen. Ten eerste heb ik helemaal niks met die 'getjoende' wagens en ten tweede denk ik dat het nog wel eens raar kan lopen als er geen politie aanwezig is. (stoere ventjes tegen elkaar etc etc)
Ik vind het juist goed dat de politie daar gaat staan tijdens zulke evenementen. Ten eerste heb ik helemaal niks met die 'getjoende' wagens en ten tweede denk ik dat het nog wel eens raar kan lopen als er geen politie aanwezig is. (stoere ventjes tegen elkaar etc etc)
-
Ik vind dat ze wellicht wat soepeler hadden mogen zijn in Berry zijn geval, maar wmb mogen er een boel tokkies daar direct hun rijbewijs inleveren.Jeroen K. schreef:Ze zijn zowiezo zielig bij de politie, ze weten dat mensen met zulke autos rijden dus komen ze express want nederland komt geld tekort omdat ze griekenland steunen etc.. (nee ik ben geen fan van de politie)
-
@32:40

- GTRene
vanaf 29min best interessant, ook in NL geld dus een DB limiet en je kan dus ook niet zomaar je motor wisselen van 4-pot naar 4-pot zonder bij de rdw langs te zijn gegaan haal ik er uit?
dacht eerder dat van 4 naar 4 of 6 naar 6 en je niet een bepalde limiet overschreed je wel oke zat
dacht eerder dat van 4 naar 4 of 6 naar 6 en je niet een bepalde limiet overschreed je wel oke zat

- Martijn_bmw
het mag nooit inderdaad (officieel mag je niks wijzigen, andere uitlaat is officeel al terug naar RDW bijvoorbeeld
)
vraag is hoevaak een agent kan zien of er iets is gewijzigd
blijkbaar is de motorcode bij de honda in het filmpje makkelijk te achterhalen maar van de meeste BMW motoren is het bijvoorbeeld nauwelijks te zien (was iig zo in het E30 tijdperk, niemand die het verschil kon zien tussen een M20B20 en M20B25 en de motorcode stond onderaan op het onderblok...

vraag is hoevaak een agent kan zien of er iets is gewijzigd

blijkbaar is de motorcode bij de honda in het filmpje makkelijk te achterhalen maar van de meeste BMW motoren is het bijvoorbeeld nauwelijks te zien (was iig zo in het E30 tijdperk, niemand die het verschil kon zien tussen een M20B20 en M20B25 en de motorcode stond onderaan op het onderblok...
- berryborrel
Inderdaad, ik voelde de bui al hangen dat ik een boete kreeg, dan maar bijdehand een grapje maken.
Het netste in mijn ogen zou zijn dat hij gezegd had kom volgende week even op bureau (wat tegenover mijn huis is) dat je de plaat erop hebt!
Niemand van het politie bureau tegenover mijn huis heeft mij er ooit op aangesproken.
Maarja, het mag niet en daar ben ik voor gestraft en heb de boete al betaald
Ik ging naar assen omdat ik een (speciaal) plekje had bij meguiars en er een mustang zou zijn met 500pk op een deelnemerslijst die ik wel in actie wou zien en het is voor mij om de hoek!

screenshot capture

screen shot apple
Uiteindelijk kwam ik een bekende tegen en ben maar aan de bar gaan zitten, het was blijkbaar gezellig want ik ging als een van de laatsten weg :p

image search
Ik heb mij er niet echt vermaakt ondanks ik de sprintjes wel leuk vind om te zien. Maar ik zal er nu niet zo snel meer heen gaan door het voorval.
Het netste in mijn ogen zou zijn dat hij gezegd had kom volgende week even op bureau (wat tegenover mijn huis is) dat je de plaat erop hebt!
Niemand van het politie bureau tegenover mijn huis heeft mij er ooit op aangesproken.
Maarja, het mag niet en daar ben ik voor gestraft en heb de boete al betaald

Ik ging naar assen omdat ik een (speciaal) plekje had bij meguiars en er een mustang zou zijn met 500pk op een deelnemerslijst die ik wel in actie wou zien en het is voor mij om de hoek!
screenshot capture
screen shot apple
Uiteindelijk kwam ik een bekende tegen en ben maar aan de bar gaan zitten, het was blijkbaar gezellig want ik ging als een van de laatsten weg :p
image search
Ik heb mij er niet echt vermaakt ondanks ik de sprintjes wel leuk vind om te zien. Maar ik zal er nu niet zo snel meer heen gaan door het voorval.
- berryborrel
Hier was ik ookmaarten22 schreef:Was je ook op Weeze Airport?

Met kentekenplaat

screen shot windows
download screenshot
- berryborrel
- frank de jonge
Mooi dat plaatje maar binnenkort ff een praatje Berry!!
Wil dat ding wel eens even horen brullen

Wil dat ding wel eens even horen brullen

- Riceaux
Gave bak! Open pijpen eronder?
- GTRene
gefeliciteerd, dikke bak met insteek ramen 

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Van harte, wanneer hebben we weer een toertocht??

- frank de jonge
Zal ik eens gek doen en weer een route verzinnen?
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Vette sjaak, zelfs met de pijpen uit de dorpel
!

- Martijn_bmw
heel gaaf! 

-
Meer foto's a.u.b. 

- Geert.
Word nog is wat met Vipers hier..

- Petrolhead Tom
Volgens mij klikt 95% van de bezoekers op dit topic omdat ze foto's verwachten van Berry zijn betere helft.SlowCo schreef:Meer foto's a.u.b.

-
OnlineMartijn M
Bazige Viper hoor 

-
Petrolhead Tom schreef:Volgens mij klikt 95% van de bezoekers op dit topic omdat ze foto's verwachten van Berry zijn betere helft.SlowCo schreef:Meer foto's a.u.b.

- berryborrel
Frank, Als ik in de buurt ben dan bel ik je! Ik heb jou nummer!
Ik denk dat het dit jaar toch niks meer word, het is meer een mooi weer auto
Het softtop dakje wat erbij zit is waarschijnlijk is van de auto afgewaaid, want het ligt in 6 stukken! Hierdoor
heb ik wel wat van de prijs af kunnen krijgen, maar er moet dus nog wel een dak op! Ik heb het dak al weg gebracht voor reparatie! En er komt misschien nog een custom dak op van kevlar!
Verder wil ik hem nog een algeheel beurtje geven en hoop ik dat kees alles netjes wil nalopen en samen op de foto
(de vipers dan)
@ rico, een open uitlaatsysteem zoals ik op de mustang had zit ik wel over na te denken! Maar dat komt misschien nog
Ik zal mijn vriendin binnenkort maar weer is op de motorkap leggen
Wat ik er eventueel nog aan wil doen is:
-hardtop
-strepen eraf, ik ben bang dat je ze blijft zien in de lak
-die grijze dingen eraf bij de sidepipes en iets erop verzinnen zodat het smaller word en afdicht!
-verlagen/ andere wielen.
-open uitlaatsysteem! weet nog niet in hoeverre, of helemaal naar achteren of duckouts.
-iets meer vermogen als het prijs/kwaliteit rendabel is.
alles hangt dus af van de eurootjes
een viper is weer zeldzamer dan een mustang en alles is ook gelijk 4x duurder 
Ik denk dat het dit jaar toch niks meer word, het is meer een mooi weer auto

Het softtop dakje wat erbij zit is waarschijnlijk is van de auto afgewaaid, want het ligt in 6 stukken! Hierdoor
heb ik wel wat van de prijs af kunnen krijgen, maar er moet dus nog wel een dak op! Ik heb het dak al weg gebracht voor reparatie! En er komt misschien nog een custom dak op van kevlar!
Verder wil ik hem nog een algeheel beurtje geven en hoop ik dat kees alles netjes wil nalopen en samen op de foto

@ rico, een open uitlaatsysteem zoals ik op de mustang had zit ik wel over na te denken! Maar dat komt misschien nog

Ik zal mijn vriendin binnenkort maar weer is op de motorkap leggen

Wat ik er eventueel nog aan wil doen is:
-hardtop
-strepen eraf, ik ben bang dat je ze blijft zien in de lak

-die grijze dingen eraf bij de sidepipes en iets erop verzinnen zodat het smaller word en afdicht!
-verlagen/ andere wielen.
-open uitlaatsysteem! weet nog niet in hoeverre, of helemaal naar achteren of duckouts.
-iets meer vermogen als het prijs/kwaliteit rendabel is.
alles hangt dus af van de eurootjes

- berryborrel
Ik heb nog niet echt foto's gemaakt! Hieronder hoe die in de showroom stond samen met een ford gt40 onder een hoes

print screen

photo hosting

imagur

photo sharing

print screen
photo hosting
imagur
photo sharing
- Martijn_bmw
gekocht bij "Big Boys Toys" hoevelaken 
nogmaals gaaf apparaat!! veel
er mee 

nogmaals gaaf apparaat!! veel

OMGPetrolhead Tom schreef:Volgens mij klikt 95% van de bezoekers op dit topic omdat ze foto's verwachten van Berry zijn betere helft.SlowCo schreef:Meer foto's a.u.b.