Ik weet niet of het met een auto uit de hogere prijsklasse anders werkt, maar mijn ervaring is dat na een telefoontje of bezoekje vooraf de auto waar ik interesse heb klaar staat. Kopietje van het rijbewijs en de sleutels worden overhandigd waarna ik op m'n gemak een uur of wat kan gaan rijden. Wat is het nut van een partij banden schoppen en onderhandelen over een prijs als je niet weet of de auto in kwestie je wel bevalt?Jeroen K. schreef:wil niet veel zeggen hoor, maar dat doet elke dealer. het is gewoon ruk als je een auto's moet rangeren en mensen gewoon komen proberen en dan uiteindelijk zeggen ja nu de prijs. wij doen dat gemakkelijk wij hebben het eerst over de prijs. hebben we wat de prijs betreft een deal dan word de auto tevoorschijn gehaald en kan men proefrijden. verder niks mis mee.... anders heb jij als dealer ongeloofelijk veel werk voor nix gedaan terwijl men anderen had kunnen helpen...... kop koffie kan je hier dan wel altijd krijgenDownforce Hans schreef:Wij gingen vorig jaar bij Pietersen in Rotterdam naar zo`n cadillac cts-v kijken, zo ding met een zr1 blok.
Mochten we alleen een proefrit maken als we zeker zouden weten als we hem zouden kopen, zelfs een kop koffie kon er niet vanaf......tja dan niet.........![]()
Laat het product je maar overtuigen, over de prijs hebben we het later wel. Lijkt me de enige juiste instelling voor een verkoper, en ik heb zelden anders meegemaakt...