Bouwkosten boven de grond van een fatsoenlijke stenen garage is al 11 k.350 Z schreef:Daar bouw ik er 3 voor.
Dus als de ondergrond wat minder is en je wilt goed funderen, ga je dat niet redden.
Bouwkosten boven de grond van een fatsoenlijke stenen garage is al 11 k.350 Z schreef:Daar bouw ik er 3 voor.
Luco, denk dat ie bedoelt zonder arbeidsuren, dus echt "zelf bouwen.Luco schreef:Bouwkosten boven de grond van een fatsoenlijke stenen garage is al 11 k.350 Z schreef:Daar bouw ik er 3 voor.
Dus als de ondergrond wat minder is en je wilt goed funderen, ga je dat niet redden.
Dan nog, is de grond en dergelijke de grootste kostenpost, qua arbeid valt een simpele garage wel mee.PD power schreef:Luco, denk dat ie bedoelt zonder arbeidsuren, dus echt "zelf bouwen.Luco schreef:Bouwkosten boven de grond van een fatsoenlijke stenen garage is al 11 k.350 Z schreef:Daar bouw ik er 3 voor.
Huur je Luco toch inNiels schreef:Duurt even maar dan heb je ook watGeweldig hoor zo'n ruimte, zelf hik ik er enorm tegenaan om een nieuwe grotere garage neer te zetten vanwege het werk je er van hebt
![]()