Gezondheid!
-
Re: Gezondheid!
Mijn vriendin valt ook vrij vaak flauw. Vaak door bepaalde pijn die ze dan heeft en even te snel opstaat daarbij, dan zakt ze in 1 keer in elkaar. Is vaak in de nacht dus dan ben ik in 1 keer wakker en moet ik er even wat koud water op gooien. Daarna gaat het meestal vrij snel weer goed. Schrik me wel elke keer weer helemaal kapot en ondanks dat je ergens weet dat het flauwvallen is ga je toch in die paar seconden ook andere scenario's bedenken, wat als en dergelijke. Luco kan me 100% voorstellen dat je met de nodige voorgeschiedenis zeer op de hoede bent voor iets als flauwvallen! Gelukkig was dit het enkel.
Zelf vind ik het erg lekker om te sporten, hoe meer hoe beter. Helaas komt er elke keer weer wat tussen als ik een tiijdje lekker bezig ben. Vooral last van m'n schouders heeft me tegengehouden, loop ik nu voor bij de fysio maar nog weinig verbetering. En de afgelopen 2 maanden nierstenen gehad waar ik afgelopen week aan geopereerd ben. Mag nu ook weer even niet sporten omdat ik geen druk op m'n buik kan/mag zetten. Viel me trouwens ook nog zwaar tegen die nierstenen! Heb echt over de vloer liggen rollen van de pijn hier haha!
Wat betreft ziekenhuizen en hulp, ik heb voor die niersteen operatie dus 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen, en wat je allemaal voor verhalen hoort.... Lijkt soms wel of alles wat er fout kan gaan vaak ook maar fout gaat!
Zelf vind ik het erg lekker om te sporten, hoe meer hoe beter. Helaas komt er elke keer weer wat tussen als ik een tiijdje lekker bezig ben. Vooral last van m'n schouders heeft me tegengehouden, loop ik nu voor bij de fysio maar nog weinig verbetering. En de afgelopen 2 maanden nierstenen gehad waar ik afgelopen week aan geopereerd ben. Mag nu ook weer even niet sporten omdat ik geen druk op m'n buik kan/mag zetten. Viel me trouwens ook nog zwaar tegen die nierstenen! Heb echt over de vloer liggen rollen van de pijn hier haha!
Wat betreft ziekenhuizen en hulp, ik heb voor die niersteen operatie dus 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen, en wat je allemaal voor verhalen hoort.... Lijkt soms wel of alles wat er fout kan gaan vaak ook maar fout gaat!
- RVV
Een bekende DF'r heeft afgelopen week een hersentumor operatie ondergaan. Helaas gaat het momenteel niet zo goed met hem 

- GTRene
...........................dat klinkt euh scary en niet zo best.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wie is dat dan?
- RVV
Hij heeft er voor gekozen om het niet op forum te plaatsen, dat respecteer ik, ik ken hem al jaren net als vele andere DF'ers. Hij is ook heel waardevol voor het het DF team. Sterker nog dankzij hem bestaat DF zoals jullie het kennen. Verder wil ik er geen cryptisch raadspelletje van maken. Maar via deze manier toch jullie deelgenoot er van maken. Anyway ik ben er aardig kapot van 

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
IDD klote voor hem!!!!! Gun hem het allerbeste en hoop dat het snel beter gaat met hem.
@Rico,
Heb je zijn prive adres ook even voor me, kan ik even een kaartje sturen.
@Rico,
Heb je zijn prive adres ook even voor me, kan ik even een kaartje sturen.
-
sterkte
-
Pff, sterkte, wie het dan ook mag zijn......
- JP
Heel veel sterkte aan diegene !!
-
OnlineMartijn_bmw
Heel veel sterkte voor diegene en jou Rico!
valt me toch altijd weer op hoe vaak je gezondheid ellende om je heen hoort
valt me toch altijd weer op hoe vaak je gezondheid ellende om je heen hoort

- dvh
Sterkte voor alle betrokkenen.
Geld voor iedereen in dit topic.
Geld voor iedereen in dit topic.
- GTRene
hm, een echte DF'r dus...
heel veel sterkte vanaf deze zijde.
heel veel sterkte vanaf deze zijde.
-
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Inderdaad, hoorde het ook van zijn ouders.RVV schreef:Een bekende DF'r heeft afgelopen week een hersentumor operatie ondergaan. Helaas gaat het momenteel niet zo goed met hem

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wederom sterke aan alle naasten en betrokkenen ......
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Heel veel sterkte voor de DFer 

- RVV
Zojuist bericht gekregen dat de hersentumor is teruggekomen uit de restcellen en er sprake van de hoogste graad van kwaadaardigheid... Heel, heel veel sterkte... Al zul je dit waarschijnlijk niet meer lezen.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ook gelezen Rico.... ben er erg van onder de indruk.RVV schreef:Zojuist bericht gekregen dat de hersentumor is teruggekomen uit de restcellen en er sprake van de hoogste graad van kwaadaardigheid... Heel, heel veel sterkte... Al zul je dit waarschijnlijk niet meer lezen.

- Luco
Dat zijn berichten die je liever niet krijgt, heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
- GTRene
ik kreeg het mee op FB...enorm klote....
nogmaals heel veel sterkte en probeer nog zover dat kan, op jou manier de tijd te gebruiken die je nog gegeven is.
ook voor de mensen/naasten om je heen...zo'n jonge vent...heavy.
nogmaals heel veel sterkte en probeer nog zover dat kan, op jou manier de tijd te gebruiken die je nog gegeven is.
ook voor de mensen/naasten om je heen...zo'n jonge vent...heavy.
-
- RVV
Wouter81 schreef:Ook gelezen Rico.... ben er erg van onder de indruk.RVV schreef:Zojuist bericht gekregen dat de hersentumor is teruggekomen uit de restcellen en er sprake van de hoogste graad van kwaadaardigheid... Heel, heel veel sterkte... Al zul je dit waarschijnlijk niet meer lezen.![]()
![]()
Al jankend

- Joy

- Riceaux
Gvd
Heel veel sterkte voor de betrokkenen! Heb vlak voor mijn operatie nog contact gehad met hem, hij zei toen al dat het niet goed ging, maar dit had ik ook niet verwacht.