Ik zie het nut ook niet helemaal. 1x om de top eens te meten, en dan geloof ik het wel.Nutkees schreef:Enige is dat ik hard rijden niet echt geweldig leuk vind.
Acceleratie daarentegen

Ik zie het nut ook niet helemaal. 1x om de top eens te meten, en dan geloof ik het wel.Nutkees schreef:Enige is dat ik hard rijden niet echt geweldig leuk vind.
helemaal mee eens, alleen hard rijden vind ik ook niks aan, de acceleratie stukken daarintegen super...smiley schreef:Ik zie het nut ook niet helemaal. 1x om de top eens te meten, en dan geloof ik het wel.Nutkees schreef:Enige is dat ik hard rijden niet echt geweldig leuk vind.
Acceleratie daarentegen
Ja iets in die richting is leuk. Ik weet nog dat we met een groepje naar Harry gingen in Friesland.. .man dat vergeet je nooit meerRoy RS schreef:of een meet bij een of ander automuseum, zoals in dusseldorf bij het Meilenwerk. Kunnen de liefhebbers ff blazen, worst is present en voor de mensen zoals ik die niet echt de snelwegauto's hebben kunnen ze toch even komen kijken, al is het met de zakelijke auto...
Geodriehoek is lang zat hoor...MartijnGizmo schreef:En dan bij het eindpunt alle BMW-rijders ff de broek op de enkels en een liniaaltje erlangs... is dat ook meteen gesetteld!
Wout309t schreef:Geodriehoek is lang zat hoor...MartijnGizmo schreef:En dan bij het eindpunt alle BMW-rijders ff de broek op de enkels en een liniaaltje erlangs... is dat ook meteen gesetteld!
Kom maar op! Ik ga binnenkort waarschijnlijk een stuk van de (9)11-stedentocht rijden, lijkt mij ook wel een leuke route.Luco schreef:Ik heb hier nog een complete toertocht liggen, maar ja die is alleen voor not bmw only, dus dan zal het wel rustig blijven.
Aan de andere kant, stukken gezelliger en veiliger zonder al die vangrailklanten
Ik ook!tomgtr schreef:Mits datum ok, toertocht of autobahn run, I'm in!
Volgens mij ben ik er dan ook automatisch bij?AlexC schreef:Ik ook!tomgtr schreef:Mits datum ok, toertocht of autobahn run, I'm in!
Iemand moet de weg wijzen.EmielS60 schreef:Volgens mij ben ik er dan ook automatisch bij?AlexC schreef:Ik ook!tomgtr schreef:Mits datum ok, toertocht of autobahn run, I'm in!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast