Niels schreef:Ja ik ben al wat ouderAdje ///M3 schreef: Wat moet ik met een Phaeton?Mocht er bij mij nog wel eens komen zo'n ding. Maarre, een oude R32 wordt het dus

Niels schreef:Ja ik ben al wat ouderAdje ///M3 schreef: Wat moet ik met een Phaeton?Mocht er bij mij nog wel eens komen zo'n ding. Maarre, een oude R32 wordt het dus
Beetje nette IV heb je voor 14 / 15kArthur schreef:De Golf5 R32 kun je voor onder de 20k krijgen. De Golf4 R32 niet denk ik?
Ok. Dacht dat die waardevaster/waardevoller zouden zijn.Adje ///M3 schreef:Beetje nette IV heb je voor 14 / 15kArthur schreef:De Golf5 R32 kun je voor onder de 20k krijgen. De Golf4 R32 niet denk ik?
Nu al zijn er diverse IV's welke duurder geprijsd zijn als de V.Arthur schreef:Ok. Dacht dat die waardevaster/waardevoller zouden zijn.Adje ///M3 schreef:Beetje nette IV heb je voor 14 / 15kArthur schreef:De Golf5 R32 kun je voor onder de 20k krijgen. De Golf4 R32 niet denk ik?
Geen idee? Had ik die één dan?Martijn_bmw schreef:waar is eigenlijk je 1-serie en 3QP gebleven?
ben ik toch in de war met een anderAdje ///M3 schreef:Geen idee? Had ik die één dan?Martijn_bmw schreef:waar is eigenlijk je 1-serie en 3QP gebleven?
+1 heerlijk dat gorgelende V8 geluidKnot schreef:Zit ook een heerlijk geluid in!
Geluid is top! Heerlijk bij stationair en op lage toeren.Martijn_bmw schreef:+1 heerlijk dat gorgelende V8 geluidKnot schreef:Zit ook een heerlijk geluid in!
Nauwelijks. Terwijl ik niet overdreven veel vraag.ErikS schreef:Gaaf ding!
Al reacties op de cabrio?
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, EricYellow, jos_br, KoenM en 11 gasten