Bezig met de M coupé van BMW (filmpje geluid S50 blok)
-
Net zoals een M5 staat er ook nog een M coupe bij RMC in Leiden. Ik ken het bedrijf verder niet en weet dus niet of het een betrouwbare zaak is:
http://www.rmcauto.nl/
http://www.rmcauto.nl/
-
Klopt. Is een M coupe trouwens niet een stapje terug in vergelijking met de STI? De M coupe is toch al een beetje een achterhaald model. Dat vind ik tenminste.....
Ik ben zelf trouwens over een paar maanden serieus op zoek naar een gebruikte STI, EVO 8/9 of M3 E46. In verband met aankoop van een nieuw huis moeten we eerst ons huidige huis verkopen. Ik heb wel een toezegging dat het verkocht is, maar wil dat het definitief rond is voordat ik een auto koop. Mocht je de auto dan nog hebben, dan heb ik misschien wel interesse.....maar goed daar heb je nu weinig aan.
Ik ben zelf trouwens over een paar maanden serieus op zoek naar een gebruikte STI, EVO 8/9 of M3 E46. In verband met aankoop van een nieuw huis moeten we eerst ons huidige huis verkopen. Ik heb wel een toezegging dat het verkocht is, maar wil dat het definitief rond is voordat ik een auto koop. Mocht je de auto dan nog hebben, dan heb ik misschien wel interesse.....maar goed daar heb je nu weinig aan.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Of een M coupé een stap terug is?
Mja, qua performance zeker wel. Sowieso wordt het met een redelijk zwaar getunede STI altijd een stap terug, tenzij je echt exotisch gaat shoppen.
Voor de rest.....wat mij betreft niet
Mja, qua performance zeker wel. Sowieso wordt het met een redelijk zwaar getunede STI altijd een stap terug, tenzij je echt exotisch gaat shoppen.
Voor de rest.....wat mij betreft niet

Laatst gewijzigd door Bram op 10 nov 2006, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- RenéBMW
zit eigenlijk wel wat in wat arnoud zegt. ik vind t verdonmd mooie wagens die z3mc maar vint het zonde dat de achtertrein nog van een e30 is, verder kan ik je niks als gelijk geven partyon! voor de looks en voor de motor. mocht je toch die ene kopen dan kan ik m wel ver voor je fixen. het "op tijd zetten"en de vanosunit opbouwen dat doet een goeie bmw mecanichien die veel M ervaring heeft. ik zit straks allen weer met heel weinig tijd want ik ga weer terug met de vrachtwagen rijden.
- Niels
- Auto: Prius+
-
Ik heb een M3 3.2 uit 1997 gehad, en de tikte ook altijd wat.
Niets aan de hand, maar na 8.000KM ging het ineens steeds harder, ik dacht morgen ff naar de dealer, want dit klinkt niet goed.
3 KM later plofte het blok, helemaal naar de klote.
Het geluid op het filmpje is ongeveer hetzelfde als wat ik had.
Let dus goed op wat je koopt, ik was niet de enige die toen een revisieblok zocht, gebeurt vaker dus.
Ik wil me niet bemoeien met wel of niet kopen, het is alleen mijn ervaring.
Niets aan de hand, maar na 8.000KM ging het ineens steeds harder, ik dacht morgen ff naar de dealer, want dit klinkt niet goed.
3 KM later plofte het blok, helemaal naar de klote.
Het geluid op het filmpje is ongeveer hetzelfde als wat ik had.
Let dus goed op wat je koopt, ik was niet de enige die toen een revisieblok zocht, gebeurt vaker dus.
Ik wil me niet bemoeien met wel of niet kopen, het is alleen mijn ervaring.
-
OnlineBram
Mja, zolang de STI niet verkocht is niet Rico, ik heb niet het geld om de 'M' er even bij te kopen.
Ook heb ik, na jou verhaal gelezen te hebben, even naar deze auto gekeken, ligt eigenlijk net buiten het budget: een Huisselectie M3 in Woerden, kan de link hier niet neerzetten. Kost €42.950,-
Maar goed, das de schuld van jou topic 8)
Ook heb ik, na jou verhaal gelezen te hebben, even naar deze auto gekeken, ligt eigenlijk net buiten het budget: een Huisselectie M3 in Woerden, kan de link hier niet neerzetten. Kost €42.950,-
Maar goed, das de schuld van jou topic 8)
- RVV
oops sorry
Maar ik snap dat je de sub eerst kwijt moet.
Maaruh deze bedoel je ?
M3 Woerden
Om eerlijk te zijn zou mijn voorkeur eerst naar deze uitgaan.
M3 Apeldoorn
Sterker nog als ik nog geen M3 had kocht ik hem gisteren bij wijze van spreke. 39K voor een praktische nieuwe M3
zelfs 2 jaar garantie er op.
Kijk een Z3 M coupe is een bruut beestje, maar het mooie van een M3 zijn de all round kwaliteiten. Nu weet ik niet hoe jij zit met de praktische kant van de auto, maar met een 4 deurs Impreza ben je op dat punt wel redelijk verwent. Een 2 deurs luciferdoosje ala M coupe hoe stoer ook is gewoon een beperkt ding qua gebruiksgemak.
Apeldoorn M3 is 10K duurder dan de Z3 M coupe, 3 jaar jonger, 3 keer lagere kilomterstand en geen garantie toestanden de komende 2 jaar.
ALS je het kunt doen, doe het, je krijgt er never nooit geen spijt van.

Maaruh deze bedoel je ?
M3 Woerden
Om eerlijk te zijn zou mijn voorkeur eerst naar deze uitgaan.
M3 Apeldoorn
Sterker nog als ik nog geen M3 had kocht ik hem gisteren bij wijze van spreke. 39K voor een praktische nieuwe M3

Kijk een Z3 M coupe is een bruut beestje, maar het mooie van een M3 zijn de all round kwaliteiten. Nu weet ik niet hoe jij zit met de praktische kant van de auto, maar met een 4 deurs Impreza ben je op dat punt wel redelijk verwent. Een 2 deurs luciferdoosje ala M coupe hoe stoer ook is gewoon een beperkt ding qua gebruiksgemak.
Apeldoorn M3 is 10K duurder dan de Z3 M coupe, 3 jaar jonger, 3 keer lagere kilomterstand en geen garantie toestanden de komende 2 jaar.
ALS je het kunt doen, doe het, je krijgt er never nooit geen spijt van.
-
OnlineBram
Ja, die van Apeldoorn is helemaal een koopje, want 2 jaar garantie :!:
Maar, geen navi en Harman Kardon
Kan verder eigenlijk geen reden verzinnen waarom die niet, vind alleen die in Woerden gewoon mooier.
Maar wat een extreem lage km stand man, je zou je bijna spekkoper voelen
Wat zou een dealer aan de prijs doen als je met een zak munten aankomt?
Maar, geen navi en Harman Kardon

Maar wat een extreem lage km stand man, je zou je bijna spekkoper voelen

Wat zou een dealer aan de prijs doen als je met een zak munten aankomt?
- RVV
Standaard geluid in de M3 is best acceptabel, en meest tijds luister je helemaal niet naar muziek
Harman kardon is echt niet bijzonder ik heb het ook in mijn touring, mou het zat er al in maar ik vind het niet waard, standaard geluid in de M3 klinkt beter. Zal ook wel iets met de acoustiek te maken hebben.
En Navi, tja IK heb het liever niet, A niet nodig en B ik wil geen GPS tracker op mijn auto hebben.
Helemaal niet na dit soort berichten
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=2463

Harman kardon is echt niet bijzonder ik heb het ook in mijn touring, mou het zat er al in maar ik vind het niet waard, standaard geluid in de M3 klinkt beter. Zal ook wel iets met de acoustiek te maken hebben.
En Navi, tja IK heb het liever niet, A niet nodig en B ik wil geen GPS tracker op mijn auto hebben.
Helemaal niet na dit soort berichten
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=2463
-
OnlineBram
-
OnlineBram
Die DLS meuk verkoop ik liever, is aardig wat geld waard en stel dat ik echt die M3 haal, dan ga ik daar liever niet in plakken en knippen.
Vwb het Logic7, dude, das eng
Het kost ook idioot veel geld gelukkig. Ik meen 13 speaker ofzo, 2 versterkers en echt heel die 5 Touring zat te beuken, niet te best. Zijn we een aantal maal mee naar een houseparty gegaan, we zaten voor we binnen waren al redelijk in het plaatje vwb de decibellen [img:31:24]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... ancing.gif[/img]
Vwb het Logic7, dude, das eng