Autootje is nu een kwartaal in bezit en 6K km gereden dus ff een kleine update:
paar kleine dingentjes opgelost:
- gasklephuis afstellen ivm mengselfout/MIL-lampje aan bij langdurig stationair draaien
- nieuwe remlichtschakelaar ivm blijven hangen remlicht
- nieuwe ruitenwisserrelais ivm het niet goed terugkomen naar 0-stand van de wissers
- airbagstoring lampje uit gegaan door vervangen matje in stoel rechtsvoor
verder is het olie verbruik nihil en het brandstofverbruik gemiddeld 1 op 12,3 waar de E91 1 op 12,7 deed dus dat verschil is klein.
verder bevalt de E46 wederom erg goed, de auto voelt tov de E91 "klein/licht" aan waardoor hij makkelijk te plaatsen is en hij rijdt lekker "analoog"
vering is een slagje minder strak dan de E91 waardoor hij wel iets meer waggelt in een bocht maar daar staat tegenover dat hij stukken comfortabeler is over drempels, riggels in de weg etc. etc. voor mij iig een lekkerder compromis als huis, tuin en keuken auto.
verbruik valt me ook mee zeker gezien het feit de E46 een 5-bak heeft tov de 6-bak van de E91, nadeel is meer toeren/geluid op de snelweg voordeel is echter een stuk levendiger op de snelweg dan de E91, spintje 120km/h-160km/h gaat een stuk sneller zonder schakelen dan voorheen
over 6 weken op vakantie naar Z-frankrijk met de kar
plaatje van het interieur:
buitenkant is niets gewijzigd tov aanschaf, trekhaak zit er nog op misschien dat ik die er nog afhaal maar me broertje is op het moment aan het verbouwen dus dan is een aanhanger kunnen verplaatsen wel zo makkelijk