Scheldt hier op je internetbankier

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
InjectTheVenom

Re: Scheldt hier op je internetbankier

Bericht door InjectTheVenom » 26 jan 2012, 22:06

Dennis Cavallino schreef:Mag je hier ook schelden op PIN-systemen die niet werken?
By all means!

Op het NS station in Venlo en Venray weigeren de kaartjesautomaten mijn ING pinpas te accepteren met de mededeling "pas ongeschikt betaal anders" (moest mijn nieuwe OV kaart nog laten aktiveren), en ze verrekken het lekker om die krengen te vervangen want het zijn toch maar lage prioriteit stationnetjes :dood:
Bel ik naar de klantenservice om erover te klagen zegt de vrouw op "hoogst verwonderde" droge toon dat het al lang gebeurd zou moeten zijn.
Een vrouw die op haar trein stond te wachten probeerde haar ABN pas om te kijken of zij er ook last van had, je raadt het al deze wordt wel geaccepteerd.

Macboy

Bericht door Macboy » 27 jan 2012, 01:43

Ben toch wel benieuwd naar de woning van Elise. Iemand een link ?

Luco @ KuKluxBank

Emiel

Bericht door Emiel » 27 jan 2012, 09:05

Mooi topic verloop. Lekker DF stijl :lol:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 27 jan 2012, 09:21

Macboy schreef:Ben toch wel benieuwd naar de woning van Elise. Iemand een link ?

Luco @ KuKluxBank

Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 27 jan 2012, 09:29

Macboy schreef:Ben toch wel benieuwd naar de woning van Elise. Iemand een link ?

Luco @ KuKluxBank
Kukluxbank????????????

En nee Elise blijft graag anoniem, alleen gooit die andermans gegevens hier graag neer bij elke discussie.
Geeft mij iig een beeld hoe die internetridder in elkaar zit.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 jan 2012, 09:37

Hebben jullie dat laatste tijd ook zo vaak?

Wil je geld pinnen bij de bank, staat er op dat schermpje van de pinautomaat:

'Sorry, ons saldo is ontoereikend'.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 jan 2012, 09:39

Elise heeft groot gelijk, jij gebruikt dat wat je nu al weet of denkt te weten, niet leuk naar en of tegen hem...
kun je nagaan als je meer zou weten :tong:
its only for those who needs to know.

@Dennis..."ons saldo" ? whaha nog nooit gezien maar ik kom en haal er ook weinig :bag:

Luco

Bericht door Luco » 27 jan 2012, 09:48

GTRene schreef:Elise heeft groot gelijk, jij gebruikt dat wat je nu al weet of denkt te weten, niet leuk naar en of tegen hem...
:
Lol, Rene, kijk eens hoe hij omgaat met gegevens van mensen hier, gooit naam en toenaam inclusief linken van anderen gewoon in zijn posts.
Dus ja wat verwacht je dan?

Elise

Bericht door Elise » 27 jan 2012, 09:55

Luco schreef:Lol, Rene, kijk eens hoe hij omgaat met gegevens van mensen hier, gooit naam en toenaam inclusief linken van anderen gewoon in zijn posts.
Voorbeelden doen wonderen Luco...... kom maar op met de feiten !!!!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 27 jan 2012, 09:57

:popcorn:

Luco

Bericht door Luco » 27 jan 2012, 09:58

Elise schreef:
Luco schreef:Lol, Rene, kijk eens hoe hij omgaat met gegevens van mensen hier, gooit naam en toenaam inclusief linken van anderen gewoon in zijn posts.
Voorbeelden doen wonderen Luco...... kom maar op met de feiten !!!!
Discussie over Hessing en zijn (te dure) project, maar die link heb jij weggehaald later.
Ik had hem geqoute, maar heb hem ook weggehaald.
Verder ga je ook mijn volledige naam gebruiken in een discussie.
Je geheugen is wel erg slecht he :wink:
Elise schreef:
Dennis Cavallino schreef:Elise wil gewoon haar gelijk hebben

Het is heel makkelijk om gegevens van iemand die vrijwel alles online flikkert openbaar te maken, terwijl je jezelf in een wolk van anonimiteit over 't internet verspreidt.
Gelijk hebben of gelijk krijgen hecht ik geen enkele waarde aan.
Waar het mij om gaat is dat men het hier achteraf allemaal beter weet en wel even zal zeggen wat er niet goed is aan het project.

Men doet hier even voorkomen of Frits Hessing op z'n zolderkamertje een ideetje heeft gehad en zelf met een paar kleurpotloden aan het werk is geslagen....
Maar ik denk dat er links er rechts wel een paar adviesbureautjes langs zijn geweest, dat er eens een planoloog en architect naar hebben gekeken.

Natuurlijk is het een ambitieus project, natuurlijk ligt het niet ideaal...maar zo is er over ieder huis/project wel commentaar te geven, niets is perfect!
Ik vind het prijzenswaardig als iemand ambitie heeft en deze ambitie nastreeft.

Het is precies zoals Robin zegt:
Robin schreef:Achteraf is 't zo makkelijk te analyseren weten we allemaal.

Als Hessing 't wél had gered met dit project(theoretisch, het project leek mij ook met nogal wat problemen in de basis) , had je er weer 'niemand'over gehoord, ja een paar misgunnende 'analyses', NU hij kapot is, komen we allemaal met 'analyses' van: Zie je wel? Ik had 't toch gezegd! Had ie nooit moeten doen!Eigen schuld dikke bult! Gedoemd te mislukken! etc etc.

Had je hem/hun dat ook in 2003/4 ofzo zo willen zeggen , denk ik dan? :hmmm:
En daar sluit ik mij volledig bij aan.

En ik had beter je linkedin profiel achterwege kunnen laten....maar aan de andere kant vroeg je er wel een beetje om.....
Excuus daarvoor!
(is nu verwijderd)
Laatst gewijzigd door Luco op 27 jan 2012, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 jan 2012, 09:59

zat ik mij ook al af te vragen...kan me niks geks herinneren van wat Elise heeft gepost, daarbij de reacties die hij geeft op de soms wat minder volwassen antwoorden (netjes uitgedrukt) zijn wat dat betrefd nog heel netjes...
wel eens anders gezien van iemand :ongeveer als: :clown:

waar waren we ook alweer...owja scheldt hier........op je Internetbankier :TV kijken:

Luco

Bericht door Luco » 27 jan 2012, 10:03

GTRene schreef:zat ik mij ook al af te vragen...kan me niks geks herinneren van wat Elise heeft gepost, daarbij de reacties die hij geeft op de soms wat minder volwassen antwoorden (netjes uitgedrukt) zijn wat dat betrefd nog heel netjes...

waar waren we ook alweer...owja scheldt hier........op je Internetbankier :TV kijken:
Rene, jij herrinert je alleen slechte dingen van mij :beer:

Elise

Bericht door Elise » 27 jan 2012, 10:07

Niks bijzonders, gewoon een buiten proportie opgeblazen geheel.
Het lijkt nu net of ik in een van de paleizen van de Koningin woon ofzo.....

Zoals ik al eerder schreef, zie http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 21#p827121
Achteraf heb ik dan weer spijt dat ik dat opgeschreven heb.....mijn fout, had ik beter niet kunnen doen.
Mijn motto is altijd, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Laat ik het er op houden dat wij erg tevreden zijn met hoe en waar wij wonen.
Je vindt mij niet in de "geile schoenen" of "Horloge" draadjes.... maar ik word hier nu weggezet als 1 van de grootste patsers van DF.....en dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Ik kan wel zeggen dat ik heel erg hard gewerkt heb voor mijn geld. 80~100 uur in de week was normaal, 52 weken per jaar. Geen breaks, geen vakantie en nergens tijd voor.... alleen maar werken.
Zo erg dat m'n meissie alleen op vakantie ging met vriendinnen omdat ik er simpelweg geen tijd ervoor had.
En ja....die ene keer dat we dan toch 2 weken op vakantie waren in Brazilie stond ik om half 4 in de morgen nog zaken te regelen.

dvh

Bericht door dvh » 27 jan 2012, 10:11

Luco schreef:
GTRene schreef:zat ik mij ook al af te vragen...kan me niks geks herinneren van wat Elise heeft gepost, daarbij de reacties die hij geeft op de soms wat minder volwassen antwoorden (netjes uitgedrukt) zijn wat dat betrefd nog heel netjes...

Rene, jij herrinert je alleen slechte dingen van mij :beer:
Zijn er ook goede dingen dan? :mrgreen:

@ Elise

Lekker laten lullen. Mensen die denken dat het vanzelf aan komt waaien moet je zowiezo niet serieus nemen.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 jan 2012, 10:17

Ik vind 't ook niet nodig om de linkedin-link-discussie erbij te halen. Mij maakte 't in ieder geval geen zak uit dat zij* mijn linkje naar mijn linkedinprofiel had geplaatst. Het staat niet voor niets online, het had van mij ook niet eens verwijderd hoeven worden en Elise heeft nota bene haar* excuses aangeboden. :bloemetje:

*Repeterend grapje, want Elise klinkt nogal vrouwelijk.

Elise

Bericht door Elise » 27 jan 2012, 10:20

Luco schreef:Discussie over Hessing en zijn (te dure) project, maar die link heb jij weggehaald later.
Ik had hem geqoute, maar heb hem ook weggehaald.
Verder ga je ook mijn volledige naam gebruiken in een discussie.
Je geheugen is wel erg slecht he :wink:
Elise schreef:En ik had beter je linkedin profiel achterwege kunnen laten....maar aan de andere kant vroeg je er wel een beetje om.....
Excuus daarvoor!
(is nu verwijderd)
Ja hoor, ik heb ÉÉN keer een linkedin profiel van Dennis gepost, en die verwijderd en daar mijn excuus voor aangeboden.

En hoe vaak heb ik een link over jouw gepost of iemand anders Luco Hornsveld?
oeps.....nou al de 2e keer dat ik je naam volledig noem......want niemand hier wist dat nog toch?
Nou hier om jouw een plezier te doen ook een linkje over jouw.
http://lmgtfy.com/?q=Luco+Hornsveld

Hou toch op vent.....en ga wat nuttigs doen.......en toon eens wat meer respect voor een ander.
Want daar komt deze hele discussie door......omdat jij andere mensen voor dom zit te verslijten.
Hier, kun je nog even kijken waar je de mist in ging.....
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 48#p829348

Luco

Bericht door Luco » 27 jan 2012, 10:25

Elise schreef:
Niks bijzonders, gewoon een buiten proportie opgeblazen geheel.
Het lijkt nu net of ik in een van de paleizen van de Koningin woon ofzo.....

Zoals ik al eerder schreef, zie http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 21#p827121
Achteraf heb ik dan weer spijt dat ik dat opgeschreven heb.....mijn fout, had ik beter niet kunnen doen.
Mijn motto is altijd, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Laat ik het er op houden dat wij erg tevreden zijn met hoe en waar wij wonen.
Je vindt mij niet in de "geile schoenen" of "Horloge" draadjes.... maar ik word hier nu weggezet als 1 van de grootste patsers van DF.....en dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Ik kan wel zeggen dat ik heel erg hard gewerkt heb voor mijn geld. 80~100 uur in de week was normaal, 52 weken per jaar. Geen breaks, geen vakantie en nergens tijd voor.... alleen maar werken.
Zo erg dat m'n meissie alleen op vakantie ging met vriendinnen omdat ik er simpelweg geen tijd ervoor had.
En ja....die ene keer dat we dan toch 2 weken op vakantie waren in Brazilie stond ik om half 4 in de morgen nog zaken te regelen.
Bijna iedereen werkt hier hard voor zijn centen hoor Elise.
En een discussie mag wat mij betreft best fel zijn en dan voorkom je niet altijd dat het persoonlijk wordt.

Anoniem patsertje gaat wat ver, dat geef ik toe, maar zoals je bij Dennis zei, naar mijn mening vroeg je daar ook een beetje om (anoniem is makkelijker lullen he)
IK vind het daarintegen niet prettig dat je je verkneukelt (zo komt het op mij over) dat ik nu geen opdrachten heb en de seat heb verkocht.
Ik heb ook altijd hard gewerkt en geen vakanties gehad, juist om wat achter de hand te hebben en andere dingen te kunnen doen.

Edit, en wat betreft waar jij vind dat ik de mist in ga, ik blijf erbij dat als je niet snapt dat je rente moet betalen over een lening dat je dan niet erg slim bent.
Laatst gewijzigd door Luco op 27 jan 2012, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 jan 2012, 10:32

:mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 27 jan 2012, 10:43

In het begin was het verplicht hier met echte naam te registreren, juist om deze reden.
Elise ik vind het ook zwak om in discussies wel andermans namen of persoonlijke zaken te noemen maar zelf lekker veilig anoniem te blijven.
Iedereen is vrij om wel of niet naam en andere info vrij te geven maar het is altijd makkelijk scoren zo.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 27 jan 2012, 10:49

Tom schreef:In het begin was het verplicht hier met echte naam te registreren, juist om deze reden.
Elise ik vind het ook zwak om in discussies wel andermans namen of persoonlijke zaken te noemen maar zelf lekker veilig anoniem te blijven.
Iedereen is vrij om wel of niet naam en andere info vrij te geven maar het is altijd makkelijk scoren zo.
Met vriendelijke groet,

Tom B.

grtz,

Duifjes B.

dvh

Bericht door dvh » 27 jan 2012, 10:50

Anderzijds is het ieders goed recht om annoniem te blijven.
Dat sommige ervoor kiezen dat niet te doen, is hun eigen keuze.

Wanneer de privesituatie in geur en kleur openlijk verteld wordt, kan je ook verwachten dat het tegen je wordt gebruikt. Fair of niet, logisch is het wel.
Laatst gewijzigd door dvh op 27 jan 2012, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Elise

Bericht door Elise » 27 jan 2012, 10:54

Tom schreef:In het begin was het verplicht hier met echte naam te registreren, juist om deze reden.
Wat nou makkelijk scoren?
Het enige wat ik over Luco heb geschreven is wat hij zelf hier op het forum verteld.

Indien gewenst wil ik van alle "persoonlijke" zaken van Luco die ik genoemd heb wel even de originele quotes van Luco opzoeken hoor.

Tom

Bericht door Tom » 27 jan 2012, 11:01

Elise schreef: Wat nou makkelijk scoren?
Het enige wat ik over Luco heb geschreven is wat hij zelf hier op het forum verteld.

Indien gewenst wil ik van alle "persoonlijke" zaken van Luco die ik genoemd heb wel even de originele quotes van Luco opzoeken hoor.
True en van mij hoef je niks weg te halen wat hier toch al staat.
Ik vind het wat zwak overkomen als je zelf in totale anonimiteit op internet rondhangt om in discussies wel andersmans persoonlijke zaken te gebruiken.
Beetje als een wapen meenemen naar een vuistgevecht en dan roepen 'had je ook maar een wapen mee moeten nemen' :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 jan 2012, 11:13

Aldus Tom de hooligan. :blink:

@David: Inderdaad. Als je alles op internet pleurt, dan moet je niet zaniken dat 't tegen je wordt gebruikt.

Ik post veel op internet en daarom kies ik er bewust voor om mijn nickname te gebruiken op fora. Iedereen hier kent mijn echte naam, maar Google legt de link door het gebruik van 'Cavallino' minder snel en dat vind ik wel een prettige gedachte. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar anderen zouden de context weleens kunnen missen van de dingen die je online deelt met 'bekenden'.

De meesten hier ken ik irl. Je zegt daardoor dingen op een forum makkelijker dan op de frontpage (lees: op de frontpage denk je echt aan de leesbaarheid, je taalgebruik, de doelgroep etc.. Op het forum is het meer ons-kent-ons en daar doen nicknames niets aan af). Hetzelfde geldt voor Linkedin vs Facebook. Op Linkedin deel ik niet mijn hele privé leven met iedereen (omdat ze daar niet op zitten te wachten) en op Facebook deel ik mijn zakelijke leven ook alleen in hoofdlijnen (omdat 't mijn echte vrienden geen zak uitmaakt wat ik doe).

Plaats reactie