[29-08-2012] DF @ CPZ-streetcars only-deel XVIII Avondsessie
-
Re: [29-08-2012] DF @ CPZ-streetcars only-deel XVIII Avondse
.
Laatst gewijzigd door Walter op 18 feb 2014, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
@Joël
Tegenwoordig zitten we bij van der Valk in Haarlem, lekker eten en meer tijd om de sterke verhalen van Andre en friends aan te horen

Tegenwoordig zitten we bij van der Valk in Haarlem, lekker eten en meer tijd om de sterke verhalen van Andre en friends aan te horen

- Enrico
Ik deel de meningen niet. Het was DRUK. Ik vind dat voor dit sort sessies en max van 40 autos veel leuker werkt. Natuurlijkt komt iedereen op een ander moment op de baan en van de baan weer af, en heb je geluk dan gaat alles prima.Emiel schreef:Ja overdrijven is inderdaad een vak. Weet enkel niet welke school. Succes met zoeken.Peter-Paul Haars schreef:Overdrijven is ook een vak, was ondanks de behoorlijke opkomst niet druk op de baan.Emiel schreef:Lijkt op sommige filmpjes wel file rijden op de A10
Mooi dat de drukte op de baan dan toch mee viel.

Goed voorbeeld zit in Misha's video. Van mij moet je driften, als je het niet kan, laten voor drift dagen. Had de BMW net iets anders gegleden en Misha de vangrail ingestuurd dan zou er hier anders gesproken worden, gelukkig kon Misha die BMW ontwijken en liep het goed af.
Des ondanks heb ik alles gedaan om toch vrij te komen uit de treinen en drukte en het lukde af en toe ook goed, en was het heerlijk rijden. De Grijze Colt was echt snel!

Fine Line was weer snel met de uberfozzy,

Ik heb genoten, maar van mijn mag het inschrijf geld iets om hoog als de aantal autos omlaag gaat. Mijn mening. Volgende keer ben ik er gewoon weer..... en hope op regen

Video moet ik nog inelkaar zetten... compilatie van de 10%

- Hielke
Enrico, die glijpartij van die 5 serie was geen opzettelijke drift. De bestuurder was 'm daar bij uitkomen bocht gewoon kwijt. Even inhouden tot die auto stilstaat is dan het beste. Nu nam Misha een onnodig risico.
Die Subaru heeft volgens mij nog 100-150 pk te weinig Misha.
Wel heel vermakelijk om dat kanon tussen de bochten in actie te zien.
Die Subaru heeft volgens mij nog 100-150 pk te weinig Misha.

- Erik dB
Oeioei, wat een mazzel!Hielke schreef:Enrico, die glijpartij van die 5 serie was geen opzettelijke drift. De bestuurder was 'm daar bij uitkomen bocht gewoon kwijt. Even inhouden tot die auto stilstaat is dan het beste. Nu nam Misha een onnodig risico.
.
Nu nog een paar achteruitkijkspiegels
- dvh
PoweerrrrrrrrrIk was verbaasd over de Aygo die ook een zeer hooge bocht snelheid hield!

- KdK
Super gave midday/avond gehad. Was weer even geleden dat ik bij DF aanwezig was. Maar ik ben de volgende keer zeker weer van de partij. Wat mij betreft was het niet te druk. Heb zelfs een aantal keer bijna alleen gereden.
Goed kijken en een ander ruimte geven helpt. En misschien de volgende keer een paar nieuwkomers 3 rondjes laten volgen om goed lijnen te leren rijden... Dat scheelt ok.
DF bedankt, tot de volgende keer!
Goed kijken en een ander ruimte geven helpt. En misschien de volgende keer een paar nieuwkomers 3 rondjes laten volgen om goed lijnen te leren rijden... Dat scheelt ok.
DF bedankt, tot de volgende keer!
- RC Power
Ik heb ondanks de drukte op de heenweg nog een goed uurtje kunnen fotograferen en rondkijken, is me wederom goed bevallen en het weer was lekker.
De drukte vond ik toch wel meevallen. Tijdens Time-Attack rijden we met evenveel auto's geloof ik.
Wel relatief veel groepsvorming op de baan en heb veel harde uitremacties gezien, met name bij de Audi-S bocht. Leuk om te zien en dit is op en top autosport.
Ik zal wat van mijn foto's met jullie delen:

Tot slot nog heerlijk vis gegeten aan de boulevard.
Voor meer foto's verwijs ik je graag naar onderstaande weblink:
http://s539.photobucket.com/albums/ff35 ... ubishi/DF/
De drukte vond ik toch wel meevallen. Tijdens Time-Attack rijden we met evenveel auto's geloof ik.
Wel relatief veel groepsvorming op de baan en heb veel harde uitremacties gezien, met name bij de Audi-S bocht. Leuk om te zien en dit is op en top autosport.
Ik zal wat van mijn foto's met jullie delen:
Tot slot nog heerlijk vis gegeten aan de boulevard.
Voor meer foto's verwijs ik je graag naar onderstaande weblink:
http://s539.photobucket.com/albums/ff35 ... ubishi/DF/
- ///Martin
Ja, was mooi zonde.... O.a. twee auto's met schade en voor ondergetekende de dag voorbij. Had een veel leukere dag kunnen zijn. Volgende keer beter!ErikS schreef:Tering @ 17.16.........
Die alfa komt ineens naar binnen, maar die compact gaat ook wel érg hard...
Schade?
Leuk fimpje!
- GTRene
was dus ff schrikken, maar goed dat jullie verder op de baan bleven.
zitten semi's onder de compact, zal wel een seconde of 4 verschil maken op CPZ en beter de bochten door e.d.
wat voor motor ligt er in?
zitten semi's onder de compact, zal wel een seconde of 4 verschil maken op CPZ en beter de bochten door e.d.
- ///Martin
Het is een 323tiGTRene schreef:was dus ff schrikken, maar goed dat jullie verder op de baan bleven.
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 18 feb 2014, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enrico
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
hehe.....
, wie waren weer de laatste die weggingen....... 

- Snipe
- Geert.
Wat een baas(in)!!!
gewoon even aan je stuur ruiken tussendoor, prachtig ! 

- Bijlagen
-
- 36768.jpg (69.67 KiB) 1741 keer bekeken
-
Inderdaad Hielke,
Was me m5 e60 in die bocht effe kwijt.... kwam dat ik alles had uitgezet ... DSC enzzz teveel vermogen en daar ga je dan ...
Die banden die eronder zitten wat een drama is dat geworden zeg... Glijden als een gek ....
Tevens gebeurde er ook een paar keer dat de olie veelste heet werd ..
Totaal ongeschikt de banden die onder me auto zitten .. Michelin Pilot Sport voor op het circuit .....
Maar gelukkig hebben ze van dfracing.com of te wel Geert .. mij al een mailtje gestuurd ....

Was me m5 e60 in die bocht effe kwijt.... kwam dat ik alles had uitgezet ... DSC enzzz teveel vermogen en daar ga je dan ...
Die banden die eronder zitten wat een drama is dat geworden zeg... Glijden als een gek ....
Tevens gebeurde er ook een paar keer dat de olie veelste heet werd ..
Totaal ongeschikt de banden die onder me auto zitten .. Michelin Pilot Sport voor op het circuit .....
Maar gelukkig hebben ze van dfracing.com of te wel Geert .. mij al een mailtje gestuurd ....

- GTRene
@Geert, whaha
funny tekst @picca
- Hielke
Mooie foto's Dexter. Die "zon vol in de smoel" emotie doet het fantastisch.
M5Dutch: Michelin's? Dat kan eigenlijk niet meer he. Je hebt je straf direct gekregen. Gelukkig dat het bij een klein glijertje is gebleven.
M5Dutch: Michelin's? Dat kan eigenlijk niet meer he. Je hebt je straf direct gekregen. Gelukkig dat het bij een klein glijertje is gebleven.
- Tim R
Het was weer een super dag, heerlijk kunnen rijden. Af en toe best wel druk maar ook hele periodes goed door kunnen rijden zonder al te veel traffic. Het was wel oppassen met de straatauto's op de baan. Met name snelle straatauto's die moeite hadden met de bochten en nog meer moeite met het feit dat ze dan af en toe, op papier veel langzamere auto's, langs moesten laten. Al met al toch heel weinig echt gekke / maffe acties gezien.
Zelf nog een mooie sliding gemaakt bovenaan Scheivlak, combinatie van frustratie met bovenstaande, veel te hoge bandenspanning (terug in de pits na langzaam terugrijden nog 2,6 BAR) en stuur/rem fout. Ik steek de hand in eigen boezem, het was een prachtige les en eigenlijk best gaaf dat ik zo de kans kreeg een echte pitstop te maken. Met compressor de voorband er weer op geschoten en achter met reservewiel gereden, hetgeen super tricky was aangezien deze ijskoude, gloednieuwe T1R nog niet de helft van de grip gaf die de warme Federals gaven. Ook een mooie ervaring.
S'avond ook nog mee wezen eten bij v/d Toekan en een hele leuke groep mensen leren kennen. Helemaal top! Ik ben er binnenkort weer bij iig.

Zelf nog een mooie sliding gemaakt bovenaan Scheivlak, combinatie van frustratie met bovenstaande, veel te hoge bandenspanning (terug in de pits na langzaam terugrijden nog 2,6 BAR) en stuur/rem fout. Ik steek de hand in eigen boezem, het was een prachtige les en eigenlijk best gaaf dat ik zo de kans kreeg een echte pitstop te maken. Met compressor de voorband er weer op geschoten en achter met reservewiel gereden, hetgeen super tricky was aangezien deze ijskoude, gloednieuwe T1R nog niet de helft van de grip gaf die de warme Federals gaven. Ook een mooie ervaring.
S'avond ook nog mee wezen eten bij v/d Toekan en een hele leuke groep mensen leren kennen. Helemaal top! Ik ben er binnenkort weer bij iig.
- Robin Hartog
Ik wil de dag meemaken dat jij GEEN zwarte vlag krijgt tijdens zo'n dag.Nutkees schreef:Was een mooie dag gisteren! Niet heel veel gereden, want de motor had ik net weer klaar van de Viper en hielt nog wat in op de hogere toeren.
Door zwarte vlag situatie naar binnen gehaald, maar later weer kunnen rijden maar dan halfgas en dus shortshiften. Dat is wel jammer, maar ook daar haal ik wel voldoening uit.
Volgende keer me eindstukken maar even vervangen door een exemplaar dat naar beneden wijst. Kijken of dat wat scheelt.
Geen gekke dingen meegemaakt gelukkig en het afsluitende etentje blijft een keeper voor mij. Altijd gezellig!!!!

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Robin Hartog schreef:Ik wil de dag meemaken dat jij GEEN zwarte vlag krijgt tijdens zo'n dag.Nutkees schreef:Was een mooie dag gisteren! Niet heel veel gereden, want de motor had ik net weer klaar van de Viper en hielt nog wat in op de hogere toeren.
Door zwarte vlag situatie naar binnen gehaald, maar later weer kunnen rijden maar dan halfgas en dus shortshiften. Dat is wel jammer, maar ook daar haal ik wel voldoening uit.
Volgende keer me eindstukken maar even vervangen door een exemplaar dat naar beneden wijst. Kijken of dat wat scheelt.
Geen gekke dingen meegemaakt gelukkig en het afsluitende etentje blijft een keeper voor mij. Altijd gezellig!!!!
Ben bang dat je dat nooit zal meemaken Robin!

- Robin Hartog
Leuk joh, zo'n Viper.Nutkees schreef: Ben bang dat je dat nooit zal meemaken Robin!

Volgende keer maar met de Classic over CPZ dan?

- wim breman
Ik ben ook even wezen kijken en was zeer aangenaam verrast mijn oude 325i die ik nieuw in 1989 aangeschaft heb terug te zien op de baan, helaas niet met de eigenaar gesproken.
Het kenteken is ZH-63-TN
Het kenteken is ZH-63-TN
-
Is dat niet die driftmachine?! :strong: