Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
- RVV
Re: Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
HUD zou ik ook niet doen, overated systeem, vond het in de M5 niks toevoegen. Verwarmde achterbank met kids juist weer wel. Net als zonneschermpjes.
- PD power
Gefeliciteerd met je keuze Robin
Ik noem het een keuze vooruit
, gewicht kills fun.

Ik noem het een keuze vooruit

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die zijzonneschermpjes handmatig heb ik nu ook. Maar junior krijgt van die gaatjes bijna epilepsie ofzo als ie er doorheen kijkt. Dus heb ik nu het extra getinte glas achter en dat zonnescherm achter, wat ik (buiten de 120d) op al m'n BMW's had. Andre had op één van 'zn 1ers(?) 135i(?) ook dat getinte glas achter, stond wel mafia LOL, maar de reden met zoontje van Andre achterin herinner ik me nog.RVV schreef:HUD zou ik ook niet doen, overated systeem, vond het in de M5 niks toevoegen. Verwarmde achterbank met kids juist weer wel. Net als zonneschermpjes.

Vandaar.
Laatst gewijzigd door Robin op 18 dec 2011, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Nu las ik een tijd terug alweer dat je een internetoptie kon nemen voor je bmw.
Is dat iets ? Of werkt het nog niet in NL ?
-
Dat vraag ik nog even na, het ene heet BMW connect , maar in 't HE verhaal zit al internet voorbereiding weetikveel .Op dat verhaal kom ik nog terug, maar wat dát dan toevoegt? Ik weet 't niet.dvh schreef:Nu las ik een tijd terug alweer dat je een internetoptie kon nemen voor je bmw.
- RVV
dvh schreef:Nu las ik een tijd terug alweer dat je een internetoptie kon nemen voor je bmw.
Lijkt me echt helemaal niets toevoegen.
-
We hebben hier dus die iPhones met internet, twee stuks iPad 2 met internet.Nemen ze die maar mee. Zie je 't voor je? Pff nog meer internet.RVV schreef:dvh schreef:Nu las ik een tijd terug alweer dat je een internetoptie kon nemen voor je bmw.

Ook kun je van je kar (voor $$$) een WLAN/Wifi hotspot maken ofzo? Ja daaag.....het eind is zoek.
- dvh
Lijkt me persoonlijk wel wat !
Maar is eigenlijk alleen van een toegevoegde waarde wanneer je veel in de auto zit/file staat.
Beetje nieuws lezen, youtube, nummers opzoeken, ect.
Het is meer fun dan daadwerkelijke toevoeging.
Maar is eigenlijk alleen van een toegevoegde waarde wanneer je veel in de auto zit/file staat.
Beetje nieuws lezen, youtube, nummers opzoeken, ect.
Het is meer fun dan daadwerkelijke toevoeging.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Topauto die je gaat kopen. En een uitstervend ras, een BMW 3 serie met zes cilindertjes. Fijn, erg fijn!
- MartijnGizmo
Werkt zeer mooi, navigeren met behulp van Google, met de app je auto terugvinden, etc. Serieus leuk spul als je een beetje into iPhones enzow bent.RVV schreef:dvh schreef:Nu las ik een tijd terug alweer dat je een internetoptie kon nemen voor je bmw.

- RVV
Met de app je auto terugvinden, hoe dronken moet je zijn om zo'n app nodig te hebben 

- Hans
Alleen snap ik dat kosten rijklaar maken nooit, 1000 euro aftikken op een auto van 70K omdat ie anders niet rijklaar zou zijn.
-
OnlineMartijn_bmw
RVV schreef:Met de app je auto terugvinden, hoe dronken moet je zijn om zo'n app nodig te hebben

kan me er wel iets bij voorstellen voor in een grote stad ofzo. je parkeert, loopt weg, loopt de hele dag door de stad te zwalken en dan denk je op de terugweg ineens

echt een mooie samenstelling Robin

- RVV
Is ook een verkapt prijscomponent, de reden waarom die buiten de eindprijs wordt gehouden is dat er dan geen BPM heffing op zit.Hans schreef:Alleen snap ik dat kosten rijklaar maken nooit, 1000 euro aftikken op een auto van 70K omdat ie anders niet rijklaar zou zijn.
Verder met je eens hoor.
- MartijnGizmo
Ik denk dat je je daar bij een Citytrip oid idd lelijk in kunt vergissen... voor m'n gevoel zou mij dat ook niet zo snel overkomen, maar ik ken iemand die in Parijs drie kwartier naar z'n auto heeft lopen zoeken!Martijn_bmw schreef:RVV schreef:Met de app je auto terugvinden, hoe dronken moet je zijn om zo'n app nodig te hebben![]()
kan me er wel iets bij voorstellen voor in een grote stad ofzo. je parkeert, loopt weg, loopt de hele dag door de stad te zwalken en dan denk je op de terugweg ineenswaar stond hij ook alweer...
echt een mooie samenstelling Robinga je veel plezier aan beleven

-
- Auto: Renooit
Wat een heerlijke auto

Ik gok erop dat je daarmee dit bedoelt: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1 ... sg-4813035Robin schreef:Dat vraag ik nog even na, het ene heet BMW connect , maar in 't HE verhaal zit al internet voorbereiding weetikveel .Op dat verhaal kom ik nog terug, maar wat dát dan toevoegt? Ik weet 't niet.dvh schreef:Nu las ik een tijd terug alweer dat je een internetoptie kon nemen voor je bmw.
- RVV
MartijnGizmo schreef:
Ik denk dat je je daar bij een Citytrip oid idd lelijk in kunt vergissen... voor m'n gevoel zou mij dat ook niet zo snel overkomen, maar ik ken iemand die in Hindeloopen drie kwartier naar z'n auto heeft lopen zoeken!
Ja, nu je het zegt.. Robin die met een dronken harses de friese elfstedentocht afwerkt.. ja dan is zo'n appje wel handig LOL.
- Knot
Nieuw kan ik er nog wel een beetje in komen maar 2e hands zeg ik altijd, geef de papieren en de sleutels maar, stofzuig en was m zelf wel voor die paar honderd euro, gebeurt het nog netter ookHans schreef:Alleen snap ik dat kosten rijklaar maken nooit, 1000 euro aftikken op een auto van 70K omdat ie anders niet rijklaar zou zijn.

-
Thanx aan de nieuwe posters nav m'n auto.
@S-RS: Zoiets ja. Wel leuk, maar niet 'the world' in mijn ogen. Maar zit 't erop dan is 't prima natuurlijk.
Martijn/Rico, ja die app. Nou reisde ik wel eens door Europa met de auto en nog nooit dat meegemaakt.
Nu onze gsm's voorzien zijn van camera's maak ik(indien nodig) een foto van de straatnaam op 'n gevel ofzo. Google maps op de telefoon doet de rest. Of mis ik nu iets.
Rico, Hindeloopen, leuk stadje. Ons voetbalstadion is ongeveer even groot LOL.
Ennuh die rijklaarmaakkosten en leges zijn inderdaad incl 19%BTW en geen BPM voor wat 't waard is.
@S-RS: Zoiets ja. Wel leuk, maar niet 'the world' in mijn ogen. Maar zit 't erop dan is 't prima natuurlijk.
Martijn/Rico, ja die app. Nou reisde ik wel eens door Europa met de auto en nog nooit dat meegemaakt.
Nu onze gsm's voorzien zijn van camera's maak ik(indien nodig) een foto van de straatnaam op 'n gevel ofzo. Google maps op de telefoon doet de rest. Of mis ik nu iets.
Rico, Hindeloopen, leuk stadje. Ons voetbalstadion is ongeveer even groot LOL.
Ennuh die rijklaarmaakkosten en leges zijn inderdaad incl 19%BTW en geen BPM voor wat 't waard is.
- Downforce Hans
Als je het navigatie systeem via de HUD kan projecteren dan is dat erg gemakkelijk moet ik zeggen.
Veel beter als in het donker tijdens een regenbuitje in een drukke stad steeds op je navi te moeten turen.
Veel beter als in het donker tijdens een regenbuitje in een drukke stad steeds op je navi te moeten turen.
-
Je kunt je afvragen wanneer dat nou voorkomt hier in Nederland.Downforce Hans schreef:Als je het navigatie systeem via de HUD kan projecteren dan is dat erg gemakkelijk moet ik zeggen.

Zit dat ook op je Z06 Hans ofzo?
Rico , heb jij 'n tegenargument?

-
Mooi Ding Robin. Ik zou ok zoiets kopen alleen wel n sportpakket en een D ipv I
Ik vraag me wel af wat je met zonneschermen wilt als je ook privacyglas hebt?? Dat is donker genoeg hoor....Wat me opvalt is dat de banden omtrek ook weer groter is geworden tov de E90. 20'' is dus ook goed mogelijk. Gaaf!!
Ik vraag me wel af wat je met zonneschermen wilt als je ook privacyglas hebt?? Dat is donker genoeg hoor....Wat me opvalt is dat de banden omtrek ook weer groter is geworden tov de E90. 20'' is dus ook goed mogelijk. Gaaf!!
-
Leonard, ik heb dus 'n electrisch zonnescherm achter. Heb ik altijd gehad. EN nu dus niet die zijschermpjes, maar extra getint glas in de achterruit en achterramen(deuren)leonard schreef:Mooi Ding Robin. Ik zou ok zoiets kopen alleen wel n sportpakket en een D ipv I
-
ok duidelijk. maar dan nog steeds heb je het scherm m.i niet nodig. Geen probleem hoor als het wel neemtRobin schreef:Leonard, ik heb dus 'n electrisch zonnescherm achter. Heb ik altijd gehad. EN nu dus niet die zijschermpjes, maar extra getint glas in de achterruit en achterramen(deuren)leonard schreef:Mooi Ding Robin. Ik zou ok zoiets kopen alleen wel n sportpakket en een D ipv I

-
Nu je 't zegt. Dat achterste electrische zonnescherm is ook bijna 400 weer he....
Beetje dubbelop inderdaad. Moet eens kijk bij m'n dealer ofzo hoe donker die achterramen worden inderdaad oim dan definitief ja of nee tegen dat zonnescherm te zeggen.

Beetje dubbelop inderdaad. Moet eens kijk bij m'n dealer ofzo hoe donker die achterramen worden inderdaad oim dan definitief ja of nee tegen dat zonnescherm te zeggen.