Soms moet je wat lef tonen in het levenRobertdj schreef:Daar noem je ook een merk zeg...

Soms moet je wat lef tonen in het levenRobertdj schreef:Daar noem je ook een merk zeg...
Centenkwestie toch?Robin schreef:Maar het hoogst haalbare qua DF. Het lightweight verhaal , de mannen die bijna hun neus ophalen voor die Z06 of M3 GTS want te zwaar etc etc.
DAT neem ik met 'n korrel zout, want ik snap natuurlijk wat hun beweegreden in de basis is.
I rest my case, napraten dus.Apolo2 schreef:Hee Luco,Luco schreef: Ook het verhaal van een fwd is altijd onderstuurd is achterhaald, maar goed waarschijnlijk heeft 95% van de mensen hier nog nooit in een niet onderstuurde fwd gereden en praat men elkaar na. Weet je wat het is, iedereen heeft het over atmo en rwd, maar even eerlijk, hoe vaak ga je nu driftend een rotonde rond of maak je werkelijk gebruik van de rwd?
Inkopper: blijkbaar bestaan er geen niet onderstuurde FWD's...vandaar![]()
!
+ Veel!!Robin schreef:25k voor 'n 205T16?
Where can I sign?
Een Exige heeft 'n middenmotor en rwd, 'n 458 ook. Zelfde concept dus. Exige zou de opstap kunnen zijn naar zoiets als 'n 458 of Balboni, Spyder etc. Maar vaak komt dat er niet van.allen schreef:Robin schreef:Ik geloof overigens niet dat iemand een Exige zou kopen terwijl hij / zij eigenlijk een Ferrari / Porsche had gewild. Concept is gewoon niet vergelijkbaar. De rijbeleving is compleet anders en het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Grappig, vorig jaar was het nog Porsche uberalles... hoe serieus moeten we Andre nog nemen..Andre schreef:Ik wil deze wel naast me 1M. Dan ben ik klaar. De ferrari s en lambo s en porsche kunnen we gestolen worden.
Waarom ruilen jullie niet eens een dagje, en maak er een leuk artikeltje van?RVV schreef: Ja ik geloof best dat een 340r (als die rijd) in jou ogen veel beleving geeft, maar dat sluit verder niks uit. Beetje te hoog "niets wast beter wit dan witte reus" gehalte.
Ik ken Andre >30 jaar dus van vóór het internettijdperk , als kind /puber hadden we 't al meer over rallies/gr B dan over races. Dit is bij hem niks nieuws.Hans R schreef:Grappig, vorig jaar was het nog Porsche uberalles... hoe serieus moeten we Andre nog nemen..Andre schreef:Ik wil deze wel naast me 1M. Dan ben ik klaar. De ferrari s en lambo s en porsche kunnen we gestolen worden.![]()
Ik ben benieuwd wat het volgend jaar zal zijn.. misschien dan toch de nieuwe Exige V6 voor Andre?![]()
Oh NU ben je pas tevreden? Was 'n Exige niet goed genoeg?SpyderFerdi schreef:Poll is natuurlijk onduidelijk, maar we snappen wat wordt beboeld. Het beste is 'best of both worlds', ben tevreden nu
Nu de vraag welke van de twee duurder in onderhoud is.SpyderFerdi schreef:+1
![]()
Tot dat de Lambo Sesto Elemento bij mij op de stoep staat
Hoevaak ik gebruik maak van rwd? Bij mijn weekend auto 100% van de keren dat ik 'm gebruik.Luco schreef:Weet je wat het is, iedereen heeft het over atmo en rwd, maar even eerlijk, hoe vaak ga je nu driftend een rotonde rond of maak je werkelijk gebruik van de rwd?
Ook het verhaal van een fwd is altijd onderstuurd is achterhaald, maar goed waarschijnlijk heeft 95% van de mensen hier nog nooit in een niet onderstuurde fwd gereden en praat men elkaar na.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten