...en die kost 34k.Mark Nauta schreef:Jullie weten wellicht waar ik werk, dus kan ik zeggen dat er met de prijs gericht wordt op de prijs van de Scirocco 2.0 TSI. Dat kreeg ik vandaag te horen.
Toyota GT 86 en Subaru BRZ
- Snipe
Re: Toyota GT 86 - productieversie van de FT-86
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik moest even spieken, maar zie op autoweek.nl dat een Scirocco 2.0 TSI er is voor 33.990 voor een normale, 34.590 voor een Highline en 35.390 voor een Highline Plus. Welke dan als doel geldt weet ik niet.Snipe schreef:...en die kost 36k.Mark Nauta schreef:Jullie weten wellicht waar ik werk, dus kan ik zeggen dat er met de prijs gericht wordt op de prijs van de Scirocco 2.0 TSI. Dat kreeg ik vandaag te horen.
Laatst gewijzigd door Mark Nauta op 28 nov 2011, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
autocar eerste indruk:
Mark, volgens mij bij mij om de hoek. Laat maar weten wanneer ik met de 130i langs moet komen voor inruil.Despite this, at its best, the driving experience is a match for the likes of a Porsche Cayman, and accolades don’t come much higher than that. That it can’t reach those heights across as broad a range of conditions as the German-built car shouldn’t detract from its overall success, because the fact that it can even get close is a minor miracle.
- Dennis Cavallino
Ok, ik verlies mijn weddenschap. Ik had een paar maanden terug gezegd: 30 mille. Maar veel zat ik er niet vanaf. Vraag maar of ze het afronden naar 32.500 ofzo. Nette prijs dunkt me.
Ik twijfel nog over de kleur. In ieder geval zonder achterspoiler.
Wanneer is de predrive? Wanneer kunnen we bestellen? Dan kan ik mijn baas vast informeren dat we kunnen gaan stoppen met de 19ct/km. Doe maar een Europese tankpas. En dubbel zoveel vakantiedagen...
Ik twijfel nog over de kleur. In ieder geval zonder achterspoiler.
Wanneer is de predrive? Wanneer kunnen we bestellen? Dan kan ik mijn baas vast informeren dat we kunnen gaan stoppen met de 19ct/km. Doe maar een Europese tankpas. En dubbel zoveel vakantiedagen...
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 28 nov 2011, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
Kent iemand nog een goede advocaat om een contract te ontbinden ?
- Dennis Cavallino
Ik ken alleen een advocaat die nooit luistert naar mijn advies. 

- Snipe
Je hebt gelijk.Mark Nauta schreef:Ik moest even spieken, maar zie op autoweek.nl dat een Scirocco 2.0 TSI er is voor 33.990 voor een normale, 34.590 voor een Highline en 35.390 voor een Highline Plus. Welke dan als doel geldt weet ik niet.
Ik wist het ook niet uit m'n hoofd, maar ik kon ook niet bedenken dat ze op volkswagen.nl de prijs voor een DSG-versie geven. Sowieso gek, ze hebben het daar nu, eind november, over voorjaarsaanbiedingen.
Ik zou trouwens eerder op een Golf GTI mikken dan op een Scirocco. Niemand heeft een Scirocco, niemand wil een Scirocco en niemand heeft een Scirocco.
@Mac Hij is er pas half 2012. Dus als je die taxi van links tegen die tijd een keer geen voorrang geeft komt het wel goed.
- Mark Nauta
Het gaat ook niet over direct vergelijk met een Scirocco, maar met de prijs van een Scirocco. Ik quote: 'Zeg maar een concurrent van de Porsche Cayman voor de prijs van ongeveer een VW Scirocco 2.0 TSI.'Snipe schreef:Je hebt gelijk.Mark Nauta schreef:Ik moest even spieken, maar zie op autoweek.nl dat een Scirocco 2.0 TSI er is voor 33.990 voor een normale, 34.590 voor een Highline en 35.390 voor een Highline Plus. Welke dan als doel geldt weet ik niet.
Ik wist het ook niet uit m'n hoofd, maar ik kon ook niet bedenken dat ze op volkswagen.nl de prijs voor een DSG-versie geven. Sowieso gek, ze hebben het daar nu, eind november, over voorjaarsaanbiedingen.
Ik zou trouwens eerder op een Golf GTI mikken dan op een Scirocco. Niemand heeft een Scirocco, niemand wil een Scirocco en niemand heeft een Scirocco.
-
lolDennis Cavallino schreef:Ik ken alleen een advocaat die nooit luistert naar mijn advies.

Maar wie heeft ie dan het advies gehad om een golfje te leasen?
- Dennis Cavallino
Van Jacco natuurlijk!
Die draagt tegenwoordig een golf broek en golf pet.
Die draagt tegenwoordig een golf broek en golf pet.
- JP
RVV schreef:(...)Overigens moet ik nog zien of deze auto uberhaupt door de NL importeur naar Nederland wordt gehaald. Want het huidige Toyota publiek, de verso en priusrijders kunnen er niets mee. Dus moet men al nieuw publiek zien te bereiken. Daar zal een dure marketing tegen aan moeten. Moeilijk te brengen in deze tijd die bol staat van eco en CO2 shit. Want na jaren afwezigheid ineens met een funauto te komen? Maargoed ik hoop het wel. Want het getuigd van durf.
Dat wil dan ook met zekerheid zeggen dat hij naar Europa komt?Mark Nauta schreef:Jullie weten wellicht waar ik werk, dus kan ik zeggen dat er met de prijs gericht wordt op de prijs van de Scirocco 2.0 TSI. Dat kreeg ik vandaag te horen.
- Macboy
Godzijdank 2012 zomer pas. Dan half jaar later kan ik alweer bestellen 
Kan ik weer verder dromen over VAG

Kan ik weer verder dromen over VAG
- Dennis Cavallino
Doe inderdaad mar de Golf GTI als vergelijkingsmateriaal, qua verkoopgetallen. Mits 'ie als GTI geprijsd wordt, maar dat zal dus wel. Cool.Mark Nauta schreef:Het gaat ook niet over direct vergelijk met een Scirocco, maar met de prijs van een Scirocco. Ik quote: 'Zeg maar een concurrent van de Porsche Cayman voor de prijs van ongeveer een VW Scirocco 2.0 TSI.'Snipe schreef:Je hebt gelijk.Mark Nauta schreef:Ik moest even spieken, maar zie op autoweek.nl dat een Scirocco 2.0 TSI er is voor 33.990 voor een normale, 34.590 voor een Highline en 35.390 voor een Highline Plus. Welke dan als doel geldt weet ik niet.
Ik kan er gewoon niet van slapen!
Ilja ook niet, woehahaha. Rijdt dat nou leuk zo'n GTD?

- Snipe
Ja, ik snap dat je dat bedoelde. Maar ik voorzag een beetje dit:Mark Nauta schreef:Het gaat ook niet over direct vergelijk met een Scirocco, maar met de prijs van een Scirocco. Ik quote: 'Zeg maar een concurrent van de Porsche Cayman voor de prijs van ongeveer een VW Scirocco 2.0 TSI.'
"Hij is goedkoper dan een Scirocco."
- "Ja, nou en?"
Terwijl dat natuurlijk zou moeten zijn:
"Is 'ie veel duurder dan een Golf GTI?"
- "Nee, hij kost hetzelfde, maar dan heb je ook nog achterwielaandrijving en een sper zodat je er ook mee naar trackdays en driftdagen kunt. Plus Japanse betrouwbaarheid!"
- Mark Nauta
Dat sowieso! Eerst intro Tokyo en dan Europese intro Geneve.JP schreef:RVV schreef:(...)Overigens moet ik nog zien of deze auto uberhaupt door de NL importeur naar Nederland wordt gehaald. Want het huidige Toyota publiek, de verso en priusrijders kunnen er niets mee. Dus moet men al nieuw publiek zien te bereiken. Daar zal een dure marketing tegen aan moeten. Moeilijk te brengen in deze tijd die bol staat van eco en CO2 shit. Want na jaren afwezigheid ineens met een funauto te komen? Maargoed ik hoop het wel. Want het getuigd van durf.Dat wil dan ook met zekerheid zeggen dat hij naar Europa komt?Mark Nauta schreef:Jullie weten wellicht waar ik werk, dus kan ik zeggen dat er met de prijs gericht wordt op de prijs van de Scirocco 2.0 TSI. Dat kreeg ik vandaag te horen.
- Dennis Cavallino
Twijfel je daaraan dan?JP schreef:RVV schreef:(...)Overigens moet ik nog zien of deze auto uberhaupt door de NL importeur naar Nederland wordt gehaald. Want het huidige Toyota publiek, de verso en priusrijders kunnen er niets mee. Dus moet men al nieuw publiek zien te bereiken. Daar zal een dure marketing tegen aan moeten. Moeilijk te brengen in deze tijd die bol staat van eco en CO2 shit. Want na jaren afwezigheid ineens met een funauto te komen? Maargoed ik hoop het wel. Want het getuigd van durf.Dat wil dan ook met zekerheid zeggen dat hij naar Europa komt?Mark Nauta schreef:Jullie weten wellicht waar ik werk, dus kan ik zeggen dat er met de prijs gericht wordt op de prijs van de Scirocco 2.0 TSI. Dat kreeg ik vandaag te horen.
Hij werd een half jaar geleden aangekondigd op toyota.nl, ze hebben die auto voor heel de wereld ingepland. De GT 86 staat straks gewoon tussen de Aygo's en Priussen. Eindelijk gaan Toyotadealers weer lachen.
De monteurs staan al te trappelen voor de eerste terugroepactie. Lekker synchroon de werkplaats in driften.
-
Minerva s achterop en inschrijven bij driftdagen.nl
Ik kijk uit naar papenburg met al die DF ers met GT86 ers.
Ik kijk uit naar papenburg met al die DF ers met GT86 ers.
- JP
Mark Nauta schreef:Dat sowieso! Eerst intro Tokyo en dan Europese intro Geneve.JP schreef: Dat wil dan ook met zekerheid zeggen dat hij naar Europa komt?
Nee, maar had de bevestiging nog niet meegekregen.Dennis Cavallino schreef: Twijfel je daaraan dan?
Mooi model, op de achterlichten na....
- Dennis Cavallino
Wat te denken van de GT 86 Cup.
Verplicht op Minerva's achter.
Dat gaat in 2013 natuurlijk losbreken.
Verplicht op Minerva's achter.

Dat gaat in 2013 natuurlijk losbreken.
- dvh
Ik ben van mening dat een Japanner ( optisch ) getuned moet zijn, and i like it !

Gaaf bakkie.. klinkt allemaal veelbelovend...
Wie weet... eind 2012/2013...
Gaaf bakkie.. klinkt allemaal veelbelovend...
Wie weet... eind 2012/2013...

Laatst gewijzigd door dvh op 28 nov 2011, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
die cup komt er waarschijnlijk ook gezien al die kuipstoelen en die met die grote oren kuipstoelen.
oe...die nr 36 is gaaf.
oe...die nr 36 is gaaf.
- Macboy
Eindelijk weer een auto om van te dromen - maar die ook nog eens betaalbaar is voor de meesten !
Vergelijk GTD zit ik wat te dollen natuurlijk. 50.000km per jaar in een GT86 is €725 benzine per maand dus alleen interessant om van zakelijk naar privé over te hevelen.
Maar wat een topauto verder. Die achterlichten op witte lak komen al mooi uit inmiddels maar vooral die tellers zijn briljant
Vergelijk GTD zit ik wat te dollen natuurlijk. 50.000km per jaar in een GT86 is €725 benzine per maand dus alleen interessant om van zakelijk naar privé over te hevelen.
Maar wat een topauto verder. Die achterlichten op witte lak komen al mooi uit inmiddels maar vooral die tellers zijn briljant

- Erik
- Auto: BMW ///M
Ben benieuwd waar Subaru dan mee komt, die had de Sti versie op de plank.
Gezien het feit dat deze GT86 de prijs van een WRX heeft, en de Sti ca 80% duurder is dan een WRX vrees ik met grote vrezen dat de 50-55k regionen dan gehaald gaan worden.
Nou ja, dan toch maar de GT86
Die in rally kleuren is de bom man
Gezien het feit dat deze GT86 de prijs van een WRX heeft, en de Sti ca 80% duurder is dan een WRX vrees ik met grote vrezen dat de 50-55k regionen dan gehaald gaan worden.
Nou ja, dan toch maar de GT86

Die in rally kleuren is de bom man

-
Erik schreef: Die in rally kleuren is de bom man

-
Dennis kan wel eens gelijk hebben (laatste twee pagina's niet volledig gelezen). Wat maakte de Subaru zo bijzonder? Zijn prijs, maar ook het vermogen! Het vermogen was toen ongekend voor die prijs. 200 pk is niks tegenwoordig en krijg je in een Clio. De achterwielaandrijving dan? Dat gaat toch geen hogere prijs rechtvaardigen met "slechts" 200 pk.. Ben benieuwd waar dit eindigt.