Kiek m gaan!

Foto's van het ding doen het wel erg goed bij de worstenparade op forums. Is dan ook het enige wat het ding goed doet.
Banden zijn inderdaad goed plat, komen nog onder de Micra weg. Is ook niet veel meer. Ik rij deze nog op en dan komen er ook wat hogere bandjes op.steve smith schreef:De clue is toch gewoon dat die banden veel te laag zijn? Wat is dat 195/45 15 ofzo? Als je er dan gewoon 205/50 of /55 opzet wordt het al veel beter!
Thanks voor de tip!Oscar29 schreef:205/55 is te hoog en geeft je een beste afwijking op je teller. 195/50 of 205/50 is inderdaad de beste maat voor een 15*7 velg.
Hij kan nu wel die ruimte zolang verhuren terwijl hij spaart voor nieuwe banden!Tim N schreef:Je moet nu elke keer voor vertrek al opletten of er geen kudde Somaliërs in je wielkast is gaan bivakkeren.
MartijnGizmo schreef:Hij kan nu wel die ruimte zolang verhuren terwijl hij spaart voor nieuwe banden!Tim N schreef:Je moet nu elke keer voor vertrek al opletten of er geen kudde Somaliërs in je wielkast is gaan bivakkeren.
Pfff, nog zo'n triesteling die denkt dat een schroefset voor de sier isDamir Vukovic schreef:Hier nog een staaltje driving fun:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BXMyOSHA ... r_embedded#![/youtube]
Als je een vrouw in LBD op pumps ziet zeg je dan ook "ja, maar op sportschoenen kun je sneller rennen?"steve smith schreef:Pfff, nog zo'n triesteling die denkt dat een schroefset voor de sier is
Slammed op je hoofd ja!
Daarom ben ik ook zo blij met mijn nieuwe rijhoogte. Ik kan gewoon doorrijden zonder steeds te moeten steken voor iedere drempel. Aankomend voorjaar een paar verse, iets hogere, bandjes erop en het is helemaal top! :strong:Joy schreef:Dit is net zoiets als een fiets waarbij de trappers maar 1 cm van de grond staan. Of een boot die maar net 10 cm boven het water uitkomt. Oftewel, doel voorbij geschoten. Het blijft in de basis een vervoersmiddel. Alle modificaties die dit te sterk beperken vind ik per definitie kansloos
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten