Privé heeft ie wat leukersPetrolhead Tom schreef:En dan de 335i naar prive Marc? Of ruil je hem in?

Privé heeft ie wat leukersPetrolhead Tom schreef:En dan de 335i naar prive Marc? Of ruil je hem in?
Nee de 335i gaat verkocht worden (iemand nog een toppertje??)wjn schreef:@Marc, dit was de Volvo waar je het over had.
De A6 Avant hybrid laat ook op zich wachten! Misschien wachten de fabrikant nog de wetgeving af in Europese landen. Als de grenzen voor bijtelling/wegenbelasting worden bijgesteld heeft dat veel gevolgen voor de mogelijke verkoop.Spijkerhard schreef:Omdat de V60 iets te klein is, vandaag de Mishubishi Outlander wezen bekijken.
Moest achteraan in de rij gaan staan om een folder te bemachtigen,, bij wijze van spreken.
2 verkopers en 4 verkoopgesprekken voor me. Ze hebben al 35 orders geschreven terwijl de PHEV nog niet eens proef te rijden is...
Volgende week een avondje een Outlander mee om proef te rijden en te zitten. Of er achterin een beetje te zitten is achterin....ik betwijfel het.
Waarom die V70 plug-in zo lang op zich laat wachten?
Tja, de definitieve optielijst/brochure is nog niet uit (eind februari dacht ik). Tot die tijd staat hier wat info: http://www.hooftman.nl/nieuws/710-prijz ... ybrid.htmlMarc RS4 schreef:Beetje bezig met de combo die ik ga bestellen....gelukkig hebben ze de V60 plug in hybride wel dik uitgerust.
majah...welke kleur? binnenkant??
Ik heb geen ervaring met Volvo....ff kloteren maar.
Welke combo ga jij bestellen Wouter?
Nee, dat rij-bemoeial hulpjes-pakket hoef ik ook niet....Marc RS4 schreef:Ik ben nog totaal blanco,ben niet gecharmeerd van de caspian blue of de rebel blue..misschien zwart..
Denk wel dat ik alle paketten erop neem...ben alleen nog niet overtuigd van het lane departure system...lijkt me nix.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten