Zit een beetje te twijfelen, is een heel net exemplaar.

Heeft hij een facelift of een pre-facelift? Ik heb een jaartje in een pre-facelift gereden. En heb me dat hele jaar ontzettend geërgerd aan de vertraging in het gaspedaal. Bij normaal gebruik merk je er niks van, maar als je sportief gaat rijden moet je gewoon een halve seconde eerder op het gas als je op het juiste moment wilt accelereren. Die van mij was dan weliswaar een 1.3 en geen 1.5Turbo, maar heb ook wel in een pre-facelift Turbo gereden en die had hetzelfde probleem.Ik heb weleens een stukje in zo'n ding gereden en dat viel mij niet helemaal tegen.
Degene waar ik de Clio van gekocht heb heeft toen zo'n Colt gekocht en dat bevalt 'm prima....stuurt natuurlijk niet net als de Clio, maar rijdt gewoon best en is ook redelijk snel.
Gewoon doen joh. Geweldige auto voor een mooie prijs. Blijft ie zo ook in 'de familie'.Joopieboy schreef:Mja ik rijd vrij veel snelweg, ben wel een snelweg rijder haha. Stukjes binnendoor moet natuurlijk ook wel kunnen. Huidige V40 doet 3000 toeren bij 120 en bij 4000 toeren is het ineens op en over...
Zit een beetje te twijfelen, is een heel net exemplaar.
Gebruikers op dit forum: Robbert92, S-RS, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 9 gasten