Snipe schreef:Fabian schreef:Schijnt wel dat hij in de basis "Volkswagen" kaal is uitgevoerd. Dus met wat pakketjes wordt t nog wel wat duurder......
Op Bimmerpost klagen ze steen en been dat de stoelen niet elektrisch verstelbaar zijn. Dan snap je toch gewoon niet hoe die i3 bedoeld is?
Maar ik ben benieuwd of je er binnenkort een op de oprit hebt. Lijkt me helemaal niet verkeerd als leasebak, al of niet met range-extender.
Er nog 1 krijgen blijkt geen probleem, we hebben er behoorlijk wat besteld en toebedeeld gekregen.
Nu nog regelen dat het mag, mijn leasecontract loopt pas over een jaar af. Maar denk dat de kostenbesparing over een periode van 3 jaar wel opweegt tegen de voortijdige beeindiging. Dus win/win situatie. De leaseregeling staat voortijdig wisselen niet toe, dus moet een directiebesluit worden. Willekeur willen ze voorkomen, maar er zijn al 2 collega's díe wel gewisseld hebben voor een Outlander Hybride om dezelfde reden. Dus willekeur voorkomen dat kan niet meer

en tsja, we moeten er zelf ook echt 1 hebben rijden in het wagenpark als je er zelf ook wat ervaring mee wilt opdoen toch? Zeker als 100% BMW onderneming. Dus even afwachten maar.
Scheelt me toch 3600 euro netto per jaar aan bijtelling die NIET maar de fiscus gaat maar in mn eigen achterzak verdwijnt. Dat is veel geld.