Martijn 5 pakken melk of 3 pakken melk? Zijn er nog 3 teveel. Zijn ze draadloos?
Robin Hartog schreef:Nee hoor, als jij liever een zwart scherm van 5 meter doorsnede in je kamer hebt hangen ipv twee mooie, wegwerkbare, speakertjes die een beter geluid geven; be my guest. Je argumentatie klopt alleen niet.
Dit dus.Rebel schreef: Of staat je tv precies tussen de beide muziek-speakers?
+1MartijnGizmo schreef:Precies, niets mis met een stel zuilen in de woonkamer...
nog een +1DDX schreef:Dit dus.Rebel schreef: Of staat je tv precies tussen de beide muziek-speakers?
Rob ziet zijn wereld als de wereld.Martijn_bmw schreef:Daar was ik inderdaad constant vanuit gegaan(en ook voor de meeste mensen, waaronder ikzelf, de dagelijkse werkelijkheid)
Ook jij hebt gelijk als je 2 zithoeken / woonkamers hebt en in een alleen TV kijkt en de andere al een (mooie) audioinstallatie hebt staan dat je dan voor de TV niet ook weer met aparte speakers etc. wil klooten...
maargoed ik was niet uit gegaan van die prijsklasse woningen
Waar heb je die Cambridge set vandaan als ik vragen mag of weet je een goedkoop adres?Martijn_bmw schreef:Je hebt duidelijk niet mijn link gelezen... ik heb het niet over een Bose 5.1 systeem maar over Cambridge Audio 2.1 Minx: 2 speakers van 15*8*8cm die je naast je tv kan zetten/hangen en een subje van 20*20*20cm.Rebel schreef:Ga deze maar eens luisteren, die pompt wel een snaarstrakke bass en sprankelend hoog, zonder 5 pakjes melk en zo'n lelijke black-box- flight-recorder in je woonkamer te zetten
http://www.flatpanelshd.com/review.php? ... 1263826711