Ik weet al hoe het rijdt. Maar ik ga toch even kijkenPennucciracing Luco schreef:nu op veronica bij topgear de 458
Hij klinkt als een beer, een brandende beer. Leuke quote, die ga ik onthouden.
Ik weet al hoe het rijdt. Maar ik ga toch even kijkenPennucciracing Luco schreef:nu op veronica bij topgear de 458
Die "grap" heb ik vandaag al 4 keer gehoord. Zelfs een man bij de wasbox begon er over. Geeft niks, ik had een hogedrukspuit in mijn hand.Sytze schreef:Dat brandende beer gedoe klopt ook wel volgens pagina 1.
Sytze schreef:![]()
Hopen dat de fotograaf gauw thuis komt vanavond.
Oh je woont naast MartijnGizmo?Captain_Kirk schreef:Sytze schreef:![]()
Hopen dat de fotograaf gauw thuis komt vanavond.
Of niet natuurlijk. Een leuk meisje zou hem goed doen. Weg achter die PC, geen energy drank meer en de wereld in.
(Bron : Martijn's moeder)
Nou. Dat heeft dan ook niet lang op zich laten wachten. Ik zal vanavond een kijken en mailen. Mijn vrouw heeft helemaal geen blond haar.JP schreef:Schitterend zo'n 458....Jammer alleen dat je continue achtervolgd wordt door peuters met gsmcamera's en pubers met iets duurder fotospul. Zag al dat hij op de importplaten ''gespot' was.
De R8 is wat degelijker maar ook wat saaier. De R8 heeft alle luxe en daarmee kun je makkelijk 1000km plus rijden en uitgerust uitstappen. Dat gaat in een 458 met wat meer moeite.Sytze schreef:Welke is luxer/mooier van binnen?
De R8 of de Pony? heb daar geen flauw idee van namelijk.
Sytze schreef:Ga je op vakantie? veel plezier dan!
Inmiddels koud en stijf. Ik had mijn vrouw een weekendje Kopenhagen beloofd. Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik maken om de auto in te rijden.Sytze schreef:Zit die daar nou nog???? arme schat.
3200 km staat er nu op de teller. De auto is ook nog maar 5 maanden jong. Nog 1 wijntje en dan naar bed.Sytze schreef:Toe maar! veel plezier dan!
Inrijden? voor jezelf zeker?,of is de km stand nog zo laag?
En ik heb me toch trek. Zou de pizzaman nog wakker zijn? Vis met pasta gegeten en ik heb drie minuten daarna al weer honger.Sytze schreef:Goed plan,ik haal me nog een biertje! :drinking:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten