e39 M5, ben het zat.
-
Re: e39 M5, ben het zat.
Nee, vind ik niks Joy, ben een sedan man. Daarbij vind ik dat bij zo'n Jag XK de wielen altijd teveel naar binnen staan.
XJR van Steve heb ik ook aan zitten denken, maar dan het nieuwere type. Alu body geloof ik?
Deze zeg maar:
KLIK
XJR van Steve heb ik ook aan zitten denken, maar dan het nieuwere type. Alu body geloof ik?
Deze zeg maar:
KLIK
-
Meen je niet, staan die al voor dat geld te koop? Moet wel zeggen dat ik dit toch wel de minste uitvoering van het laatste design vind. Auto is te hoog, staat te hoog. Weet het niet. Koop dan zo'n heerlijke foute

- Petrolhead Tom
Zo'n XJR met die alu body is echt te gek! 

-
Oude Jag's begin ik niet aan, we hebben er in de jaren '80 een paar gehad... drama
S-Type R toch ook wel gaaf hoor, alu-XJR ook gaaf.
Zijn er nog 8.32's te koop? (over drama gesproken)
S-Type R toch ook wel gaaf hoor, alu-XJR ook gaaf.
Zijn er nog 8.32's te koop? (over drama gesproken)
- Dennis Cavallino
Komt dat niet door de foto op die marktplaats advertentie? Irl ogen ze laag en plat. Heerlijke auto's. Het model ervoor vind ik ook gaaf.Ruben schreef:Meen je niet, staan die al voor dat geld te koop? Moet wel zeggen dat ik dit toch wel de minste uitvoering van het laatste design vind. Auto is te hoog, staat te hoog. Weet het niet.
- Joy
XJ-R heb ik altijd al mooi gevonden. Jaren geleden tijdens een stortbui ben ik in een XJ-R gekropen die in de showroom stond van een Volvo-dealer. Geweldig wat een gevoel zo een interieur je geeft. En als je dan die lage taille ziet met die neus alsof het begin van een vuist in de maak is... heerlijk 

-
man, blijf toch lekker genieten van die E39! heb in een topic eens wat foto's van je M5 gezien en dat ding ziet er echt superstrak uit. juist het cruisen op wat mindere snelheden lijkt me heerlijk met dat ding! zag er laatst nog een op een 80km weg, echt een mooi apparaat. heb zelf geen ervaring met die mafkezen die je de hele tijd willen inhalen, wel vaak mensen die je vreemd aankijken als je 80 of 100 doet; zo van "waarom koop je dan zo'n auto?" wat ik wel uiterst irritant vind is dat mensen je constant vragen of het een "echte" M is
pak die auto gewoon op een zondag middag en ga lekker even een uurtje knallen

pak die auto gewoon op een zondag middag en ga lekker even een uurtje knallen

-
Dit weekend gaan we het weer proberen, nu met minimaal 3000 toeren. 8)
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
En dan de koppeling met een klap loslaten?

-
- Auto: E63 M6
jou verhaal komt mij bekend voor marcel,sinds ik in het bezit ben van de m5 nu plus minus 1,5 maand al de nodige uitdagers gehad.als de ruimte er voor is en de tegenstander lijkt me de moeite waar dan geef ik wel even wat gas
wat mij vooral is opgevallen hoeveel mensen de m5 waarderen zoveel mensen komen even een kijkje bij de auto nemen en even een praatje maken,van jong tot oud van bij de benzine pomp tot mensen bij het werk.vandaag moest ik naar schiphol toch zo`n kleine 400 km op en neer van waar ik woon
m5 vol getankt en vanmorgen vroeg op weg de heen weg was het heel erg rustig op de weg dus we konden lekker door rijden.de terug weg was het ook aardig rustig dus ook lekker gas kunnen geven op een gegeven moment zie ik een opel calibra in mn spiegel naderen ik reed zeker wel 170 die kroop zo dicht op mn bumper daar paste zeker geen mini meer tussen.dus ik laat hem er voorbij gaat ie weer voor me rijden met 120 en zo ging het dus een tijdje door op een gegeven moment 1 keer goed door getrokken even bij de 170 terug in zn 4 en vol het gas erop
bye bye vervelende calibra en je gelooft het niet 20 km verder hing die weer op mn bumper.op een gegeven moment zag ik dat ie eraf ging bij een tank station dus ik er ook af parkeer de m5 naar de calibra stap uit en loop gelijk op de calibra af zie daar 2 broekjes in zitten die elkaar al wat zaten aan te kijken
klop op zn raam,raam gaat naar beneden ik zeg zo tegen de bestuurder nou nu staan we allebei stil stap even uit dan kan je even wat beter kijken
met een stotterende stem word mij gevraagd wat ik daar precies mee bedoel.ik zeg tegen dat ventje nou je hangt continu zo dicht op mn achterbumper je wil vast mn auto even goed bekijken of vind je dat normaal om zo dicht op iemand te gaan rijden met zulke snelheden? neej meneer niet echt toch raar heb het je namelijk meerdere keren zien doen bij mij waarom dan? ja dat weet ik eigenlijk niet meneer
er stonden ondertussen al wat mensen te kijken naar ons dus het werd hoog tijd om weer verder te gaan nog 1 keer gevraagd of die niet even goed wou kijken nu die toch stilstond maar daar bedankte hij voor 

-
LOL @ Speedy25, die aanpak kende ik nog niet
Bij mij worden er de laatste tijd alleen maar foto's gemaakt die snel op autogespot worden gezet. Mijn vorige M5 stond er wel een keer of 6 op. Van mijn huidige M5 stonden er al na 2 dagen foto's online genomen vanuit mijn tuin
Als ik met de auto op pad ben vind ik het niet zo erg maar niet voor de deur met GPS en prijs erbij. Juist nu in mijn vorige M5 in januari is gestolen zit je niet op die aandacht te wachten
Bij mij worden er de laatste tijd alleen maar foto's gemaakt die snel op autogespot worden gezet. Mijn vorige M5 stond er wel een keer of 6 op. Van mijn huidige M5 stonden er al na 2 dagen foto's online genomen vanuit mijn tuin

Als ik met de auto op pad ben vind ik het niet zo erg maar niet voor de deur met GPS en prijs erbij. Juist nu in mijn vorige M5 in januari is gestolen zit je niet op die aandacht te wachten