VOC mentaliteit
- Snipe
-
Re: VOC mentaliteit
Sorry ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen jammer
heb een vraag aan de modorators/beheerders deze site
wat mij betreft mogen jullie mijn overtollige berichten wel weer verwijderen
had toch een klein beetje medeleven/begrip/actie verwacht
maar jah
onze zoon is nu eenmaal niet in machte om een race/bolide te rijden
wat nog steeds zijn allergrootste wens blijft/is
maar hij zeer blij en een gelukkige kerel van 22 is met een
Ligier X-TOO R Sport DCI 2009
heb een vraag aan de modorators/beheerders deze site
wat mij betreft mogen jullie mijn overtollige berichten wel weer verwijderen
had toch een klein beetje medeleven/begrip/actie verwacht
maar jah
onze zoon is nu eenmaal niet in machte om een race/bolide te rijden
wat nog steeds zijn allergrootste wens blijft/is
maar hij zeer blij en een gelukkige kerel van 22 is met een
Ligier X-TOO R Sport DCI 2009
- RVV
Beste Moeder, compassie vragen/verwachten over een situatie waarvan de feiten niet bekend zijn? En helaas is een kant van het verhaal een halve waarheid.
Ik denk dat het meerendeel van de bezoekers uw zoon al het geluk van de wereld gunt met zijn electrowagen. Dat u/hij een vervelende situatie mee maakt doet daar niets aan af.
Als u zoon graag zou willen meerijden in een sport of raceauto, dan wil ik hem uitnodigen om 28 september te komen naar onze circuitdag op het racecircuit van Zandvoort. Die dag rijden veel ervaren racecourreurs en daarvan zijn er mensen bereid om uw zoon mee te nemen om een echte ervaring in een sportauto op te doen. Vanzelfsprekend zijn hier voor u zoon geen kosten aan verbonden. Laat slechte en negatieve ervaringen die uw zoon zijn overkomen achter u en richt vooral op de leuke en postieve dingen zoals een dag aanwezig zijn op een echt racecircuit. Ik weet zeker dat hij de dag van zijn leven zal hebben. Wilt u meer informatie mail mij dan op rico@driving-fun.com
Ik denk dat het meerendeel van de bezoekers uw zoon al het geluk van de wereld gunt met zijn electrowagen. Dat u/hij een vervelende situatie mee maakt doet daar niets aan af.
Als u zoon graag zou willen meerijden in een sport of raceauto, dan wil ik hem uitnodigen om 28 september te komen naar onze circuitdag op het racecircuit van Zandvoort. Die dag rijden veel ervaren racecourreurs en daarvan zijn er mensen bereid om uw zoon mee te nemen om een echte ervaring in een sportauto op te doen. Vanzelfsprekend zijn hier voor u zoon geen kosten aan verbonden. Laat slechte en negatieve ervaringen die uw zoon zijn overkomen achter u en richt vooral op de leuke en postieve dingen zoals een dag aanwezig zijn op een echt racecircuit. Ik weet zeker dat hij de dag van zijn leven zal hebben. Wilt u meer informatie mail mij dan op rico@driving-fun.com

-
^^ +500,
Nice words Rico!
Nice words Rico!

- Niels
- Auto: Prius+