En dan heb ik het over letsel/schade tegenpartij...
Neem aan dat je daar al eens goed over na hebt gedacht..?

En wanneer ga je die auto van je eens mooi maken dan?
Ben zeer benieuwd!
Hoeveel PK heeft een 520i 12v dan..??!! Meer dan 115 in iedergeval toch..??Sebring NL schreef:Mijn auto heb ik gehad toen die 8 jaar oud was, van 110dkm naar 255dkm gereden, en elke 518 waar ik m tegen probeerde was sneller. de 12v is gewoon te licht voor 1600 kilo E34. E30 weegt 1100.
Heb momenteel de "dubbele" 518 E34
EN dat zegt de BenzBoybenzbob schreef:lachen... daar is Kaantje weer... Op verschillende forums is meneer al met veel ruzie weggegaan.
Stoer doen met dit soort 'hokken' kan ik allesbehalve waarderen. Ik rij liever een nette E46 316i in nette originele staat dan zo'n hok met toevallig een dik blok..
In albanie hebben ze daar een mooie uitspraak voor: vrij vertaald: 'poep met bloemen'
Kaan een Marokkaans naam? Nee hoor..Sebring NL schreef:vanwaar je naam Kaantje?
zou eerder denken dat je dan uit Marokko komt?
+veelMartin van der Zwaard schreef:En dit is nou net waarom BMW zo'n fout imago heeft gekregen......
wehehhee thanksSebring NL schreef:dacht meer MarokKaantje
Gengis Khan is idd bekend. Hij zou trots op je zijn :banaan:
Sebring NL schreef:Hoor vaak de horrorverhalen over verzekeraars.
Heb zelf jarenlang in schadeafdeling gewerkt, nog nooit meegemaakt dat verzekeraars kwamen kijken bij een auto die schade aan een derde heeft veroorzaakt. En dan praat ik over langdurig letsel etc. Bovendien zien ze bij de RDW niet eens het verschil tussen een 550i en een 525d dus zou me niet zo'n zorgen maken om de mensen met de meest ironische naam ooit, namelijk ' experts '
En neem aan dat Kaantje zn wagen niet All-Risk is.
ik maakte me er al zorgen om toen ik dat tasje zag liggen.Kaantjee schreef:Gele BMW:
)
Serieus?jos_br schreef:Sebring NL schreef:Hoor vaak de horrorverhalen over verzekeraars.
Heb zelf jarenlang in schadeafdeling gewerkt, nog nooit meegemaakt dat verzekeraars kwamen kijken bij een auto die schade aan een derde heeft veroorzaakt. En dan praat ik over langdurig letsel etc. Bovendien zien ze bij de RDW niet eens het verschil tussen een 550i en een 525d dus zou me niet zo'n zorgen maken om de mensen met de meest ironische naam ooit, namelijk ' experts '
En neem aan dat Kaantje zn wagen niet All-Risk is.
Wel vreemd dat de eerste de beste politie bij wegmisbruikers dit verschil wél ziet..............
Jos.
Tasje, telefoon en portemonnee zijn alle 3 niet van mij..berry schreef:ik maakte me er al zorgen om toen ik dat tasje zag liggen.Kaantjee schreef:Gele BMW:
)
En de stand van de bestuurdersstoel
Als je Barry uit Venlo bedoeld.. Bullshit.jos_br schreef:
Wel vreemd dat de eerste de beste politie bij wegmisbruikers dit verschil wél ziet..............
Jos.
Driften doe ik wel met de witte hok, de gele is een cruiser... Maar een Sedan heeft zowiezoo een grotere dashboard dan een coupe en kortere deuren waardoor de B stijl al gauw op de zelfde lijn zit als je schouder..Sebring NL schreef:Als je de grootste niet bent, snap ik het helemaal niet Khan!
Gestrekte armen richting het stuur, en geen zicht tijdens het driften dankzij de B-stijl
Kaantjee schreef:Als je Barry uit Venlo bedoeld.. Bullshit.jos_br schreef:
Wel vreemd dat de eerste de beste politie bij wegmisbruikers dit verschil wél ziet..............
Jos.
Qua uiterlijk zit er GEEN EEN ENKELE verschil tussen een M50 320i 325i en 328. Behalve vanons/non-vanos. EN geen enkele verschil tussen de M52 320i, 323i, 328i. Zelfs de M50 en M52 verschillen onderling niks behalve de olievuldop bij de M50 aan de achterkant van het blok en de M52 aan de voorkant bevind. EN de inlaatspruitstukken, maar zelfs die kun je onderling wisselen.
Tja.. En verschil tussen diesel en benzine? Geluid zegt genoeg of niet?
-Edit-
Op de M-Power plastic kap op de kleppendeksel (wat je met 2 schroefjes kunt wisselen), zit er ook absoluut geen enkel verschil in de US M3 blok en een 320i blok qua uiterlijk. Schroef de BMW kap op de kleppendeksel en geen hond ziet het verschil.