Tijd voor een kleine update denk ik zo...
3000 kilometer geleden het grijze ding een grote beurt gegeven, na het vervangen van het brandstoffilter ineens diesellekage
Bleek het plastic t-stukje te zijn dat je hier op drukt, was een haarscheurtje in ontstaan. Bij koude motor nergens last van en warm kwam er wel diesel uit. 22 euro armer en het euvel was over
Week of 2 erna de remschijven voor vervangen voor een setje Brembo Max, waren een euro duurder dan een setje gewone tijdens een aanbieding dus dan maar Max erop
Remt verder prima en ziet er nog grappig uit ook.
Alleen vorige week een besluit genomen....de Ibiza gaat er hoogstwaarschijnlijk binnen max een maand of 2 uit.
Heb een auto nodig waar meer achter kan, wilde sowieso stiekem al een tijdje wat groters rijden en de last van mijn rug de laatste tijd heeft dat doen besluiten. Is nog even in afwachting van mijn contract op het werk, maar zodra dat positief is dan gaan we echt serieus kijken voor iets anders.
Voor 99,9% zeker weer terug naar een Zweed, al eens een S60 D5 uit 2003 gehad en aangezien mijn ouders ook nog een S60 rijden is de keuze daar wederom op gevallen.
Rijd best aardig, vind ze zelf erg mooi zowel vanbinnen als vanbuiten en er mag 1600 kilo achter. Tel daarbij de geweldige stoelen op en we zijn al goed op pad

Keuze zal worden op een 2.4D 163 pk of D5 met 185 pk uit 2006/2007. Als het daadwerkelijk zover is zal ik er nog wel een nieuw topic voor maken en 1 ding is al zeker... ook deze auto gaat gewoon minimaal een Ringdoop krijgen