
Ben benieuwd Paulus.
Het luie zweet er wat uit.Paul schreef:Hahah, werk is idd maar 400mtr.... maar 800mtr x 28 dagen nu al ofzo.. is best eindje wandelen hoor![]()
Zaterdagavond zal ie er wel staan Rutger....
Je gaat dus in een trainingspakje naar het werkPaul schreef:Hahah, werk is idd maar 400mtr.... maar 800mtr x 28 dagen nu al ofzo.. is best eindje wandelen hoor![]()
Zaterdagavond zal ie er wel staan Rutger....
klopt is met opzet dat dit materiaal zachter is bij de rs en s modellenJarno schreef:Pas ook op met orginele Audi velgen.René Kloeze schreef:Ja.....die rijden ook op de "le mans" .....die staan allemaal op velgen uit China...ik heb het over de 20" real deal![]()
Er is een tijd geweest dat zelfs Audi ze inkocht in China...
En wel voor de typen S en RS...![]()
En ja hier hebben we ervaring mee, twee kromme wielen onder
de RS4 tijdens een ritje over een B-weggetje in Tolbert... door een hobbeltje te nemen
met een kleine 140 km/h...
http://www.wheeltrim.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ter bescherming van het onderstel??richardk schreef:klopt is met opzet dat dit materiaal zachter is bij de rs en s modellenJarno schreef:Pas ook op met orginele Audi velgen.René Kloeze schreef:Ja.....die rijden ook op de "le mans" .....die staan allemaal op velgen uit China...ik heb het over de 20" real deal![]()
Er is een tijd geweest dat zelfs Audi ze inkocht in China...
En wel voor de typen S en RS...![]()
En ja hier hebben we ervaring mee, twee kromme wielen onder
de RS4 tijdens een ritje over een B-weggetje in Tolbert... door een hobbeltje te nemen
met een kleine 140 km/h...
http://www.wheeltrim.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ter bescherming van het onderstel??[/quote]Martijn_bmw schreef: klopt is met opzet dat dit materiaal zachter is bij de rs en s modellen
yes.. audi heeft voor de s en de rs modellen een zachtere legering gekozen omdat het goedkoper is een velg te vervangen dan een onderstelrichardk schreef:ter bescherming van het onderstel??Martijn_bmw schreef: klopt is met opzet dat dit materiaal zachter is bij de rs en s modellen
Jarno schreef:yes.. audi heeft voor de s en de rs modellen een zachtere legering gekozen omdat het goedkoper is een velg te vervangen dan een onderstelrichardk schreef:ter bescherming van het onderstel??Martijn_bmw schreef: klopt is met opzet dat dit materiaal zachter is bij de rs en s modellen
dit merk je met polijsten ook
Jarno schreef:Sorry Richard, maar ik heb in die tijd een hele andere verklaring gekregen.
Ook heb ik het een aantal weken geleden met " mijn " velgenspecialist
over dit onderwerp gehad.
Ook hij kende dit onderwerp heel goed...
Imitatie velgen met dezelfde kenmerken erin geëtst, standaard af fabriek van Audi.
Dit heeft Audi veel kopzorgen (en claims)opgeleverd...![]()
Is BBS daarom later omgevallen ???
Goedkoop... Duurkoop.
Alle markten willen dienen kan niet, zijn ze achter gekomen...
Gebruikers op dit forum: mark123 en 5 gasten