M5 is verkocht en iets nieuws
- RVV
-
Re: M5 is verkocht en iets nieuws
Weet niet wat ik van die zwarte velgen moet vinden. Verder denk ik hele leuke keuze 

- Knot
Rico haakte er idd wel hier en daar op in.
Geen verkeerde auto hoor en het hoeft niet persé altijd M te zijn, 3.0si is een pracht van een motortje, dat weet je uit ervaring.
Geen verkeerde auto hoor en het hoeft niet persé altijd M te zijn, 3.0si is een pracht van een motortje, dat weet je uit ervaring.
-
SUPER!
Wel lelijke velgen.
Wel lelijke velgen.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Veel plezier ermee............. 

- Fasteddie2
...dus de kosten is DE reden dat je 'm weggedaan hebt ?Overigens is/was de M5 een erg fijne auto, eigenlijk kan ik qua rijden weinig negatiefs er over vertellen, kosten zijn alleen wel fors, dat wist ik, maar na bijna 2 jaar heb je het allemaal wel een beetje gezien.
....of is het echt uitgekeken zijn ?...in dat laatste geval, waar ben je dan precies op uitgekeken ?
- dvh
Mooi !
Mooie wintervelgen gelijk
Mooie wintervelgen gelijk

- markk
Geen cabrio ? Tsss, nou over 2 jaar dan 
Zwarte velgen zijn wat mij betreft no-go, verder helemaal goed.
(Ik heb nog wel originele 18" e46 M3 velgen + banden liggen in de schuur
)
*LOL* -> Setje BBS of CSL velgen zal 'em af maken...
3.0si is 265pk atmo, zelfde wat in m'n vrouw d'r 130i ligt ? Ook ongeveer zelfde gewicht dus zelfde prestaties ?
Mark.

Zwarte velgen zijn wat mij betreft no-go, verder helemaal goed.
(Ik heb nog wel originele 18" e46 M3 velgen + banden liggen in de schuur

*LOL* -> Setje BBS of CSL velgen zal 'em af maken...
3.0si is 265pk atmo, zelfde wat in m'n vrouw d'r 130i ligt ? Ook ongeveer zelfde gewicht dus zelfde prestaties ?
Mark.
- Knot
Motor is toch super, wil lekker in de toeren en toch meer het GT gevoel dan het M "gejank"?
CSL wielen zoals Bart die heeft vind ik het mooiste staan!
CSL wielen zoals Bart die heeft vind ik het mooiste staan!
- Ravin ///M
Heel gaaf Rico! Ik ben heel (heel) benieuwd naar je bevindingen!
-
OnlineMartijn_bmw
heel gaaf! ben benieuwd hoe deze bevalt na het M5 monster
vind die zwarte wielen ook nog wel wat hebben ondanks dat het fout staaat

vind die zwarte wielen ook nog wel wat hebben ondanks dat het fout staaat

-
Veel plezier met deze BMW Rico. 

- Knot
Auto ligt wel een beetje in dezelfde prijsklasse toch?
- Robin Hartog
Dus wanneer begin jij weer aan je teaser-gespam?Snipe schreef:Pfffffffffft. Met zoveel teasers moest het ook wel een BMW zijn..!

Edit: OMG, natuurlijk een coupe, excuus.

- RVV
De velgen zijn gewoon standaard BMW velgen, maar zwart gespoten. Vind het zelf wel 'passen'. Denk dart de vorige eigenaar het een beetje heeft afgeleid van de concept die in 2005 werd getoond.
Persoonlijk ben ik altijd erg gecharmeerd geweest van de Z4 coupe. In 2005 vond ik de concept al erg mooi. Het is natuurlijk een onpraktisch ding waar je geen ruk aan hebt. Maar toen ik vanmiddag een stukje reed met de auto viel me op dat je erg veel rijplezier er voor terug krijgt. Befaamde 3 liter die ik al 2 keer eerder in de 130i heb gehad heb ik altijd al een pareltje gevonden. Hele fijne combi. Wil het wel een keer proberen. Bleef ook weinig over bij BMW wat ik nog niet heb gehad
Deze auto is natuurlijk op geen enkele manier te vergelijken met een M5, het is zeker ook geen alternatief. Waarom dan toch de M5 weg gedaan? Kosten is de ene kant, maar de manier waarop ik de M5 benutte de andere kant. M5 300 km met een tank, 330d 800 tot 850 km met een tank. Lange afstandsritten pakte ik altijd al de 330d, saaie ritten on the flow in een M5 en dan met 1 op 6 hoge verbruikskosten.. dan pak je vanzelf de 330d die ook nog eens heerlijk rijd voor dit soort werk. Daarbij speelt dat ik bij die lange afstandsritten bijna altijd met het gezin op pad ben. Dan rij je in principe (ik tenminste wel) altijd rustig.
Het gevolg was dat de M5 vooral thuis stil stond en door de vrouw werd gebruikt als boodschappenauto. Ikzelf pak niet echt vaak meer de M5 om even te hooliganen. Sterker nog dat deed ik al bijna een jaar niet meer
. CBR10 was eigenlijk het laatste echte feestje met de M5.
Ik overwoog om een 325i of 330i te kopen (e90) maar zag er niet een staan die me aanstond. Of ze waren veel te duur. De Z4 coupe kwam ik bij toeval tegen. En ik dacht, voor woon werk, en daarnaast toch nog een auto met voldoende DF, straks op de trackdays ed. Laat ik het een keer proberen. De 330d blijft gewoon staan voor datgene wat die prima kan, de gezinswagen uithangen. De Z4 coupe voor de lol. Zal wel geen huwelijk voor het leven zijn
Dus volgend jaar weer op DF te koop voor de liefhebber 
Persoonlijk ben ik altijd erg gecharmeerd geweest van de Z4 coupe. In 2005 vond ik de concept al erg mooi. Het is natuurlijk een onpraktisch ding waar je geen ruk aan hebt. Maar toen ik vanmiddag een stukje reed met de auto viel me op dat je erg veel rijplezier er voor terug krijgt. Befaamde 3 liter die ik al 2 keer eerder in de 130i heb gehad heb ik altijd al een pareltje gevonden. Hele fijne combi. Wil het wel een keer proberen. Bleef ook weinig over bij BMW wat ik nog niet heb gehad

Deze auto is natuurlijk op geen enkele manier te vergelijken met een M5, het is zeker ook geen alternatief. Waarom dan toch de M5 weg gedaan? Kosten is de ene kant, maar de manier waarop ik de M5 benutte de andere kant. M5 300 km met een tank, 330d 800 tot 850 km met een tank. Lange afstandsritten pakte ik altijd al de 330d, saaie ritten on the flow in een M5 en dan met 1 op 6 hoge verbruikskosten.. dan pak je vanzelf de 330d die ook nog eens heerlijk rijd voor dit soort werk. Daarbij speelt dat ik bij die lange afstandsritten bijna altijd met het gezin op pad ben. Dan rij je in principe (ik tenminste wel) altijd rustig.
Het gevolg was dat de M5 vooral thuis stil stond en door de vrouw werd gebruikt als boodschappenauto. Ikzelf pak niet echt vaak meer de M5 om even te hooliganen. Sterker nog dat deed ik al bijna een jaar niet meer

Ik overwoog om een 325i of 330i te kopen (e90) maar zag er niet een staan die me aanstond. Of ze waren veel te duur. De Z4 coupe kwam ik bij toeval tegen. En ik dacht, voor woon werk, en daarnaast toch nog een auto met voldoende DF, straks op de trackdays ed. Laat ik het een keer proberen. De 330d blijft gewoon staan voor datgene wat die prima kan, de gezinswagen uithangen. De Z4 coupe voor de lol. Zal wel geen huwelijk voor het leven zijn

- Bijlagen
-
- BMW-Z4_Coupe_Concept_2005_1600x1200_wallpaper_03.jpg (75.5 KiB) 187 keer bekeken
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Met zo`n voorgeschiedenis aan BMW`s is het nog lastig ook om niet in herhaling te vallen.............. 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Mooi ding, maar die zwarte wielen zijn te klein en misschien iets te zwart 

-
Gefeliciteerd Rico. Gaaf ding!!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Mooi ding man, ben geloof ik de enige die die zwarte velgen wel mooi vindt, zeker in combinatie met de kleur van de auto. Enjoy. 

- Robin Hartog
FF Z4M velgen kopen. Zal een stuk beter staan. 

-
OnlineMartijn_bmw
Mooi verhaalRVV schreef:De velgen zijn gewoon standaard BMW velgen, maar zwart gespoten. Vind het zelf wel 'passen'. Denk dart de vorige eigenaar het een beetje heeft afgeleid van de concept die in 2005 werd getoond.
Persoonlijk ben ik altijd erg gecharmeerd geweest van de Z4 coupe. In 2005 vond ik de concept al erg mooi. Het is natuurlijk een onpraktisch ding waar je geen ruk aan hebt. Maar toen ik vanmiddag een stukje reed met de auto viel me op dat je erg veel rijplezier er voor terug krijgt. Befaamde 3 liter die ik al 2 keer eerder in de 130i heb gehad heb ik altijd al een pareltje gevonden. Hele fijne combi. Wil het wel een keer proberen. Bleef ook weinig over bij BMW wat ik nog niet heb gehad![]()
Het gevolg was dat de M5 vooral thuis stil stond en door de vrouw werd gebruikt als boodschappenauto. Ikzelf pak niet echt vaak meer de M5 om even te hooliganen. Sterker nog dat deed ik al bijna een jaar niet meer. CBR10 was eigenlijk het laatste echte feestje met de M5.
Ik overwoog om een 325i of 330i te kopen (e90) maar zag er niet een staan die me aanstond. Of ze waren veel te duur. De Z4 coupe kwam ik bij toeval tegen. En ik dacht, voor woon werk, en daarnaast toch nog een auto met voldoende DF, straks op de trackdays ed. Laat ik het een keer proberen. De 330d blijft gewoon staan voor datgene wat die prima kan, de gezinswagen uithangen. De Z4 coupe voor de lol. Zal wel geen huwelijk voor het leven zijnDus volgend jaar weer op DF te koop voor de liefhebber

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Gefeliciteerd Rico! mooi ding
en idd leuk voor trackdays daar kan je mooi deze velgen voor gebruiken..
Voor je straatbanden svp andere velgen ik vind het ook geen potje..

Voor je straatbanden svp andere velgen ik vind het ook geen potje..
- Downforce Hans
Heb je kans om een echte auto te kopen, koop je en kappers auto........nou, toch veel plezier er mee...... 

-
Kappers-Fun.comDownforce Hans schreef:Heb je kans om een echte auto te kopen, koop je en kappers auto........nou, toch veel plezier er mee......

- RVV
hahaha kappersauto is natuurlijk de roadster
Over de velgen, ik kijk het eerst even aan. CSL velgen lijkt natuurlijk über, maar voor hetzelfde geld geef ik dit ding over een half jaar een schop.