gespot bij kartfabriek in maarssen

creapy telefoonpic:
grappig, ik was er ook met een vrijgezellenfeest, zaten jullie in de andere hoek (rechts achterin)Reind schreef:Ik was daar tijdens een vrijgezellenfeest. Leuke baan, goede karts en horeca. Tussen het rammen van de vrijgezel door reed ik een 51 nogwat. Door al dat lompe gedoe was er om het rondje wel een gele vlag wat het neerzetten van een snelle tijd niet makkelijk maakt. Ik denk dat een 50 hoog wel haarbaar was geweest.
Afgelopen weekend weer veel kilometer met de 330d gemaakt en wat is het toch een lekker bak. Maat van me heeft een Nissan skyline en was erg onder de indruk van de touring. Vooral het koppel maakt het een heerlijke daily. Het probleem van snelle auto's is meestal dat ze zoveel verbruiken. De 330d heeft een perfecte combi snelheid en verbruik.
Ik heb hem ook op MP gezet. Ben benieuwd hoeveel hassans en tarkans ik aan de lijn krijg......
jullie konden idd best herrie makenReind schreef:Yep, die schreeuwende Tukkers recht achterin waren wij........![]()
In het oosten isdat gedrag heel normaal haha. Ik was met de Bimmer omdat ik de volgende dag een wedstijd had en na het karten weer richting huis ben gegaan.
ErikS schreef:Geinig, ik was er ook met een vrijgezellenfeest, en wel de mijne....![]()
Ik mocht karten in een supermario pak...![]()
(Overigens zaten we bij ons met zulke grote groepen @ de baan, dat echt snelle rondes maken er niet bij was inderdaad.... Gewoon allemaal gekloot en minimaal 5/6 man per rondje die je echt ophouden...
ErikS schreef:Ik kreeg olie op m'n bandjes...... Was alsnog sneller dan de rest....
Wat zit erin? Ook een Philips D2S net zoals bij mijn X5? Bij de stealert ongetwijfeld heel duur, maar ik heb er hier recent twee besteld. Zelfde Philips-lampjes en stuk goedkoper als bij de dealer. Geen reden om te gaan prutsen met niet origineel aftermarket spul...Reind schreef:Sinds vandaag is er een xenon lampje stuk. Nu zijn die orgineel behoorlijk aan de dure kant. Nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met die aftermarket lampjes van zeg €40.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot] en 9 gasten