
335i coupe
-
- Berichten: 55099
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ik las vanochtend in de Autovisie dat een journalist vindt dat als je comfort wil in een BMW, dat je dan een Audi moet kiezen.
Wat een onzin!
Ik vind die auto's op runflat banden, of het nou een 1 of 7 serie zit, op het randje van 'lekker' qua comfort. En comfort is toch een belangrijk punt als je je auto dagelijks gebruikt. Die banden zijn er de oorzaak van dat mensen op lange termijn een negatief(ver) gevoel overhouden aan hun auto. Maar om nou direct op Audi over te stappen....
Anyway, een Coupé is in mijn ogen niet per sé een sportwagen, maar vaak meer een Gran Turismo. Die mogen best een stukkie comfortabeler zijn. Mijn eigen 535 met gele Koni's is ook net op het randje van wel fijn/niet fijn. Met bilsteins heb je dat probleem niet, maar het blijft dan in mijn ogen toch nog een sportieve auto. Dus ik zie het probleem niet van meer comfort.
Als je hardcore wilt, kies je toch een ///M. Of een 'basismodel' met een onderstel upgrade, zoals Adje heeft gedaan. Dan heb je de auto precies zoals je wilt. Blijft stom dat een dealer dat niet af-fabriek levert, maar goed.
Wat een onzin!
Ik vind die auto's op runflat banden, of het nou een 1 of 7 serie zit, op het randje van 'lekker' qua comfort. En comfort is toch een belangrijk punt als je je auto dagelijks gebruikt. Die banden zijn er de oorzaak van dat mensen op lange termijn een negatief(ver) gevoel overhouden aan hun auto. Maar om nou direct op Audi over te stappen....

Anyway, een Coupé is in mijn ogen niet per sé een sportwagen, maar vaak meer een Gran Turismo. Die mogen best een stukkie comfortabeler zijn. Mijn eigen 535 met gele Koni's is ook net op het randje van wel fijn/niet fijn. Met bilsteins heb je dat probleem niet, maar het blijft dan in mijn ogen toch nog een sportieve auto. Dus ik zie het probleem niet van meer comfort.
Als je hardcore wilt, kies je toch een ///M. Of een 'basismodel' met een onderstel upgrade, zoals Adje heeft gedaan. Dan heb je de auto precies zoals je wilt. Blijft stom dat een dealer dat niet af-fabriek levert, maar goed.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo`n auto moet gewoon strak zijn, en dat van fabriek af. Ga je weer mega € neerleggen, is het nog niet goed. Daar kan ik niet zo goed tegen. Oplossing zou dan kunnen zijn dat je optioneel meerdere soorten aanbiedt, of een electronisch regelbaat onderstel, dan kan iedereen het instellen naar eigen smaak.
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
Niet iedereen houdt van gestuiter, ook al neem je de bocht weleens wat vlotter. Wat dat betreft ben ik het wel met Cav eens. Het mag best een beetje strak op de weg liggen, maar als op een klinkerweg de vullingen uit je mond stuiteren en je elke drempel in je spiegels moet kijken op er toevallig een(lees:jouw) bumper op de weg ligt, dan bedank ik ervoor. Dan veel liever comfort. We hebben het over een auto voor de openbare weg. Natuurlijk denken sommigen daar anders over, maar ik hoop dat beiden voor hun voorkeursonderstel kunnen kiezen.
EDIT: Ik zeg dus ook niet dat sportief niet zonder comfort kan, maar sportief kan zeker zonder extreem stug te zijn.
EDIT: Ik zeg dus ook niet dat sportief niet zonder comfort kan, maar sportief kan zeker zonder extreem stug te zijn.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Joy
- Berichten: 10870
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Promofilmpje van de 335i liet wel een aardige uitlaatbrom horen. Viel me op omdat het gros van de BMW-6-pitters nauwelijks hoorbaar zijn.
Dit is duidelijk wel weer een auto die ik in het echt moet zien. Op sommige foto's is het fappen ohne ende maar er zitten ook shots bij dat ik de achterkant geheel uit de toon vind vallen.
Dit is een mooie:
[IMG:512:384]http://i19.photobucket.com/albums/b188/jjelli/fap.jpg[/img]
Dit is duidelijk wel weer een auto die ik in het echt moet zien. Op sommige foto's is het fappen ohne ende maar er zitten ook shots bij dat ik de achterkant geheel uit de toon vind vallen.
Dit is een mooie:
[IMG:512:384]http://i19.photobucket.com/albums/b188/jjelli/fap.jpg[/img]
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ik heb nu heel veel foto's bekeken, maar de auto overtuigd nog steeds niet, een 1 serie of een 3 serie sedan hoeven geen fotomodellen te zijn, maar een coupe moet gewoon een ongekende schoonheid in zich hebben. Dat had de e46 coupe perfect, alle uitvoeringen. Maar de e92 coupe (nog) niet. Mischien dat ik IRL mijn mening zal bijstellen, maar voorlopig blijft de e46 coupe de mooiste reeks van de afgelopen 15 jaar.
Voordat ik de E46 M3 kocht overwoog ik nog om een 335i coupe te nemen, maar ik ben blij dat ik voor de huidige keuze ben gegaan. Wat natuurlijk niet uitsluit dat ik in de toekomst ooit een e92 zal kopen. Maar die kans acht ik zeer klein, veel eerder een coupe op basis van de 1 serie, waarvan ik denk dat die auto een waardigere opvolger zal zijn van de e46 coupe reeks dan de e92 coupe.
Voordat ik de E46 M3 kocht overwoog ik nog om een 335i coupe te nemen, maar ik ben blij dat ik voor de huidige keuze ben gegaan. Wat natuurlijk niet uitsluit dat ik in de toekomst ooit een e92 zal kopen. Maar die kans acht ik zeer klein, veel eerder een coupe op basis van de 1 serie, waarvan ik denk dat die auto een waardigere opvolger zal zijn van de e46 coupe reeks dan de e92 coupe.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ben ik in grote lijnen met je eens Rico, maar naar wat ik nu lees op e90post, is de e92 in werkelijkheid veel mooier is dan op de foto`s.
Ik moet zeggen dat ik dat ook heb met de E90, die is in werkelijkheid ook mooier dan op papier, wat opvalt vind ik de compactheid van de auto als je naast staat, terwijl de afmetingen er flink op vooruit zijn gegaan ivm de E46.
Dus even wachten op the real thing zou ik zeggen, vind ik het niet overtuigend dan sla ik een generatie 3 serie over denk ik zo.
Ik moet zeggen dat ik dat ook heb met de E90, die is in werkelijkheid ook mooier dan op papier, wat opvalt vind ik de compactheid van de auto als je naast staat, terwijl de afmetingen er flink op vooruit zijn gegaan ivm de E46.
Dus even wachten op the real thing zou ik zeggen, vind ik het niet overtuigend dan sla ik een generatie 3 serie over denk ik zo.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Klopt wel een beetje een e90 is in het echt ook een mooiere auto dan op de foto's.
En bijna geen enkele BMW van de nieuwe generatie is echt mooi op de foto. Ben benieuwd hoe de pers deze auto zal beoordelen tov zijn overige concurrenten.
Technisch zal de e92 coupe weer een flinke vooruitgang zijn tov de e46 coupe.
Vind de opmerkingen over het onderstel wel frappant, nog niet eerder heb ik gelezen dat BMW bewust voor een zachtere afstelling heeft gekozen (bij de nieuwe modellen dan zoald de 1 serie 3 sedan en 3 touring).
Wat ik er uit destileer is dat de auto qua karakter meer is afgestemd op de grijzende Mercedes rijder die een vervanger voor zijn CLK zoekt dan een mid dertiger die een vervanger voor een M3 zoekt
Een coupe moet natuurlijk ALTIJD sportiever aanvoelen qua onderstel dan een sedan of een touring. Dat de pers schrijft dat ie softer aaanvoelt klopt ergens niet. (denkt aan deinende slagschepen speciaal voor de amerikaanse markt)
En bijna geen enkele BMW van de nieuwe generatie is echt mooi op de foto. Ben benieuwd hoe de pers deze auto zal beoordelen tov zijn overige concurrenten.
Technisch zal de e92 coupe weer een flinke vooruitgang zijn tov de e46 coupe.
Vind de opmerkingen over het onderstel wel frappant, nog niet eerder heb ik gelezen dat BMW bewust voor een zachtere afstelling heeft gekozen (bij de nieuwe modellen dan zoald de 1 serie 3 sedan en 3 touring).
Wat ik er uit destileer is dat de auto qua karakter meer is afgestemd op de grijzende Mercedes rijder die een vervanger voor zijn CLK zoekt dan een mid dertiger die een vervanger voor een M3 zoekt


Een coupe moet natuurlijk ALTIJD sportiever aanvoelen qua onderstel dan een sedan of een touring. Dat de pers schrijft dat ie softer aaanvoelt klopt ergens niet. (denkt aan deinende slagschepen speciaal voor de amerikaanse markt)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berrie en 16 gasten