DF-Motor Meet
- Erik dB
Re: DF-Motor Meet
**wil draadje niet kapen/overnemen**
Wie zijn de geinteresseerden?
- Romo
- Roy
- Knot
- Frank
- Peric
- Niels
- WJN
- Erik dB
Ik zal mijn verzekeringsmaatschappij eens bellen om de winterkorting eraf te halen, dat schiet voor geen meter op, en dan kan ik de R6 ook weer aandraaien 8)
- Romo
- Roy
- Knot
- Frank
- Peric
- Niels
- WJN
- Erik dB
Ik zal mijn verzekeringsmaatschappij eens bellen om de winterkorting eraf te halen, dat schiet voor geen meter op, en dan kan ik de R6 ook weer aandraaien 8)
- frank de jonge
Mja, meet is mooi maar dr móet wel een tour bij. Dat hoort bij motorrijden. Hier in Drenthe kan ik genoeg kms route verzinnen. Stukje Duitsland erbij met heel veel mooie bochten. Dat met een mooie groep is een geslaagd plan lijkt me.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik vind het best………als er maar niet gejakkerd wordt………….( ic. iedereen moet rekening houden met mijn, beperkte, motorrijders capaciteiten….
)

-
Oh dat is voor mij ook een must hoor. Voor mezelf en voor het roze pasje, die is me ook veel waard 

- frank de jonge
Het is ook niet de bedoeling om te gaan knallen. Dat het enigzins sportief is ok. Maar wel zo dat de groep gezamelijk blijft. Móet toch geen probleem zijn?
- Knot
Ja, de vorige keer was ik half overspannen van de drukte en kon ik echt niet die datum maar als het lekkerder weer wordt (nog heel even wachten wat mij betreft tot het richting 15 gaat) dan ga ik zeker tijd vrij maken!frank de jonge schreef:Mja, meet is mooi maar dr móet wel een tour bij. Dat hoort bij motorrijden. Hier in Drenthe kan ik genoeg kms route verzinnen. Stukje Duitsland erbij met heel veel mooie bochten. Dat met een mooie groep is een geslaagd plan lijkt me.
-
Erik dB schreef:**wil draadje niet kapen/overnemen**
- Romo
- Roy
- Knot
- Frank
- Peric
- Niels
- WJN
- Erik dB
Plan mij er ook maar tussen

heb er nu al zin in

- wjn
Routes zat te vinden toch, bijv: http://gpstracks.nl/motorroutes-nederland.php?id=2194" onclick="window.open(this.href);return false;
(Moeten we wel de onverharde stukken overslaan.)
(Moeten we wel de onverharde stukken overslaan.)
- frank de jonge
Heeft er hier iemand zon Garmin dan?
- wjn
Ik heb een TomTom op de Hyper, daar zijn trouwens via de TomTom website ook (motor)routes voor te downloaden.
Enig probleem wat ik heb is dat ik vaak (ook in de weekends) onderweg ben en niet zomaar op de motor kan stappen als het lekker weer is. Als ik thuis ben wel uiteraard...
Enig probleem wat ik heb is dat ik vaak (ook in de weekends) onderweg ben en niet zomaar op de motor kan stappen als het lekker weer is. Als ik thuis ben wel uiteraard...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat heb ik ook, daarom kan het pas als er enige "weer stabiele periode" aan zit te komen, c.q. voorspeld wordt............ik moet het echt plannen, zo spontaan wegrijden lukt vanwege verplichtingen in het algemeen niet...........
- Max V
Ik hoor het al weer, ik moet snel weer een motor hebben...

- DenCha
Check. Lijkt me weer heerlijk om een ritje te maken.Thommy schreef:Erik dB schreef:**wil draadje niet kapen/overnemen**
- Romo
- Roy
- Knot
- Frank
- Peric
- Niels
- WJN
- Erik dB
- Thommy
- Dencha
Plan mij er ook maar tussen
heb er nu al zin in
Als er nog mensen uit de buurt van Den Haag komen kunnen we evt. gezamelijk die kant op (where ever that may be

-
[quote="Erik dB"]Ik ben ook wel voor, maar een leuke route is dan op zich wel handig. In Amsterdam kun je namelijk ook lekker eten, en dan kan ik er nog een borrel bij drinken ook
. Helaas heb ik in omgeving Amsterdam nog niet echt een lekkere route gevonden en kom ik toch vaak in Lekdijk en omgeving uit.
Hee Erik, Glenn hier, lees al een tijdje mee maar nooit over motoren gepost , je kan vanuit a'dam noord via broek in waterland etcetera de dijk langs monickendam, volendam hoorn rijden, en anders via spaarnwoude de dijk bij halfweg ( die de motoragenten ook als oefenstuk nemen) spaarndam binnendoor naar haarlem en dan over bloemendaal als je verder wilt vogelenzang binnendoor naar noordwijk door de bollenvelden...
Bij deze mijn aanmelding voor een evt. motormeet, rij al weer een tijdje op mijn fijne daytona t595 !
gr en keep it safe!
G

Hee Erik, Glenn hier, lees al een tijdje mee maar nooit over motoren gepost , je kan vanuit a'dam noord via broek in waterland etcetera de dijk langs monickendam, volendam hoorn rijden, en anders via spaarnwoude de dijk bij halfweg ( die de motoragenten ook als oefenstuk nemen) spaarndam binnendoor naar haarlem en dan over bloemendaal als je verder wilt vogelenzang binnendoor naar noordwijk door de bollenvelden...
Bij deze mijn aanmelding voor een evt. motormeet, rij al weer een tijdje op mijn fijne daytona t595 !
gr en keep it safe!
G
- frank de jonge
Kheb ff wat rondgeneusd wat mooi rijden is en kwam hier een beetje op uit (3 delen)
Deel 1:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 8&t=h&z=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Deel 2:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 7&t=h&z=13" onclick="window.open(this.href);return false;
Deel 3:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 8&t=h&z=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie km's voor een dag plezier
Deel 1:
Deel 2:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 7&t=h&z=13" onclick="window.open(this.href);return false;
Deel 3:
Mooie km's voor een dag plezier

- Knot
In het noorden wel lekkerder rijden hoor. Ben toen met Nienke een weekend boven Zwolle gaan rijden en waren echt prachtige wegen, knallen... rustig door dorpje heen en weer kilometers knallen, afwisselend.
Nu nog ff in de - maar straks haak ik wel aan hoor wanneer ik geen bezet weekend heb.
Nu nog ff in de - maar straks haak ik wel aan hoor wanneer ik geen bezet weekend heb.
- Luca
Ik doe ook mee!! (afhankelijk van datum, plek en weer 8) )
- frank de jonge
Niemand die ook maar ff naar die routes kijkt he 

- Knot
Kost aardig wat tijd, dat had ik wel ff snel gezien en lekker door dld.
- romo
frank de jonge schreef:Niemand die ook maar ff naar die routes kijkt he
Ik wel, is prachtig en bij mij in de achtertuin, evt kan ik ook wel een rondje twente er aan vastknopen, hier zijn ook fantastische plekken om te rijden, te kijken en ook nog ergens even te zitten wat eten en genieten………….
-
Wanneer?!? :banaan:
heb er nu al zin in!

heb er nu al zin in!
- Niels
- Auto: Prius+
Leuk ritje Frank maar wel een aardig zit voor iemand als ik die meestal niet meer dan 2 uur in het zadel zit

- frank de jonge
Kunnen Tecklenburg desnoods overslaan 

- Mr. Blue Eyes
ik doe ook mee :banaan:
-
Al een datum Frank?
Vlammen met die handel :twisted:
Vlammen met die handel :twisted: