HahahahahMartijnGizmo schreef:Ik noem het 'positieve motivatie'...

Dieren die sneeuw ontdekken +1
HahahahahMartijnGizmo schreef:Ik noem het 'positieve motivatie'...
Iets positiver en hij/zij had beneden gelegenMartijnGizmo schreef:Ik noem het 'positieve motivatie'...
En al negen miljoen hits?MartijnGizmo schreef:Ik noem het 'positieve motivatie'...
Hehehe, lijkt zo door de extreme groothoek, was nog zeker een meter of 2 over achter de kat...Martin van der Zwaard schreef:Iets positiver en hij/zij had beneden gelegen
JP schreef:...meanwhile in Nurburg...
Idd zonde van die auto, nog ff gebruik van maken in verse sneeuw...Knot schreef:Zag het gistermiddag ook op de camera, lekker driften daar op de ring met je winterbandjes!!!
Hier vanochtend slechts een paar vlokjes maar het gaat wel komen ben ik bang voor. Hoop dat ze een keer een zondagochtend er te laat bij zijn met strooien dan kan ik met de M5 nog ff los zonder dat ie ondergezout wordt.
+1 allemaal al opMartin van der Zwaard schreef:Succes met vinden van banden. Volgens mij is er bijna nergens meer iets te vinden.
Zei ik ook maar de fabrieken zitten al aan hun max. productie qua winterbanden.Martijn_bmw schreef:idd echt bizar!
je zou verwachten dat de inkopende importeurs na de hoos van vorig jaar toch wat meer banden zouden hebben besteld bij de fabrieken...
die kunnen nu niks meer maken, die staan alweer zomerbanden te stampen voor het voorjaar