Ik begon al te lachen toen ik zag dat je een post had hier.....Downforce Hans schreef:ik ben daar inderdaad te oud voor, maar iemand moet het toch doen en dan maar een oude knappe man

Ik begon al te lachen toen ik zag dat je een post had hier.....Downforce Hans schreef:ik ben daar inderdaad te oud voor, maar iemand moet het toch doen en dan maar een oude knappe man
"beter een jonge lelijke god dan een oude knappe man" heeft waarschijnlijk ooit een zeer dronken breezer sletje in je oor gefluisterd................en jij geloofd dat nog ook..........hahahahaduifjes.com schreef:Ik begon al te lachen toen ik zag dat je een post had hier.....Downforce Hans schreef:ik ben daar inderdaad te oud voor, maar iemand moet het toch doen en dan maar een oude knappe manhij is weer goed...beter een jonge lelijke god dan oude knappe man is de uitspraak van een wel bekende mooie dame
LOL...alleen ben ik niet die jonge lelijke god meer he....ik hoor ook bij de oude knappe mannen brigade... :twisted:Downforce Hans schreef:"beter een jonge lelijke god dan een oude knappe man" heeft waarschijnlijk ooit een zeer dronken breezer sletje in je oor gefluisterd................en jij geloofd dat nog ook..........hahahahaduifjes.com schreef:Ik begon al te lachen toen ik zag dat je een post had hier.....Downforce Hans schreef:ik ben daar inderdaad te oud voor, maar iemand moet het toch doen en dan maar een oude knappe manhij is weer goed...beter een jonge lelijke god dan oude knappe man is de uitspraak van een wel bekende mooie dame
Lullo....Metchu schreef:Verkoop je Xbox meteen
Kan niet meer....je staat al op de lijstFrankS schreef:beetje jammer dit maar ik moet dit fuifje afzeggen
Starttijd niet echt hoor....kom wanneer je kunt.....uurtje of 1800uur ofzo??? geen idee wat de rest denkt.BrianV schreef:Jacco,
heeft het hertjes BBQ nog een start tijd :playcar:
Ik heb in de middag eerst een wedstrijd met de B1 en daarna "vrijwillig verplicht" bij het eerste kijken
Prima! kun je mooi meehelpen met alles hahahhaMetchu schreef:ik denk dat ik er wel wat eerder ben... denk rond een uurtje of 17 ofzo ... dan kan je nog eerst ff wat chillen enzo 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten