Verder zie ik de auto's die hier gepost worden toch best regelmatig rijden.
Taunus was mijn eerste auto V6 automaat

Toevallig woonachtig in Sliedrecht? Ding zat een keer achter me en ik reed hem wel los, maar het had meer moeten zijn gezien het originele uiterlijk...Rallye schreef:Een collega van me heeft zo'n ding, een witte. Daarvoor had hij een CRX en volgens mij heeft hij het blok overgebouwd. Dat ding is onverwacht rap.Wout309t schreef:Zo'n Honda Civic Shuttle rijdt hier nog rond, volgens mij met een VTEC erin, dat ding is vet snel. Gave sleeper..
Ik denk dat we het inderdaad over dezelfde auto hebben. Hij woont inderdaad in - of in de omgeving van - Sliedrecht.Wout309t schreef:Toevallig woonachtig in Sliedrecht? Ding zat een keer achter me en ik reed hem wel los, maar het had meer moeten zijn gezien het originele uiterlijk...
Mark Nauta schreef:Afgelopen week zag ik 2 wagens die je niet zo vaak meer ziet:
Mitsubishi Sapporo
SteV6 schreef:
Zal wel met de bouwkwaliteit te maken hebben ...
is hier gewoon geleverdRavin ///M schreef:Is die hier geleverd dan, of was dat Duitse import?
Die R4 is ook een goeie!
Er staat er nog een bij mij in de loods, samen met een iets ouder broertje uit de Tipo 4 reeks, eveneens Italiaans, maar met een carroserie zo slap als een vaatdoekM@rcel schreef:Waar zijn deze overigens gebleven?
Een Croma turbo i.e. Deze heeft mijn vader na jaren Opel te hebben gereden in 1988 nieuw gekocht. Medio 2003 is deze geschorst omdat ze toch niets meer opbrengen en mijn vader er sentimentele waarde aan heeft.M@rcel schreef:Thema of Croma Raymond?
Klopt; ze boden destijds veel auto voor redelijk geld en deden niet onder voor de concurentie van Ford (Scorpio) of Opel (Rekord / Omega). De Croma verving destijds de 6mnd oude Omega die chronisch aan kinderziektes leed. We hebben er goede en leuke herinneringen aan.M@rcel schreef:Waren geen verkeerde auto's in die tijd. De turbo diesel was zelfs nog een tijdje de snelste diesel die je kon kopen.
Zoiets staat er in kale standaard uitvoering en donkergroene kleur bij de Boerenbond in Nieuw Bergen voor de deur.Michel Huisman schreef:
Hoe hoog was die nieuwprijs dan precies? Dicht bij de €37,775 (ongeveer dan) van de Calibra turbo?M@rcel schreef:Sapporo's zijn er ook niet zoveel van verkocht. Nieuwprijs was voor die tijd al extreem hoog
Hééj een Volvo C30!Michel Huisman schreef:
Ik geloof in de jaren '80 al iets van 63.000 gulden, kocht je ook een 190 of 325i voor.InjectTheVenom schreef:Hoe hoog was die nieuwprijs dan precies? Dicht bij de €37,775 (ongeveer dan) van de Calibra turbo?M@rcel schreef:Sapporo's zijn er ook niet zoveel van verkocht. Nieuwprijs was voor die tijd al extreem hoog
Gebruikers op dit forum: Alex, Bing [Bot], Bjeffindividual, Bombadil en 3 gasten